Produse esentiale la birou/ Essential beauty products at work

Buna tuturor,

Azi va voi povesti despre produsele de machiaj si ingrijire care-mi sunt necesare la birou. Le impart in doua categorii: cele pe care le tin mereu la birou si cele pe care le tin in geanta.

La birou:

Nivea Essential Care – este incolor, are un miros subtil si ofera buzelor un aspect placut si hidratat.

crema de maini – momentan folosesc crema de maini Balea Kamille Hand & Nagel Balsam. Este hidratanta si intra suficient de repede in piele, incat nu trebuie sa astept pentru a putea folosi din nou tastatura.

– produse de igiena feminia – este ideala pastrarea unor astfel de produse la birou fie pentru tine, fie pentru colegele tale.

IMG_9675

altele: oglinda, servetele nazale, gel sau servetele umede antibacteriene, guma de mestecat.

IMG_9681

In geanta:

Missha – Oil Control Paper – deoarece stau cel putin 8 ore la lucru, ajung sa simt nevoia sa-mi retusez machiajul. Astfel incerc sa am mereu la mine aceste servetele cu hartie speciala, care matifiaza tenul si absoarbe excesul de sebum. Cateodata, daca este cald, prefer sa aplic si putina pudra (Rimmel London Stay Matte Powder) dupa ce am folosit servetelele.

IMG_9677

L’Oreal Caress sau Catrice Beautifying Lip Smoother – de cele mai multe ori, pentru serviciu, optez pentru un machiaj discret. Acestea sunt produsele mele de buze folosite in ultima perioada atunci cand imi doresc putina culoare, dar nu vreau sa-mi bat capul cu reaplicarea lor.

IMG_9679

Essence concealer – un concealer in doua nuante este alegerea perfecta pentru birou. Acesta are culoarea cea mai deschisa pentru zona de sub ochi, iar cea mai inchisa pentru cosuri. Eu personal, cel mai des folosesc concealer-ul in timpul iernii, cand imi sterg nasul si inevitabil mi se indeparteaza machiajul din aceasta zona.

Cam atat am avut de spus legat de acest subiect. Voi ce produse considerati ca sunt necesare la serviciu?

________________________________________________________________________________________________________________

Hi everyone,

Today I will talk about makeup and beauty products that I needed at the office. They fall into two categories: those that I always keep at the office and those that I keep in my purse.

At the office:

Nivea Essential – it’s colorless, has a subtle scent and gives a nice and hydrated feeling to my lips.

hand cream – I currently use the Balea Kamille Hand & Nagel Balsam. It’s moisturizing and dries fast enough so I don’t have to wait until I can use the keyboard again.

feminine hygiene products – keeping these types of products in your office is ideal either for you or for your female colleagues.

IMG_9675

others: mirror, tissues, antibacterial wipes or gel, chewing gum.

IMG_9681

In my bag:

Missha – Oil Control Paper – because I stay at least 8 hours at work, I feel the need to retouch my makeup, so I always try to have these blotting paper that mattyfies my skin and absorbs the excess sebum. Sometimes, if it’s hot, I prefer to apply powder (Rimmel London Stay Matte Powder) after using this type of paper.

IMG_9677

L’Oreal Lip Caress or Catrice Beautifying Lip Smoother – most often, at work, I prefer a more discreet makeup. These are my lip products which I used lately when I wanted a little color, but I couldn’t be bothered to reapply it.

IMG_9679

Essence Concealer – a two-tone concealer is perfect for work. It has the lighter shade for the under eye area, and the darker one for blemishes. Personally, I most often use concealer in the winter, when I wipe my nose and, inevitably , removing the makeup of.

That’s all I had to say on this topic. What are for you the essential products for work?

3 thoughts on “Produse esentiale la birou/ Essential beauty products at work”

      1. Wish you inspiration for writing more:) I don’w have any schedule for my blog. It happened I didn’t blog for a month or two. Some people blog every day but I feel like I better prepare less posts with photos but better:)

        Liked by 1 person

Leave a Reply

