Things I’m bad at/ La ce nu ma pricep eu

Hello everybody,

I know we’re all aware that nobody’s perfect and I’m no exception to that rule. Today I wanted to talk to you about some of my bad habits and what I do to change them.

So let’s see the things I’m bad at!

Buna tuturor,

Stiu ca suntem cu totii constienti de faptul ca nimeni nu e perfect si eu cu siguranta nu sunt o exceptie de la aceasta regula. Azi vreau sa va  vorbesc despre unele dintre obiceiurile mele proaste si ce fac pentru a le schimba.

Asa ca haideti sa vedem la ce lucruri nu ma pricep asa bine.

 Drinking water

via google.ro

I simply forget and at some point I realize that I’m so thirsty I could drink 1 l of water in one sitting. I know it’s a bad habit but I guess it’s something that runs in the family. My mother also has the same problem.

I’m trying to fix this with an app I have: WaterLogger. It keeps track of how much water you drink in a day, you can see when you last hydrated yourself and you can set out goals for yourself

I love this app because the drop of water is so cute and I try to “make it happy” everyday. Don’t get me wrong – I’m not paid to tell you about the app and it’s not life changing, but it helps me drink more water than I usually do.

apps.24567.13510798882804615.511eae0a-9b7e-4279-862a-452f7f72757c
via microsoft.com

Uit sa beau apa

Pur si simplu uit sa beau apa si la un moment dat imi dau seama ca mi-e atat de sete incat as putea sa beau 1 litru de apa de-o data. Stiu ca e un obicei prost, dar cred ca se trage din familie. Si mama are aceeasi problema.

Am incercat sa rezolva aceasta problema cu o aplicatie pe care am gasit-o: WaterLogger. Iti arata cat de multa apa bei intr-o zi, cand te-ai hidratat ultima data si, de asemenea, poti stabili obiective.

Imi place aceasta aplicatie, deoarece picatura de apa este atat de draguta si incerc zilnic “sa o fac fericita”. Nu ma intelegeti gresit – nu sunt platita sa vorbesc despre aplicatie si nu pot spune ca-ti  schimba radical viata, dar ma ajuta sa beau mai multa apa decat de obicei.

Painting my nails and staying still until they dry

I like to use base and top coat to protect my nails and my nail polish, but it’s so boring to stay still and wait for each coat to dry. I always find something to do and end up ruining at least one of my nails.

Sa-mi fac ungiile si sa asptept pana sunt complet uscate

Imi place sa folosesc baza de unghii si top coat pentru a proteja unghiile si oja, dar mi se pare atat de plictisitor sa stau nemiscata si sa astept fiecare strat sa se usuce. Mereu imi gasesc ceva de facut si reusesc sa-mi stric cel putin o unghie.

Doing my hair

I’m not so much bad at it but I’m so lazy. Most of the time if I want my hair to look pretty I’ll just straighten my hair after I’m washing and drying it. On second- and third-day-hair, I’ll keep it in a normal side braid (because it takes less than 1 minute to do it, while I’m on my way to work). Very rarely you’ll see me with something more complex, even though I always like the results.

Sa-mi aranjez parul

Nu-i vorba ca nu ma pricep, dar sunt lenesa cand vine vorba de acest aspect.

De cele mai multe ori daca vreau parul meu sa arate dragut, mi-l indrept imediat dupa ce-mi spal si usuc parul. In a doua si a treia zi, dupa spalare, imi tin parul intr-o coada impletita pe o parte (imi ia mai putin de 1 minut s-o fac in timp sunt in drum spre lucru). Foarte rar, o sa ma vezi cu ceva mai complex, chiar daca mereu sunt multumita de rezultate.

Wearing sunscreen the right way

IMG_1406

I think you know you always have to apply sunscreen, even when it’s cloudy or winter. Also, you have to apply the right amount so it’s not too sheer and you have to wait at least 30 minutes before going outside or applying makeup over it.

