Spring nail polishes/ Lacuri de unghii de primvara

Hello everybody,

And welcome back to my weekly blog post!

Even thought the weather here hasn’t been every springy lately, I thought I could call back the sun with my favorite spring nail polishes.

PS: Nail polishes don’t usually last on me very well. I do stuff around the house, like washing the dishes and don’t protect my hands with gloves. So keep that in mind when I tell you how fast a nail polish chips on me.

Buna tuturor,

Si bun venit inapoi la articolul meu saptamana!
Chiar daca vremea de aici nu e foarte primavaratica in ultima vreme, m-am gandit ca v-as putea inveseli si as putea chema soarele inapoi aratandu-va ojele mele preferate pentru primavara.

PS: de obicei, lacurile de unghii, nu rezista foarte bine pe unghiile mele. Obisnuiesc sa fac lucruri prin casa, cum ar fi spalatul vaselor si nu-mi protejez mainile cu manusi.  Deci tineti minte cand va spun cat de repede imi sare oja.

IMG_2100

miss sporty clubbing colours quick dry 3242

  • it’s a 7 ml bottle with a fun orange shade
  • the smaller bottle doesn’t bother me. I always want to try different colors and I have the feeling that miss sporty nail polishes are the only ones I can actually finish
  • I think this color would look very good on tan skin, but it’s nice even on pale skin, like mine
  • goes on smoothly and I usually use 2 coats to give me the full opacity. Sorry about the picture. I messed up its aplication when I did the swatch and I didn’t notice until a few minutes ago. The nail polish is actually smooth on the nail
  • it does dry quickly
  • it lasts around 2 days without base and top coat and a bit more with them on
  • great price for the quality

 

miss sporty clubbing colours quick dry 3242

  • este o sticluta de 7 ml, cu o nuanta de faina de portocaliu
  • faptul ca sticluta e mica nu ma deranjeaza. Mereu vreau sa incerc culori diferite si am impresia ca pe cele de la miss sporty chiar reusesc sa le termin inainte sa se usuce
  • cred ca aceasta culoare ar arata foarte bine pe piele bronzata, dar arata frumos chiar si pe piele deschisa, ca a mea
  • aplicarea este neteda si de obicei folosesc 2 straturi pentru a-mi oferi opacitate completa. Imi cer scuze pentru poza. Am aplicat aiurea oja cand am facut swatch-ul si nu mi-am dat seama pana acum cateva minute. Oja chiar se aplica neted
  • se usuca rapid
  • incepe sa sara cam dupa doua zile, fara strat de baza si top si tine putin mai mult daca le folosesc pe acestea
  • raportul pret/calitate este grozav

essie bikini so teeny

  • it’s a 13.5 ml bottle with a blue shade which I don’t think I have to describe that much as I know everybody in the blogosphere loves it
  • it has a bit of shimmer
  • it looks pretty on the nails, especially at the end of winter/ beginning of spring
  • it dries normally – not too slow, not too fast
  • goes on smoothly and I usually use 2 coats to give me the full opacity
  • here is the sad part – for the first 5-6 uses, it lasted me 4-5 days. After that it lasts me 1-2 day until it starts to chip, even if I have base and top coat or bare nails
  • even so, I love the shade and I still use it, but be aware if you’re interested to buy this color

essie bikiny so teeny

  • este o sticluta de 13,5 ml, cu o nuanta albastra pe care nu cred ca mai  trebuie sa o descriu. Cred ca toata lumea din blogosfera o adora
  • are putin sclipici
  • arata bine pe unghii, mai ales la sfarsitul iernii/ inceputul primaverii
  • se usuca normal – nu prea lent, nu prea repede
  • se aplica fara probleme si de obicei pun doua straturi pentru opacitate completa
  • aici vine partea tristă – primele 5-6 folosiri oja m-a tinut 4-5 zile. Dupa aceea a inceput s sara dupa 1-2 zile, chiar daca am folosit sau nu straturi de baza si top
  • chiar si asa, imi place nuanta si inca o folosesc, dar vreau sa fiti constienti de dezavantaje daca va intereseaza sa o cumparati

essie virgin snow

  • it’s a 13.5 ml bottle with a light purple (lavender) shade
  • despite the name, I still love this color for spring. Actually I love light purple all year round 😀
  • it dries as fast as bikini so teeny, nothing special here
  • this one has the smoothest application out of these 3 nail polishes presented here
  • I usually use 2 coats to give me the full opacity, but you can get away with just 1
  • here is the interesting part – with base and top coat, this shade lasts me less than when I apply it on bare nails. I can’t explain it. It’s the only nail polish I ever tried that does that

essie virgin snow

  • este o sticluta de 13,5 ml cu o nuanta de mov deschis (lavanda)
  • in ciuda numelui, ador aceasta nuanta pentru primavara. De fapt, imi place nuanta mov deschis pe tot parcursul anului 😀
  • se usuca la fel de repede ca si bikini so teeny, deci nimic special aici
  • se aplica cel neted si uniform din toate cele 3 lacuri de unghii prezentate aici
  • eu folosesc de obicei 2 straturi, pentru a-mi oferi opacitate completa, dar puteti sa folositi lejer si 1 singur strat
  • aici vine partea cea mai interesanta – cu baza si top aceasta nuanta tine mai putin pe unghiile mele decat atunci cand aplic fara. Nu pot sa-mi explic. Este singurul lac de unghii incercat vreodata de mine care face acest lucru

 

IMG_2097

 

Did you try any of the above? What are your favorite nail polishes?

Thanks for reading this and have a great week!

Ati incercat lacurile de unghii prezentate mai sus? Care sunt preferatele voastre?

Va multumesc pentru prezenta si va doresc o saptamana minunata!

6 thoughts on “Spring nail polishes/ Lacuri de unghii de primvara

  1. Aceeasi curiozitate o aveam si eu: de unde ai luat Essie?!?!? Am vazut cateva nuante care mi-ar fi placut sa le am.
    By the way, o postare similara mi-am programat si eu pentru miercuri :)))

    Liked by 1 person

    • Bikini so teeny am luat din Austria, iar Virgin Snow mi-a adus o prietena din Suedia. Pe prima am vazut deja ca o gasesti pe site-ul mentionat de mine intr-un comentariu mai sus. Pe cea de-a doua nu cred, fiind abia din colectia de iarna trecuta.

      Liked by 1 person

Leave a Reply

