CE PRODUSE DE MACHIAJ ÎMI DORESC

 

The english version of this article can be found here.

Bună tuturor,

Ca orice alt bleauty blogger citesc mereu articole și urmăresc clipuri video pe YouTube în care se discută despre produse de machiaj, și așa cum ar fi normal, îmi doresc mereu să încerc cât mai multe produse. Azi o să scriu despre produse de machiaj care sunt mult mai scumpe, iar unele dintre acestea sunt greu de găsit pentru mine. Să vedem ce anume îmi doresc:

chloe-parfum
via MimiFrouFrou.com

Chloe Eau de Parfum by Chloe

Am primit o mostră de ultima dată când am fost la Sephora. Fata de acolo mi-a spus că nu mai are o mostra de parfum pregatită pentru mine, dar, dacă doresc să încerc ceva anume ar fi foarte bucuroasă să mă ajute. Am auzit multe lucruri bune despre acest produs și-l mai încercasem o singură dată într-un magazin. Mi-a placut din prima, așa că am cerut un eșantion de Chloe. În general, parfumurile nu rezistă mult pe pielea mea, dar acesta ține 8-9 ore, iar pentru mine este foarte mult. Acum vreau să cumpăr varianta de 30 ml, fiindcă ambalajul este atât de draguț si, mai presus de toate, ador mirosul!

UPDATE: Îl am! Prietenul meu e absolut grozav! Parfumul e exact cum mi l-am dorit.

urban-decay-naked-smoky-2
via Makeup & Beauty blog
urban-decay-naked-smoky-1
via Makeup & Beauty blog

Urban Decay Naked Smoky Palette

Am deja Urban Decay Naked Basics Eyeshadow Palette și știu deja că fardurile lor au o textură faină. Acestea se amestecă (blend-uie) ușor împreună, dar și cu alte farduri. De asemenea, îmi place să am un smoky eye look atunci când merg la un concert sau doar ies seara într-un pub. Nuanțele sunt atât de frumoase și am auzit doar lucruri bune despre această paletă. În plus, ambalajul este superb!

tarte_exposed
via The Vanity Bag Diaries

Tarte Amazonian Clay Blush in ‘Exposed’

Din nou, un alt produs pe care îl laudă toată lumea. Am auzit atât de multe lucruri bune despre aceste farduri de obraz încat am ajuns la în punctul în care-mi doresc foarte tare să-l am. Vreau să știu dacă sunt atât de bune pe cât le laudă toată lumea. Nuanța acestui fard de obraz ar trebui să fie perfectă pentru cineva cu pielea mai albă, careia nu-i place să pară că poartă mult fard de obraz.

Lancome_Miracle Cushion Liquid Cushion Compact
via Paula’s Choice

Lancome Miracle Cushion Liquid Cushion Compact

Îmi place ideea acestui produs. Îmi place ca pot sa-l lua cu mine  la lucru, în geantă, și nu trebuie sa-mi fac griji ca poate se sparge ambalajul, iar produsul ar trebui sa arate impecabil pe piele. Am vrut sa-l încerc de cateva ori când am fost în Sephora, dar de fiecare dată când am fost nu au avut o nuanță apropiată mie.

MAC_Well_Dressed
via amarixe

MAC Well Dressed Blush

Un alt fard de obraz bine-cunoscut, care nu apare foarte puternic pe persoanele cu pielea albă, dar se poate observa că tenul arată bine și sănătos.

Update: Îl am acum. E în sfârșit al meu!

MAC_Mehr_1
via Google Images
MAC_Mehr_2
via Ang Savy

MAC Mehr Lipstick

 

Acesta este un ruj nude-ish, care cred ca mi s-ar potrivi bine. Vreau sa am un ruj frumos de culoare apropiata a buzelor mele naturale si, de asemenea vreau ca buzele sa se simta hidratate. Rujul de mai sus ar trebui sa fie perfect pentru mine. Astept doar sa termin cel putin un produs de buze inainte de a putea justifica cumpararea altuia.

Update: Il am acum. Multumesc OaMo!

the-balm-in-the-balm-of-your-hand-3
via makeupandbeautyblog.com

In theBalm of Your Hands

Aproape am crezut ca am incheiat acest articol, dar mi-am amintit ca trebuie sa scriu despre acest produs. Pentru mine este paleta perfecta: destul de mica, elegant si are cele mai bune produse pe care theBalm le-a lansat vreodata! Am deja fardul de obraz Cabana Boy care imi place foarte mult, mai ales toamna si am primit de la un prietena Mary-Lou Manizer (ea si-a cumparat un altul pentru ca cel pe care mi l-a dat mie este spart si nu mai vrea sa-si bata capul cu el) si-mi place formula sa – atat de delicata si cremoasa. Am citit pareri despre aceasta paleta si toata lumea spune ca produsele au aceeasi pigmentarea si formulele sunt la fel ca la produsele originale. Fardurile de pleaope au aceeasi dimensiune ca si cele originale, dar cele de obraz, bronzantul si iluminatoarele sunt mai mici. Sincera sa fiu oricum trebuie aplicate foarte putin pentru ca sunt extrem de pigmentate. Din pacate, nu cred ca pot sa gasesc o locatie in Romania din care sa cumpar aceasta paleta sau cel putin sa-o comand. Mi-ar placea sa-o am!

UPDATE: O am și o ador. 

Daca iti place acest tip de articole stati cu ochii in patru! Planuiesc sa scriu, in curand, mai multe articole de acest gen. Acestea vor contine produse de tip drugstore si produse pe care le pot gasi cu usurinta in Romania.
Ce produse iti doresti in acest moment?

Leave a Reply

