Fall makeup look using the LORAC Pro Palette/ Machiaj de toamna folosind paleta LORAC Pro

Hello everybody,

I’ve promised you a long time ago a look using my beloved LORAC Pro Palette and here it finally is! I thought it would be only suitable to use some fall-ish, warm shades, which is great because I love playing around and trying new looks with this palette. (Can you tell how much I love this palette?)

Bună tuturor,

V-am promis in urma cu mult timp un look folosind mult-iubita mea paleta LORAC Pro si in cele din urma, iata-l! M-am gandit ca ar fi potrivit pentru sa folosesc cateva nuante mai tomnatice, mai calde, motiv pentru care ador aceasra paleta pentru ca ma pot juca mult cu ea si pot experimenta diverse look-uri. (V-ati dat de seama cat de mult imi place aceasta paleta?)

IMG_1321

So now that you can see my face in the picture above, let’s see what I’m wearing on my eyes:

Si acum imi puteti vedea fata in fotografia de mai sus, hai sa vedem ce am ales sa port pleoaple:

IMG_1321_3

  1. Cream – all over my eyelid (from the base of the lashes – under the brows) to even out the color of my eyelids.
  2. Taupe – in the crease to mimic deeper set eyes and to make the transition from my mobile eyelid eyeshadow.
  3. Garnet – it’s a gorgeous color and I just couldn’t help my self! I had to use it in this look. I put it all over my mobile eyelid.

1. Cream – pe toata pleoapla (de la baza genelor pana sub sprancene) pentru uniformiza cuoarea pleaopelor mele.

2. Taupe – in cuta ochiului pentru a mima ochi mai adanci si pentru a realiza o tranzitie pentru culoarea de pe pleoapa mobile.

3. Garnet – este o nuanta superba la care nu m-am putut abtine sa n-o folosesc! Am pus-o pe toata pleaoapa mobile.

IMG_1325

For the rest of my makeup look I used:

  • on my face:
    • Bourjois 123 Perfect CC Cream in the shade 31 Ivory
    • Rimmel London Wake Me Up Concelear in the shade 010 Ivory
    • Rimmel London Stay Matte Powder in the shade 001 Transparent
    • theBalm in Cabana Boy
    • e.l.f. Essential All Over Color Stick in the shade Persimmon
  • on my eyes:
    • Maybelline New York The Falsies Volume Express Mascara
    • LORAC Behind the Scenes Eye Primer – the sample size eyeshadow primer came with the palette and I have to say it’s impressive how much product is in this little tube. Also, the formula itself is very good. It keeps my eyeshadow in place for more than 9 hours.
  • on my lips:
    • Bourjois Rouge Edition Velvet in the shade 07 Nude-ist

Pentru restul fetei am folosit:

  • pe fata:
    • Bourjois 123 Perfect CC Cream in the shade 31 Ivory
    • Rimmel London Wake Me Up Concelear in the shade 010 Ivory
    • Rimmel London Stay Matte Powder in the shade 001 Transparent
    • theBalm in Cabana Boy
    • e.l.f. Essential All Over Color Stick in the shade Persimmon
  • pe ochi:
    • Maybelline New York The Falsies Volume Express Mascara
    • LORAC Behind the Scenes Eye Primer – este o mostra din acest primer care a venit imoreuna cu paleta si trebuie sa subliniez faptul ca este impresionant cat de mult produs este intr-un tub asa mic. De asemenea, formula in sine e grozava – reuseste sa tina fardurile pe pleoape timp de mai bine de 9 ore.
  • pe buze:
    • Bourjois Rouge Edition Velvet in the shade 07 Nude-ist

I love how this look turned out and I already wore it a few times this month.

What do you think? Did you like it?

Imi place foarte mult cum a iesit acest look si deja l-am purtat de cateva ori in aceasta luna.

Voi ce parere aveti? V-a placut?

4 thoughts on “Fall makeup look using the LORAC Pro Palette/ Machiaj de toamna folosind paleta LORAC Pro

Leave a Reply

