Happy anniversary – 1 year

En:

Hello everybody,

And happy anniversary to my blog! Yesterday marked exactly 1 year since I published my first article.

This article isn’t anything like I wrote so far here. This is an article where write about my experience accumulated in the past year and hopefully it will make sense 😀

For me, numbers don’t really matter, so I won’t talk about that here.

My idea, when I started this blog, was a little selfish: I wanted to have a place where I can record all my opinions about the products I’m using. I wanted to make comparisons and state my favorite products so I can be able to look back after some time and remember what worked for me and what didn’t.

Plus I wanted to share some other things that interest me – like books, cooking or traveling. Unfortunately I didn’t have time, so far, to post articles related to the last two, but I hope that will change soon.

I’m happy that in the past year I was able to obtain a small group of people that are interested in what I have to say. I can see some of you always liking or commenting on my posts and others , a bit more shy, that I know are reading my words every week and talking to me in private about them.

I can’t even begin to tell you how happy you’re making me – you, my readers! Thank you so much for your support and I hope I’m delivering content at the quality that you deserve and desire.

I’m also happy because I managed to post each week one article, as promised. Even more than that, since August 2015 I published an article every Tuesday. I know it’s not a lot, but I have a full time job that doesn’t leave me with to much time for blogging.

Because of this blog, I was able to meet new and exciting people – the beauty bloggers from Timisoara (and one that left Timisoara soon after we met – hi Anastasiia!).

Again, I’m sorry I couldn’t make an international giveaway, but I hope you can understand. Also I hope I’ll have one next time.

Thank you for the awesome past year and if there is anything you want to see me write about, or any suggestions at all, please let me know.

See you guys next week!

Ro:

Buna tuturor,

Si aiversare fericita blogului meu! Ieri s-a implinit exact 1 an de cand am publicat primul meu articol pe acest blog.

Acest articol nu are nimic asemanator cu ce am scris pana acum. Acesta este un articol in care va voi povesti despre experienta mea acumulata in ultimul an si sper ca va avea si sens: D

Pentru mine, numerele nu conteaza asa mult, deci ca nu voi vorbi despre asta aici.

Ideea mea, cand am inceput acest blog, a fost putin egoista: mi-am dorit sa am un loc in care sa-mi pot scrie toate opiniile personale despre produsele pe care le-am folosit. Am vrut sa fac comparatii si sa mentionez produsele mele preferate, astfel incat, dupa ceva vreme, sa-mi pot aminti ce produse au functionat pentru mine și ce nu.

In plus, mi-am dorit sa impartasesc cu voi cateva lucruri care ma intereseaza si ma fac fericita – cum ar fi cartile, gatitul sau calatoriile. Din pacate nu am avut timp, pana acum, sa postez articole din ultimele doua categorii, dar sper ca acest lucru se va schimba cat de curand.

Sunt bucuroasa ca in ultimul an am reusit sa obtin un mic grup de oameni care sunt interesati de ceea ce am de spus. Va vad pe unii dintre voi ca intotdeauna ma sustineti cu un like sau un comentariu la articole, iar pe altii, putin mai timizi, care stiu ca-mi citesc cuvintele mele in fiecare saptamana si imi scriu in particular.

Nu pot sa va spun cat de fericita ma faceti – voi, cititorii mei! Va multumesc foarte mult pentru sprijinul acordat si sper ca reusesc sa va dau continut la calitatea pe care o meritati si v-o doriti.

Sunt de asemenea fericita fiindca am reusit sa public cate un articol in fiecare saptamana, asa cum a promis. Chiar mai mult decat atat, incepand cu luna august 2015 am publicat cate un articol in fiecare marti. Stiu ca nu e mult, dar lucrez cu norma intreaga, ceea ce nu-mi lasa prea mult timp pentru blogging.

Datorita acestui blog, am reusit sa intalnesc oameni noi si foarte interesanti – beauty bloggeritele din Timisoara (si una care a parasit Timisoara curand dupa ce ne-am cunoscut – ceau Anastasiia!).

Si acum sa vorbim despre concurs! Asa cum v-am promis, am tinut deschis concursul pana aseara la 12 noaptea. Am avut 205 inscrieri, iar extragerea am facut cu ajutorul http://www.random.org. Castigatoare este… Roxana Ionica! Felicitari Roxana si sper sa te bucuri de premiu!

Multumesc tutror pentru inscrieri si mult nororc data viitoare!

Inca o data, va multumesc pentru un an minunat si, daca doriti sa scriu despre ceva anume, sau aveti orice alte sugestii, va rog sa-mi spuneti.

Ne vedem saptamana viitoare!

9 thoughts on “Happy anniversary – 1 year

Leave a Reply

