New store in town – Melkior Professional

Hello everybody,

*Warning! This article may not present any interest to you, if you don’t live in Romania or if you don’t have a Melkior Professional online shop. As far as I know, they have online stores in France, Germany (I think) and Poland.

I’ve seen this brand so much on other blogs, especially at the girls from Bucharest, were Melkior has a physical store for some time. I’ve read about their products and most of the reviews are positive. Plus the prices are not that bad – I think they’re under L’Oreal prices.

They also have an online store but I’m a bit reluctant when it comes to buying makeup online. I prefer to touch the products, check the textures and then buy it. So even though I could put my hands on Melkior products I didn’t do it for commodity, I guess.

Buna tuturor,

Am vazut acest brand pe asa multe bloguri, in special la fetele din Bucuresti, unde Melkior are magazin fizic de ceva vreme. Am citit despre produsele lor si majoritatea review-urilor erau pozitive. Plus preturile nu sunt asa rele – le consider mai bune decat ale celor de la L’Oreal.

Stiu ca au si magazin online, dar sunt mai reticenta cand vine vorba sa cumpar machiaj de pe net. Nu de alta, dar prefer sa ating produsele, sa simt texturile si apoi sa le cumpar. Deci chiar daca puteam sa pun mana pe produsele de la Melkior deja, n-am facut-o din comoditate.

melkior magazin timisoara
(From left to right: Andreea, Anca, me,  RominaTeo, Lucia, the grils from Melkior and Lorena – she was the one that took the picture. Thank you for the picture Lorena!)

Well that changed: Melkior has opend this month their first store in Timisoara! When I saw the news on Facebook I made a point on going to check out their store. Long story short, on Saturday I met with some bloggers from Timisoara and Arad and we went to see Melkior store in all it’s splendor.

What did I think about it? Well, I liked it – the store it’s not too small, not too big. You have a lot of color to choose from and testers for each product and shade (as it would be normal). Also the girls were so helpful and nice it makes me go there again and just talked with them about makeup.

Ei bine, toate astea s-au schimbat: Melkior si-a deschis primul magazin fizic in Timisoara, la Iulius Mall (intre Marionnaud si The Body Shop)! Cand am vazut stirea pe Facebook, m-am decis ca e musai sa trec pe la magazinul lor. Pe scurt, sambata m-am intalnit cu cateva bloggerite din Timisoara si Arad si am mers sa vedem produsele Melkior in toata splendoarea.

Ce impresie mi-a creat magazinul? Ei bine, mi-a placut – nu este nici prea mare, nici prea mic. Ai foarte multe culori din care sa alegi si mostre pentru fiecare nuanta (asa cum mi s-ar parea normal). De asemenea fetele de acolo au fost foarte dragute si pline de entuziasm – ajuta pe oricine are nevoie de un sfat – ma fac sa merg acolo din nou doar pentru a mai sta la povesti cu ele despre produse si machiaj.

melkior

I would like to thank them (and Melkior, of course) for the nice gesture they made for us: when we left the store we got 3 products for which I’m so excited:

  • Lipliner in the shade Bordo, which is the newest and most gorgeous shade, in my opinion. I couldn’t help myself and applyed it on my lips the day I got it. As a short review, the formula is nurishing, it last on your lips but don’t get your hopes up that it could survive a meal. It’s not suppose to do that. But you can drink a cup of coffee (it will transfer a bit to it) and the product will still be there. Also it has a nice shiny finish, but not too much.
  • pearlescent eyeshadow in the shade Wild Cherry – I’ve also tried it on Saturday night but I didn’t have the light to take a picture. I used it as a transition shade and it worked very well. It gave a nice twist to my eye makeup look. I would like to try it more, in different ways but if you want to see me wear it, let me know.
  • mirror that says “je suis belle” – don’t have much to talk about this one. It’s a nice mirror and can be easily worn in your bag. I like it.

