Beautiful Blogger Award

Buna tuturor,

Aceste post este inspirat de pe blogul Jocey’s Beauty Files. Am vazut aceste 10 intrebari aici si le-am considerat interesante, deoarece unele dintre ele se refera la aspecte personale si m-am gandit ca poate doriti sa ma cunoasteti putin mai bine.

Hello everybody.

This article is inspired by Jocey’s Beauty Files‘s blog. I saw these 10 questions here and I thought they’d be interesting because some of them are reffering to personal aspects si I thought maybe you guys would like to know be a bit better.

  1. Care e cea mai frumoasa parte din zi?
Atunci cand fac lucrurile care-mi plac in timp ce am oamenii pe care-I indragesc (si pisica mea) langa mine.

1. What is the Best part of your day?

Doing the things I love and having the people I care about (and my cat) near me.

2. Care este lucrul/produsul are te ce sa te simti frumoasa?

Garnier BB cream. Imi place foarte mult acum, iar nuanta Light este perfecta pentru mine in timpul verii.

2. What is the one thing/product that makes you feel beautiful?

Garnier BB cream. I love it at the moment and the shade Light is perfect for me in summertime.

3. Porti zilnic machiaj?

Cu siguranta nu port in fiecare zi machiaj. Daca stau acasa, prefer sa port doar toner si o crema hidratanta. In schimb, daca merg la lucru sau ies in oras, prefer sa am pe fata macar BB cream, sa-mi umplu golurile sprancenelor si sa am putina mascara pe gene.

3. Do you wear makeup everyday?

I definitely don’t wear makeup everyday. If I’m staying home, I’ll wear just toner and a moisturizer. However, if you go to work or go out, I’ll prefer to have on my face some BB cream, fill the gaps in my eyebrows (lightly) and wear some mascara on my lashes.

4. Cum te relaxezi dupa o zi grea?

De cele mai multe ori ma uit cu prietenul meu la un serial amuzant, citesc o carte sau cateva articole legate de interesele mele sau ies in oras cu prietenii.

4. How do you relax from a long hard day?

Most of the times I watch a funny TV series with my boyfriend, read a book or some articles related tomy interests or I go out with friends.

5. Specifica un produs de infrumusetare pe care iti doresti sa-l ai.

Hmm… Greu de spus. Cred ca fie crema de noapte Blue Therapy Night Anti-aging de la Biotherm, fie as vrea sa incerc Lancome – Miracle Cushion.

5. Name one Beauty product that you wish you had.

Hmm… Hard to say. I think either Blue Therapy Night Anti-aging night cream from Biotherm, either I’d like to try out Lancome – Miracle Cushion.

6. Care este marca ta preferata de machiaj?

Cred ca cel mai mult imi place benefit cosmetics. Am incercat cateva produse de la ei si m-au convins de calitatea lor superioara.

6. What is your favorite makeup brand?

I think I like best benefit cosmetics. I’ve tried a few products from them and they convinced me of their superior quality.

7. Care este partea cea mai putin placuta din aplicarea machiajului?

Pe primul loc este faptul ca se murdaresc pensulele si buretii si stiu ca trebuie sa le curat/spal in aceeasi zi in care le-am folosit, pentru ca nu suport sa aplic machiaj cu accesorii murdare.

7. What is your least favorite part of applying makeup?

In the first place, the fact that my brushes and sponges are getting dirty and I know I have to clean/wash them in the same day they were used, because I can’t stand to apply makeup with dirty tools..

8. Care este lucrul tau preferat despre blogging?

Pana acum, faptul ca imi da libertatea sa scriu ce vreau, cand vreau si sa cunosc o comunitate frumoasa de oameni.

8. What is your favorite thing about blogging?

So far is the fact that it gives me the opportunity to write what I want and when I want and the fact that I can meet a beautiful community of people.

9. La ce varsta ai inceput sa porti machiaj?

Am inceput sa ma joc cu produsele mamei de cand ma stiu (evident fara ca mama sa stie). In adolescenta mai purtam din cand in cand dermatograf, mascara si balsam de buze/lip gloss.

Iar de un an si jumatate pot sa spun ca am o rutina mai complexa de machiaj pe care o folosesc aproape de fiecare data machiaj cand ies din casa.

9. At what age did you first start wearing makeup?

I started playing with my mother’s products from when I can remember (obviously without my mother knowing). As a teenager I occasionally wore eyeliner, mascara and lip balm/lip gloss.
And I can say that for a year and a half now I have a more complex makeup routine which I’m using almost every time I leave the house.

10. Spune 7 lucuri despre tine 🙂

          1) sunt romanca

          2) am 25 de ani

          3) imi place mult sa citesc, desi in ultima vreme am impresia ca nu mai am asa mult timp

4) imi place sa gatesc si sa incerc mereu retete noi. In special imi place bucataria asiatica

5) imi place sa calatoresc

6) urasc sa merg la cumparaturi pentru haine, in special in ultima vreme din cauza trendului unisex

7) lucrez in domeniul IT

10. List 7 random facts about yourself 🙂

          1) I’m Romanian

          2) I’m 25 years old

          3) I love to read, although lately I feel like I don’t have that much time

          4) I love to cook and try new recipes. I particularly like Asian cuisine

          5) I love traveling

           6) I hate shopping for clothes, especially lately due the unisex trend

           7) I’m working in the IT domain

 

Va invit si pe toti sa raspundeti la aceste intrebari pe blog sau jos, in comentarii. Pe saptamana viitoare!

I’m inviting all of you to answer these questions in your blog or below, in the comments. See you next week!

Leave a Reply

