Balea Professional Oil Repair Balm – review

Hello everybody,

Welcome back to a new review on my blog. This weekend my cousin asked me if I’ll do reviews on hair products. In that moment I realized I didn’t talk about hair related stuff on my blog, so I thought it was time to change this. And what would be the best product to start with than one I know I love and I tried a lot the past year.

Buna tuturor,

Bine ati venit la un nou review pe blogul meu. In acest weekend verisoara mea m-a intrebat cand o sa fac review-uri la produse de par. Atunci am realizat ca nu am discutat despre produse de par pe blogul meu, asa ca am decis ca e musai sa schimb acest lucru cat de curand. Si cu ce ar fi mai potrivit sa incep daca nu cu un produs pe care il iubesc si pe care l-am incercat mult in ultimul an.

Balea-Oil-Repair-Balsam-NEW

Plus:

  • it’s smells sweet, but pleasant – my boyfriend says it smells like vanilla pudding
  • it’s nourishing and doesn’t weigh down your hair; of course, if you don’t apply too much
  • I have long hair and I only need a Euro size amount of product
  • it lets my hair shiny and very easy to comb through, so my hair doesn’t fall that often
  • it helps covering most of the split ends
  • it helps you if you got frizzy hair
  • it doesn’t contain silicon
  • it’s boyfriend approved – he has long hair like me. He’s using it for 6 months now and he’s very happy
  • it’s affordable – about 2 Euros in DM (it can be found only in DM)
  • it comes in a tube of 200 ml but you can find in in travel size also
  • the packaging is easy to use and easy to clean

Plus:

  • miroase dulce, dar placut – prietenul meu sustine ca miroase a budinca de vanilie
  • este hidratant si nu incarca parul, daca nu aplici prea mult produs, desigur
  • am parul lung si am nevoie doar de o cantitate de marimea unei monede de 50 de bani
  • imi lasa parul stralucitor si foarte usor de pieptanat, deci parul nu-mi mai pica asa mult
  • acopera majoritatea varfurilor despicate
  • ajuta daca ai parul indisciplinat
  • nu contine silicon
  • si prietenul meu il foloseste – el are parul lung ca mine. Foloseste acest balsam de 6 luni si este foarte multumit de rezultat
  • este accesibil ca pret – in jur de 10 lei la DM (se poate gasi doar in DM)
  • vine in tub de 200 ml, dar il poti gasi si in varianta mai mica, perfect pentru calatorii
  • ambalajul este usor de folosit si de curatat

Minus:

  • I didn’t find any so far

Minus:

  • nu am gasit pana acum

Conclusion:

I use it for more than a year and I’m on the forth bottle (keep in mind that I’m sharing this product) and I don’t plan to search for something else. So I totally recommend it!

Concluzie:

Il folosesc de mai bine de un an si sunt la al patrulea tub (tineti minte ca il impart si cu prietenul meu) si nu intentionez sa caut altceva. Deci in recomand in totalitate!

Did you try this product? What’s your favorite balm for hair?

Ai incercat acest produs? Care este balsamul tau preferat?

8 thoughts on “Balea Professional Oil Repair Balm – review”

  1. si eu l-am folosit o perioada tot pe asta.. apoi am trecut la cel cu avocado de la Garnier care mi se pare la fel de bun.. Lately nu mai folosesc nimic, dar plang in schimb dupa uleiul de par de la Balea din aceeasi gama.. Cred ca il iau din nou la prima vizita in magazin

    Liked by 1 person

  2. I think it’s very good conditioner(balsam) but the only thing for me that it does weigh my hair down, not very much but still it gets unfresh a bit faster because of it. Love its scent!

    Liked by 1 person

      1. I see it on second day, my hair is more limp or how to call it. You can see difference if you don’t switch shampoo. What dove conditioner did you recieve? This new one in luxurious tube?:)

        Liked by 1 person

Leave a Reply

