First impressions – June makeup haul/ Primele impresii – Produse achizitionate in luna iunie

Buna tuturor,

Pe 17 iunie a fost ziua mea asa ca am profitat putin de acest lucru pentru a-mi mai cumpara cateva produse de machiaj, iar prietenii mei au fost suficient de generosi incat gramajoara mea de produse de infrumusetare incepe sa devina o colectie in toata regula. Am fost incantata de fiecare produs nou si evident ca le-am testat din prima secunda in care le-am tinut in mana. Asadar, am considerat ca ar fi interesant sa impartasesc cu voi primele mele pareri.

Hi everyone,

My birthday was on June 17th so I seized the opportunity and bought myself some makeup, and my friends were generous enough that my pile of beauty products starts becoming a collection. I was excited by each product and obviously I tested each the second I got my hands on it. Thus I thought it would be interesting to share my first impressions with you.

IMG_0304-Edit

IMG_0306-Edit
– LORAC Pro Palette – imi doream de mai bine de-un an sa pun mana pe aceasta paleta, dar faptul ca se comercializeaza doar in SUA si in Canada a reprezentat un impediment major. Totusi prietenul meu a reusit sa o gaseasca si sa mi-o ofere cadou (isn’t he lovely?).  Calitatea superioara a acestei palete se simte de la prima atingere.  Cele 16 farduri de pleoape (8 mate si 8 sidefate) sunt minunate,  foarte pigmentate, se poate lucra usor cu ele, iar mie-mi plac la nebunie culorile, fiind perfecte atat pentru un machiaj de zi cu zi cat si pentru cel de seara. In cazul in care nu v-ati dat seama cat de mult imi place, tin sa subliniez ca am folosit-o in fiecare zi in care m-am machiat.

– LORAC Pro Palette – I wanted to get my hands on this palette for more then a year, but it’s sold only in the USA and Canada which has been a major impediment. However my boyfriend managed to find it and offer it to me a gift (isn’t he lovely?). The superior quality of the palette can be felt at the first touch. The 16 eyshadows (8 matte and 8 shimmery) are wonderful, very pigmented, they can be blended easily, love the colors and they’re perfect for an everyday makeup and as well as for lol an evening one. In case you didn’t realize how much I like the palette, I want to emphasize that I used it every day when I applied make up.

IMG_0355-Edit

IMG_0357 IMG_0356

Paleta de machiaj Sephora peste 190 de culori – aceasta paleta de machiaj am primit-o de la o parte din prietenii mei si contine 96 de farduri de pleoape, 6 dermatografe-crema, 84 de lip glosses, 3 farduri de obraz, 1 mini-mascara si 2 mini-dermatografe (negru si maro). Nu am avut asa mult timp sa ma joc cu aceasta paleta, dat fiind faptul ca o am de mai putin de o saptamana, dar pot sa spun ca in general fardurile par suficient de pigmentate si abia astept sa-mi pun in aplicare multitudinea de idei pentru viitoarele sedinte foto.

– Sephora Makeup palette over 190 colors – I received this makeup palette from some of my friends and it includes 96 eyeshadows, 6 cream eyeliners, 84 lip glosses, 3 blushes, 1 bronzer, 1 mascara and 2 eyeliners (black and brown). I didn’t have that much time to play with this palette, given that I have it for less then a week, but I can say that in general the eyeshadows seem pretty pigmented and I can’t wait to put my many ideas into practice for future photo sessions.

IMG_0352-Edit

The Body Shop Gel de dus si Unt de corp cu ulei de argan salbatic – am primit acest set tot de la prieteni (alti prieteni) si ma bucur foarte tare deoarece de ceva vreme vreau sa incerc produsele celor de la The Body Shop,  dar mereu ajung in magazin si nu ma pot decide ce vreau. Gelul de dus inca nu l-am incercat dar sunt convinsa ca va fi perfect acesta vara cand voi pleaca intr-un mini concediu. Untul de corp miroase grozav, este foarte hidratant si nu lasa urme de grasime dupa aplicare. Ma gandesc serios sa-l cumpar in momentul in care se va termina.

