Books I’ve read lately/ Ce carti am mai citit in ultima vreme

Hello everybody,

First of all I want to say I’m sorry I didn’t stick to my regular publishing program this week. I’ve been very busy and I simply didn’t have time to write an article. Also I didn’t want to post something random just to fit the schedule.

That being said, here I am with a post about books.

As many of you, I don’t have a lot of time to sit, relax and read books. But as I enjoyed this activity I had to search for a solution for this problem, and I found it this year in February. Recently (a few months ago), I changed my job and now, to get to work, I have to spend 20-25 minutes in public transportation. So there’s my window! I now have almost 50 minutes each day, from Monday to Friday, to read what I please.

So let’s see what books I was able to “devour” in the past few months.

literature-books-584

Buna tuturor,

In primul rand vreau sa-mi cer scuze ca nu m-am putut tine de programul meu de publicare in aceasta saptamana. Am fost foarte ocupata si pur si simplu nu am avut timp sa scriu un articol. De asemenea, nu am vrut sa postez ceva aleator doar pentru a ma afla in treaba.

Acestea fiind spuse, am revenit si vreau sa povetim despre carti.

Cel mai probabil, la fel ca multi dintre voi, nici eu nu prea am timp sa stau, sa ma relxez si sa citeasc. Dar, fiindca imi place sa fac aceasta activitate, a trebuit sa caut o solutie, si iata ca am gasit-o in luna februarie. Recent (in urma cu cateva luni), mi-am schimbat locul de munca, iar acum, in fiecare dimineata, trebuie sa petrec 20-25 minute in tramvai. Iata-mi fereastra! Acum am aproape 50 de minute in fiecare zi, de luni pana vineri, sa citesc ce-mi place.

Asa ca hai sa vedem ce carti am fost in stare sa “devorez” in ultimele cateva luni.

 Invisible Man by H. G. Wells

Because the book was short, around 200 pages, I was able to finish it quickly. I won’t put the description here, but you can find it on  Goodreads.

Personal opinion:

The reason why I started this book was because it was short so I could easily carry it in my bag at work and because I heard a lot about H. G. Wells in Warehouse 13, where (spoiler alert) she’s a badass. I obviously don’t believe the character from that TV series and author had much in common, but it made me curious.

At first, I didn’t know what to expect from this book, as I never read H. G. Wells. I was surprised with the amount of action, in a good way. I thought it would be more boring and predictable. I obviously can’t say much about this but I recommend you to try it.

So I liked the book. I can’t say it’s my favorite, because the old English used makes me read it slower.

the_invisible_man

Invisible Man de H. G. Wells

Deoarece cartea a fost scurta, are in jur de 200 de pagini, am reusit sa o termin repede. Nu mai pun descrierea oficiala aici pentru ca o puteti gasi pe Goodreads.

Opinie personala:

Motivul pentru care am inceput aceasta carte a fost pentru ca este scurta, deci o puteam transporta cu usurints in geanta spre locul de munca, dar si pentru ca am auzit multe despre H. G. Wells in Warehouse 13, unde (spoiler alert) tipa e badass. Evident ca nu cred ca personajul din serialul TV si autor au avut multe in comun, dar totusi m-a facut curioasa.
La inceput, nu am stiut la ce sa ma astept de la aceasta carte, fiindca n-am citit H. G. Wells pana acum. Am fost surprinsa de actiune, intr-un mod pozitiv. M-am gandit ca va fi mai plictisitoare si  mai previzibila. Evident, nu pot sa dau detalii legate de actiune, dar va recomand sa-o incercati.
Deci mi-a placut cartea. Nu pot spune ca e preferata mea, deoarece engleza veche folosita ma facea sa-o citesc mai lent.

Bobbi Brown Makeup Manual: For Everyone from Beginner to Pro

I started reading this books almost a year ago. I’ve read 50 pages and then I didn’t have time to finish it. No, I had it on my Kindle which can fit in almost any bag I have with me when I go to work.

The book is split in 2 parts: one  beginners (regular women) and one for makeup artist.

In the first part Bobbi explains everything from face creams to foundation, mascara, simple and more complex makeup looks. The book, and especially this part, has a lot of pictures for when she’s explaining something to you.

I like that she talks about all skin types and colors and she also gives many advices for each of them. Some I knew, some I didn’t. Some I agree with, some I don’t.

The second part is more for the people that want to be makeup artists for a living. She tells you what jobs you could do and how to get and prepare for them.

All in all, I think it’s a great book for makeup lovers.

5841065

Bobbi Brown Makeup Manual: For Everyone from Beginner to Pro

Am inceput sa citesc aceasta carte cu aproape un an in urma. Am citit 50 de pagini si apoi nu am avut timp s-o termin. Apoi mi-am pus-o pe Kindle, care intra usor in aproape orice geanta pe care o iau cu mine la lucru.

Cartea este impartita in 2 parti: una pentru incepatori (pentru femei normale) si una pentru make-up artisti.

In prima parte, Bobbi explica totul, de la creme de fata la fond de ten, mascara, machiaj simplu sau mai complex. Cartea, si in special aceasta parte, are o multime de fotograii pentru atunci cand iti explica ceva.

Imi place ca vorbeste despre toate tipurile si culorile de piele si ofera multe sfaturi pentru fiecare dintre ele. Unele le stiam, altele nu. Cu unele sunt de acord, cu altele nu.

Cea de a doua parte este mai mult pentru cei care doresc sa aiba cariera de makeup artist. Iti spune ce locuri de munca ai putea avea, dar si cum sa obtii si sa se pregatesti pentru ele.

In concluzie, cred ca este o carte grozava pentru iubitorii de machiaj.

Did you read any of these books? What did you think? What do you recommend me to read next?

Ati citit vreuna din cele doua carti? Cum vi s-au parut? Ce imi recomandati?

5 thoughts on “Books I’ve read lately/ Ce carti am mai citit in ultima vreme”

Leave a Reply

