About me/ Despre mine

Hello,

Welcome! My name is Oana, I’m 26 years old and I really like makeup, because I love how you can change your appearance for a few hours, you can create your own characters, you can reinvent youself daily. I like makeup because, if it’s used correctly, it highlights your most beautiful features.

not just makeup

I want to write as many reviews as I can about the products that I use, to be honest in what I write and to publish interesting and useful articles for as many categories of people.

Note: I am willing to receive and to test products sent by PR, but every time I’ll mention this in my articles. I’ll also express my personal and honest opinion about the products.

Since the blog is called “Not just makeup” I thought I could introduce from time to time other passions of mine. For example, I really like to cook and to experiment in the kitchen, so I hope to post some interesting and tasty recipes.

I also enjoy reading different kinds of books and watch movies in almost every category, so my opinions about these will not delay to appear.

PS: If you want to contact me you can do it via email: deirdre.notjustmakeup@gmail.com. Also you can find me on my Facebook account: https://www.facebook.com/deirdrelestrange or Instagram account: https://instagram.com/notjustmakeup_.

So have fun on my blog,

Oana

Buna,

Bine te-am gasit! Eu ma numesc Oana, am 26 de ani si imi place foarte mult machiajul, deoarece ma incanta modul in care iti poti schimba infatisarea pentru cateva ore, poti crea propriile personaje, te poti reinventa zilnic.  Imi place machiajul deoarece, daca este folosit corect, reuseste sa-ti puna in valoare cele mai frumoase trasaturi.

not just makeup

Imi propun sa scriu cat mai multe review-uri despre produsele pe care le folosesc, sa fiu sincera in ceea ce scriu si sa public articole interesante si utile pentru cat mai multe categorii de persoane.

Nota: Sunt dispusa sa primesc si sa testez produse trimise de PR, dar voi mentiona de fiecare data acest lucru in articole. De asemenea imi voi exprima parerea mea personala si sincera despre produsele respective.

Deoarece blogul se numeste “Not just makeup” m-am gandit ca as putea introduce din cand in cand si alte pasiuni de-ale mele. De exemplu, imi place foarte mult sa gatesc si sa experimentez in bucatarie, deci sper sa postez cateva retete gustoase si interesante.

De asemenea imi face placere sa citesc diverse tipuri de carti si sa vizionez filme din aproape orice categorie, asa ca parerile mele despre acestea nu vor intarzia sa apara.

PS: Daca doriti sa ma contactati o puteti face pe adresa de email deirdre.notjustmakeup@gmail.com. De asemenea, ma puteti gasi pe contul meu de Facebook: https://www.facebook.com/deirdrelestrange sau pe contul de Instagram: https://instagram.com/notjustmakeup_.

Asadar, distractie placuta pe blogul meu,

Oana

Leave a Reply

