Cartile pe care-mi doresc sa le citesc/ Books I’d like to read

Buna tuturor,

Considerand ca blogul meu se numeste Not just makeup, m-am gandit ca ar fi momentul sa mai scriu si despre alte interese ale mele. Asadar azi va voi scrie pe scurt cateva carti pe care vreau sa le citesc in viitorul apropiat.

Hello everyone,

Considering that my blog is called Not just makeup, I thought it’s about time to also write about other interests of mine. So today I will write briefly on a few books that I want to read them in near future.

 

sange_satanic
via Goodreads

  • Sânge Satanic scris de catre Cristina Nemerovschi – prima data am auzit despre cartea aceasta de la prietenul meu caruia i-a placut foarte mult. Din cate am inteles, este o o lectura usoara, amuzanta, si desi are 359 de pagini, fontul este destul de mare, deci nu ar trebui sa-mi ia foarte mult timp s-o citesc. Cu atat mai mult cu cat nici nu trebuie s-o cumpar, considerand ca prietenul meu o are deja.
  • Satanic Blood by Cristina Nemerovschi – I first heard about this book from my boyfriend which loved it. As I understood, it’s an easy read, it’s fun, and although it has 359 pages, the font is quite large, so it shouldn’t take me too much time to finish it. It’s also great because I dn’t have to buy it, considering that my boyfriend already has it.

        PS: Sorry, but I don’t think the book it’s translated in English. If I’ll find it somewhere I’ll update you.

tesla_a_mean_of_time
via Goodreads
  • Tesla: Man Out of Time scris de Margaret Cheney – este o carte pe care-mi doresc sa o citesc de cel putin 2 ani, de cand am fost in Belgrad si am vizitat Muzeul Tesla. Muzeul este absolut fascinant. Contine documentare despre viata lui, cateva inventii cu care poti sa te “joci” (as putea spune ca acest lucru m-a incantat cel mai mult cand am fost acolo), hainele pe care le-a purtat si acte scrise dupa moartea lui care demonstreaza, contrar opiniei generale, ca Tesla nu a murit de foame si fara niciun ban in buzunar, ci dimpotriva. Toate aceste lucruri m-au facut sa-mi doresc din ce in ce mai mult sa aflu detalii despre omul si inventatorul Nikola Tesla.
  • Tesla: Man Out of Time written by Margaret Cheney – it’s a book that I wanted to read ever since I was in Belgrade, 2 years ago, and I visited The Tesla Museum. The museum is absolutely fascinating. It contains documentaries about his life, a few inventions which you can “play” with (I would say that I liked this part best), the clothes that he wore and documents written after his death that demonstrate, contrary to popular opinion, that Tesla didn’t die of hunger and without a penny in his pocket, on the contrary. All these things had made me want to know more details about the man and inventor Nikola Tesla.
the_invisible_man
via Goodreads
  • The Invisible Man scris de H.G. Wells – este o carte clasica si este descrisa ca fiind o capodopera SF care relateaza fascinanta poveste a lui Griffin, un savant care considera ca daca unei persoane i se modifica indicele de refractie pentru a deveni identic cu al aerului, corpul sau nu va absoarbi sau reflecta lumina, ci el va deveni invizibil.
  • The Invisible Man written by H. G. Wells – it’s a classic and it’s described as a masterpiece of science fiction that tells the fascinating story of Griffin, a scientist who believes that if a person changes the refractive index to become identical with the air one, his body won’t absorb or reflect light, but he will become invisible.

Cred ca mi-am propus suficient sa citesc pana la sfarsitul anului acesta. Momentan incerc sa termin seria Millennium de Stieg Larsson. Mai am 200 de pagini din The Girl Who Kicked the Hornet’s Nest (ultima carte din serie) si abia astept sa citesc deznodamantul.

Voi ce carti mai cititi sau planuiti sa cititi?

I think I planned enough to read for before this year ends. Now I’m try to finish the Millennium series by Stieg Larsson. I have 200 pages left of The Girl Who kicked the Hornet’s Nest (the last book of the series) and I can’t wait to read the denouement.

What books are you reading now or plan to read?

Leave a Reply