The Body Shop Wild Argan Oil Shower Gel and Body Butter – I received this set from my friends (different friends) and I’m very happy because I wanted to try out the The Body Shop products for a while now, but I always end up in store and I can’t decide what I want. I didn’t try the shower gel yet but I’m sure it will be perfect this summer when I take into a mini vacation. The body butter smells great, it’s very moisturizing and  it doesn’t leave my skin feeling greasy after application. I’m seriously thinking about repurchasing it when it’s gone.

IMG_0361-Edit

M.A.C. Prep and Prime Fix+ – pe acesta mi l-am cumparat singura. Ma gandeam de multa vreme ca vreau un produs care sa-mi hidrateze pielea si in acelasi timp sa-mi fixeze machiajul, dar motivul principal pentru care mi l-am dorit este capacitatea lui de a prelungi durata fardului de pleoape si de a intensifica nuantele. L-am testat pe diverse texturi si palete si chiar face ceea ce promite! Dupa cum am scris mai sus, am cateva idei de sedinte foto care implica un machiaj mai complicat si colorat.

M.A.C. Prep and Prime Fix + – this one I bought myself. For a long time I was thinking of buying a product that could moisturize my skin and also fix my makeup in place, but the main reason why I wanted it, is its ability to prolong the eyeshadow and intensify the shades. I tested it on different textures and palettes and does what it promises! As I wrote above, I have some ideas for photoshoots that imply a more complicated and colorful makeup (stay tuned for those).

IMG_0362-Edit

essence silky touch blush in nuanta 10 adorable – acest fard de obraz este perfect pentru mine, fiind ideal pentru un machiaj usor si proaspat de vara. Aplicarea lui este foarte usoara, iar textura lui nu este prea prafoasa. Este genul de produs pe care nu neaparat il observi, dar care face o mare diferenta cand este purtat.

essence silky touch blush in the shade 10 adorable – this blush is perfect for me, being ideal for a light and fresh summer makeup. It has an easy application, and the texture isn’t too powdery. It’s the kind of product that you can’t really see but it makes a difference when it’s worn.

IMG_0359-Edit

Produsele de la AVON au fost cumparate mai mult la impulsul unei colege de lucru la finalul unei saptamani obositoare, dar la cei 30 de lei  pe care i-am dat pe 3 produse nu ma plang.

These AVON products were purchased more at the impluse of a colleague of mine at the end of a tiring week, but at the price of 30 lei for 3 products I’m not complaining.

AVON naturals refreshing gel cleanser – contine trandafir, menta si musetel si din cauza celui de-al doilea ingredient nu as recomanda sa curatati machiajul ochilor cu acest produs. Este un gel transparent care miroase predominant si puternic a trandafir si menta. Am masat produsul pe pielea umeda si apoi mi-am clatit fata cu apa calduta. Este un produs OK pana acum, dar voi incerca sa va tin la curent pe parcurs ce-l folosesc.

AVON naturals refreshing gel cleanser – it contains rose, mint, chamomile and because of the second ingredient I wouldn’t recommend  cleaning the eye makeup with this product. It’s a transparent gel that smells strongly and predominantly of rose and mint. I massaged the product onto wet skin and then rinsed my face with warm water. So far it’s an OK product, but I will try to keep you updated.

AVON planet spa Amazonian Treasures – Brazilian Acai and berries – este o masca hidratanta care pana acum pot sa spun ca-si face treaba. Ramane de vazut ce parere o sa am dupa mai multe utilizari.

AVON spa planet Amazonian Treasures – Brazilian Acai and berries – it’s a moisturizing mask that until now I can say does the job. We’ll see how I feel about it after several uses.

AVON naturals delicate jasmine scented spritz – este un spray racoritor care miroase proaspat. Produsul in sine imi aminteste de perioada liceului in care inca nu purtam parfum, ci foloseam mult un astfel de spray. Nu tine foarte mult pe piele, dar il consider perfect pentru a ma reimprospata in zilele calduroase.

AVON naturals delicate jasmine scented spritz – it’s a cooling spray that smells fresh. The product itself reminds me of high school when I wasn’t wearing perfume yet, but I used a lot this type of spray. It doesn’t last long on the skin, but I consider it perfect to refresh myself on hot days.

Cam atat pentru acum (suficient, as spune). Voi ce produse produse v-ati mai cumparat in ultima vreme?

That’s it for now (enough, I’d say). What products did you purchase lately?

Leave a Reply