Well, I did everything wrong for a loooooooong time. That’s why I now have melasma and I’m following a depigmentation treatment and have to go regularly to the dermatologist. If you want me to go into more details about this problem and how exactly I got to have it, leave a comment below and let me know.

Anyway, bottom line is don’t be like (old) me. So:

  • wear sunscreen with high protection level
  • buy the good kind (dermatocosmetic)
  • apply it daily on all exposed parts of your body and with 30 min before going out or you start applying your makeup

Sa port crema de protectie solara

Cred ca stii ca trebuie sa apli mereu protectie solara, chiar si atunci cand este innorat sau iarna. De asemenea, trebuie sa aplici cantitatea potrivita de crema, astfel incat sa nu fie prea putina. In cazul acela crema nu va reusi sa-ti protejeze tenul. De asemenea trebuie sa astepti cel putin 30 de minute inainte de a merge in afara sau de aplicarea machiajului.

Ei bine, am am ignorat multa vreme regulile astea. De aceea, acum am melasma pentru care urmez un tratament de depigmentare și trebuie sa mearg regulat la dermatolog. Daca doreti sa intru in detalii legate de aceasta problema, cum o tratez si cum am ajuns sa o am, lasati-mi un comentariu mai jos.
Oricum, important e ca acest lucru s-a schimbat, iar voi nu trebuie sa-mi urmati greselile. Astfel:

  • purtati crema de protectie solara cu un nivel de protectie ridicat
  • cumperati un produs bun (dermatocosmetic)
  • aplica-l zilnic pe toate partile expuse ale corpului si cu 30 de minute inainte de a pleca pleca de acasa sau de a va machia

So that’s me. Some of my bad habits aren’t that bad, other I’m still working on them.

Let me know what your bad habits are (so I won’t feel bad about myself :)) )

See you guys next week!

Asta sunt eu. Unele dintre obiceiurile mele proaste nu sunt atat de rele, la altele inca mai am de lucru.

Spuneti-mi obiceiurile voastre proaste (ca sa nu se ma simt prost :)) )

Ne vedem saptamana viitoare!

8 thoughts on “Things I’m bad at/ La ce nu ma pricep eu”

  1. La treaba cu protectia solara trebuie sa mai lucrez si eu 😀 iar cand vine vorba de par, aoleuuuu!! Abia acum cateva luni am reusit si eu sa fac o coada simpla impletita :)). Sunt total antitalent :))!!!

    Liked by 1 person

  2. hahahaa.. si eu am obiceiurile astea.. cel cu apa il combat ocazional, dar cand sunt foarte ocupata sau stau mult la scoala tot uit. La SPF de obicei aplic destula crema, dar nu am 30 de minute inainte sa plec din casa.. cel mult 10 :))
    Also mananc mult fast food.. tot zic ca ma las de asta, dar imi trebuie 48 de ore/zi ca sa reusesc 😀

    Liked by 1 person

    1. Daca reusesti sa gasesti o zi cu 48 de ore sa ma anunti si pe mine. I need at least one :)))
      Cu fast food-ul nu stau asa prost. Imi place sa gatesc acasa si de cele mai multe ori imi iau mancarea cu mine la lucru, pentru ca sunt mai sigura pe ce pun eu in mancare decat ce-i la cantina.
      Inteleg ca la tine e mai complicat cu faculta, dar curand(-ish) n-o sa mai ai problema asta si poate se amelioreaza problema 😀

      Like

  3. Vaai nu mă speria cu “problema” ta. Eu am o foarte lungă perioadă timp în care n-am mai folosit cremă cu protecție solară. Pur și simplu nu o suport 😦 ar trebui să încerc mai multe tipuri..ai recomandări? Pupici!:*

    Liked by 1 person

    1. De la Bioderma sau La Roche Posay. Eu m-am inteles bine cu ambele, dar nu puneam suficienta cantitatea sau aveam perioade in care mi-era lene sa le folosesc.
      La ambele brand-uri exista variante anti-shine. Poti sa incerci una care ti se pare si convenabila la pret, in functie de cum le gasesti in farmacii.

      Liked by 1 person

Leave a Reply

