Portfardul de calatorie (editie de weekend)

Bine v-am gasit,

Astazi vom discuta despre setul mic de produse cosmetice pe care il port dupa mine chiar si pentru 24 de ore petrecute in afara orasului. Setul trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii: o piele curata, hidratata si un aspect al fetei proaspat.

Makeup for weekend
Machiaj de weekend

Weekendul acesta am mers in vizita la parintii prietenului meu si iata ce mi-am luat:

Produse de ingrijire a pielli
Produse de ingrijire a pielli
  • Dove Purley Pampering este o lotiune de corp care hidratanteaza in profunzime. O folosesc de fiecare data dupa dus, deoarece am pielea foarte uscata.

  • Crema de zi de la Bocassy – este o crema usoara care intra foarte repede in piele. O folosesc cu cel putin 5 minute inainte de a aplica restul machiajului.

  • Balea Kamille Hand & Nagel Balsam (travel size) – urasc sa-mi simt mainile uscate, iar crema aceasta este ideala pentru maini absorbindu-se foarte repede in piele.

  • Crema de ochi de la Balea – Anti-Falten Augen Creme – mi se pare important sa-mi hidratez zonele mai delicate ale fetei si cele mai predispuse la riduri. O folosesc in fiecare seara si dimineata dupa ce mi-am curatat fata. Nu sunt foarte incantata de acest produs, dar functioneaza relativ OK asa ca imi doresc sa-l termin.  Daca aveti alternative, as fi foarte incantata sa aflu parerile voastre.

  • Balsamul de buze Nivea Essential Care – folosesc un balsam de buze oricand nu port ruj si in special in timpul noptii, deoarece am pielea buzelor relativ uscata. L-am luat pe acesta cu mine datorita hidratarii si mirosului placut si subtil.

In ceea ce priveste machiajul am optat pentru un aspect cat se poate de natural si usor de realizat. De aceea in geanta mea se regaseau urmatoarele produse:

Garnier BB cream & Rimmel Wake Me Up Concealer
Garnier BB cream & Rimmel Wake Me Up Concealer
  • Garnier BB Cream Miracle Skin Perfector (Daily 5-in-1 moisturizer) in nuanta Light – este crema nuantatoare cu acoperire mica spre medie. Din acest motiv imi place sa o folosesc pentru a unifromiza nuanta tenului si a-i oferi acestuia luminozitate.

  • Corector Rimmel Wake Me Up in nuanta Ivory – este ideal pentru ca imi lumineaza fata si imi corecteaza cearcanele. Rezista bine pe piele si nu mi se increteste sub ochi.

L'Oreal Miss manga, Rimmel Scandaleyes, Color Tattoo & Urban Decay - Naked Basics
L’Oreal Miss manga, Rimmel Scandaleyes, Color Tattoo & Urban Decay – Naked Basics
Urban Decay - Naked Basics
Urban Decay – Naked Basics

 

  • Creion de ochi Scandaleyes de la Rimmel London in nuanta Nude – fiind in nuanta pielii, aplic dermatograful pe linia inferioara a ochilor, reusind astfel sa-mi maresc optic dimensiunea acestora si sa elimin efectul de oboseala si ochi rosii pe care il am dupa o saptamana incarcata de lucru.

  • Paleta de farduri Naked Basics de la Urban Decay – reusesc sa obtin un aspect destul de natural folosind nuanta W.O.S. (Walk Of Shame) pe toata pleoapa, nuanta Faint in pliul pleoapei si Venus in coltul interior al ochiului.
  • Color Tattoo 24 Hour de la Maybelline in nuanta 40 – Permanent Taupe – in ultima perioada il folosesc pentru a-mi umple golurile din sprancene. Culoare mi se potriveste perfect si imi ofera un aspect cat se poate de natural.

  • Mascara Mega Volume miss Manga de la L’Oreal Paris – pentru mine mascara este esentiala, chiar daca discutam despre un machiaj natural. Imi place aspectul ochilor mari si deschisi cu gene bine definite, dar nu incarcate. Pentru a evita acest lucru, folosesc un mic truc: tamponez perii pensulei de mascara cu un servetel de hartie, apoi aplic un strat subtire pe gene.

Rimmel Stay Blushed & L'Oreal Cresse - 103 Sweet Berry
Rimmel Stay Blushed & L’Oreal Cresse – 103 Sweet Berry

 

  • Fardul de obraz Rimmel London Stay Blushed! in nuanta 002 Touch of Berry – este un fard lichid destul de pigmentat, dar care se poate aplica foarte usor cu degetele. Mi se pare nuanta perfecta pentru o zi de primavara.
  • Ruj de buze L’Oreal Caresse in nuanta 103 Sweet Berry – este o culoare care se potriveste cu nuanta naturala a buzelor mele. In afara de nuanta imi place mirosul, faptul ca este confortabil pe buze si usor de intretinut.

IMG_9674
e.l.f. Small Angled Brush, e.l.f. professional Eyeshadow Brush & Zoeva 227/ Luxe Soft Definer Brush

 

  • e.l.f. professional Eyeshadow Brush – o folosesc pentru a aplica nuantele W.O.S. si Venus.

  • Zoeva 227/ Luxe Soft Definer – o utilizez pentru a aplica fardul in pliul ochiului.
  • e.l.f. Small Angled Brush – pentru a aplica fard pe sprancene.

Mi se pare foarte important ca seara inainte de somn sa imi dau jos machiajul si sa indepartez impuritatile acumulate in timpul zilei, motiv pentru care folosesc:

Apa micelara Garnier
Apa micelara Garnier

 

  • Apa micelara Garnier – aplic cateva picaturi pe un disc de bumbac, iar apoi il presez delicat pe ochi aproximativ 20 de secunde, apoi intorc cealalta parte a dicului si incep sa curat ce a mai ramas din machiaj. In principiu folosesc aproximativ 4-5 discuri. Este singurul produs de tipul acesta pe care l-am folosit si momentan ma declar foarte multumita.

Momentan acestea sunt produsele pe care le iau cu mine pentru un weekend. As fi curioasa sa vad in comentarii care sunt produsele pe care le considerati voi necesare pentru o astfel de ocazie.

Leave a Reply