Thank you so much for the gifts!

melkior

As dori sa le multumesc (si magazinului Melkior, evident) pentru gestul frumos pe care l-au facut pentru noi: am plecat din magazin cu cate 3 produse de care sunt foarte entuziasmata:

  • creion de buze in nuanta Bordo, care este cea mai noua si cea mai frumoasa nuanta, dupa parerea mea. Nu m-am putut abtine, asa ca am incercat acest produs imediat ce am ajuns acasa. Ca un scurt review, formula este foarte hidratanta, dureaza bine pe buze, dar acum nu va imaginati ca poate sa supravietuiasca impecabil unei mese. Nici nu cred ca trebuie sa faca asta. Dar puteti sa beti linistite o ceasca de cafea (se va transfera putin), iar produsul va fi tot pe buzele voastre, aproape intact. De asemenea are un finish lucios, dar nu prea tare.
  • fard de pleoape sidefat in nuanta Wild Cherry – si pe acesta l-am incercat sambata seara, dar nu prea am avut lumina pentru a putea face o poza decenta. L-am folosit ca si fard de tranzitie si a functionat destul de bine. Mi-a facut machiajul ochilor sa arate mai interesant. Mi-ar placea sa-l incerc mai mult, in diverse moduri, dar daca doriti sa-l vedeti intr-un machiaj, anuntati-ma.
  • oglinda pe care scrie “je suis belle” – nu am prea multe sa spun despre acest produs. Este o oglinda buna, care poate fi purtata cu usurinta in geanta sau in portfard. Imi place.

Multumesc mult pentru cadou, fetelor!

Also I was in desperate need for a makeup sponge and I refuse to pay the price of a Beauty Blender. The other days I was watching Anna (romanian Youtuber) and she said that the make-up- sponge – egg shape from Melkior is the best she tried so I thought to give it a go. I didn’t try it yet, but I will let you know what I think about it.

Have you tried Melkior Professional products? What are you recommending me to buy next from them?

Cum aveam nevoie disperata de un burete de machiaj si refuz cu incapatanare sa platesc pretul unui Beauty Blender, mi-am achizitionat, la recomandarea Annei (Youtuber roman), buretele pentru make-up – egg shape de la Melkior. Ea spune ca este cel mai bun pe care l-a incercat, asa ca mi-am zis ca ii pot da o sansa. Inca nu am avut ocazia sa-l testez, dar va voi anunta ce parere am despre el.

Ati incercat produsele Melkior Professional? Ce imi recomandati sa cumpar data viitoare de la ei?

18 thoughts on “New store in town – Melkior Professional”

  1. Sunt curioasa de buretel. Sa ii faci recenzie dupa ce il folosesti un pic. Ma gandesc serios sa incerc si eu un bb cream sau un fond de ten usor, dar imi trebuie un aplicator a.i. sa nu se vada aiurea pe ten

    Liked by 1 person

    1. Buretele de genul asta e cel mai bun prieten al tau. Pana acum le-am incercat pe cel de la Ebelin si pe cel de la Real Techniques. Al doilea e preferatul meu, pana acum. Revin cu detalii cand reusesc sa-l testez suficient pe cel de la Melkior.
      Metoda mea preferata de aplicare a fondului de ten este sa-l aplic peste tot cu mana sau cu pensula si apoi sa vin cu buretelul. Arata perfect daca nu folosesti un fond de ten prea greu.

      Like

  2. Makeup and hair on last photo is AMMMazing! Very beautiful:) Obviously I dont have melkior as lots of other affordable brands except worldknown ones:/

    Liked by 1 person

  3. I tried also some unknown sponge and ebelin on my face and beautyblender while applying someone’s else foundation. I liked ebelin one. I know lots of people crazy about real-techniques sponge.

    Liked by 1 person

      1. It’s bit different from songes I tried but I can’t tell that I saw miracle in application. May be If I try again I will change my mind.. I dont know))) I saw here beautyblender in simple store but I didn’t buy as I apply now foundation with my fingers)

        Liked by 1 person

  4. Si mie mi-a placut mult magazinul si atmosfera de acolo si as intra oricand fara ezitare! De unele magazine am oroare, personalul conteaza foarte mult, iar la Sephora de exemplu, intru cam rar tocmai din cauza asta. 😀 Ce bine iti vine rujul, wow! Eu inca nu l-am atins, nu am apucat sa fac poze produselor si imi place sa le prezint pe blog intacte. Crazy me, right? :))

    Liked by 1 person

    1. Sincer, si mie imi place sa am produsele intacte cand le fac poze, dar nu ma pot abtine :))
      Chiar daca primesc un cadou la 12 noaptea dupa ce mi-am facut intreaga rutina de seara, trebuie sa incerc produsele pe mine. Asa s-a intamplat cand am primit anul trecut paleta de la LORAC :))
      Mi s-a mai intamplat sa merg la baie in mall sa ma dau cu noul ruj, sau in taxi :))

      Like

Leave a Reply

