Nivea Lip Balm review

Hello everybody,

It’s winter and our lips need a little more love from us. Today I’m coming with a review on my newest lip balm addition. If you want to know weather is a good one or not, just keep reading.

Buna tuturor,

Este deja iarna iar buzele noastre au nevoie de mai multa dragoste din partea noastra. Azi voi face o recenzie la cel mai nou balsam de buze adaugat in colectia mea. Daca vrei sa stii daca imi place sau nu acest produs, trebuie doar sa citesti in continuare.

IMG_1444

Plus:

  • scent: sweet, but not too sweet and not chemically. The scent starts to fade after a while
  • it nourishes my lips well, even on dry lips
  • it doesn’t get addictive like other Nivea “colored” lip balms that I tried
  • I like the nice mosaic pattern it has
  • it colors your lips with a subtle pretty pink shade
  • it leaves behind a nice shine
  • it’s not sticky

Plus:

  • miroase dulce, dar nu prea dulce si nu chimic. Mirosul incepe sa se estompeze dupa un timp
  • hraneste bine buze, chiar si pe cele uscate
  • aceasta nu creeaza dependenta precum alte balsamuri de buze care au culoare de la Nivea pe care le-am incercat
  • imi place modelul de mozaic frumos pe care il are
  • culoreaza buzele subtil cu o nuanta placuta de roz
  • ofera buzelor o stralucire frumoasa
  • nu este lipicios

Minus:

  • didn’t find one so far

Minus:

  • nu am gasit nici unul pana acum

Others:

  • I received it as a gift but I imagine that you can find it anywhere they sell Nivea lip balms

Altele:

  • balsamul de buze mi-a fost facut cadou, dar ma gandesc ca puteti sa-l gasiti oricunde se vand balsamuri de buze de la Nivea

Conclusion: 

I like it very much. Thank you Anastasia!

Concluzie:

Imi place foarte mult. Multumesc Anastasia!

So that’s my opinion on this product. Have you tried it? What do you think about it?

See you next week!

Aceasta este parerea mea despre acest produs. L-ai incercat? Cum ti s-a parut?

Ne vedem saptamana viitoare!

8 thoughts on “Nivea Lip Balm review

  1. Nu am incercat pana acum balsamurile de buze de la Nivea. Eu il am pe cel de la Neutrogena si hidrateaza foooarte bine mai ales in perioada asta, dar o sa incerc si unul de la Nivea pentru a vedea care imi place mai mult. 😀

    Liked by 1 person

  2. De la nivea imi placea cel albastru pentru hidratare (dar era groaznica partea in care ajungea pe buze de 3 ori mai mult produs decat era necesar) sau cel de cirese pentru un pic de culoare.
    Dar pe perioada iernii merg mai mult pe untul lor (cel roz, pentru ca cel de vanilie nu mi se pare la fel de bun) sau pe un balsam stick de la eucerin (cred ca e descoperirea sezonului pentru buze)

    Liked by 1 person

    • Da. Cel albastru e putin incomod mai ales daca e cald in camera pentru ca se topeste usor, si cum ai zis si tu, ajunge prea mult pe buze. Nu l-am incercat de cel de la Eucerin, dar acum imi place mult cel de la Palmer’s.

      Like

Leave a Reply

