BENEIT WATT’S UP VS THEBALM MARY-LOU MANIZER (CU SWATCHES)

The english version of this article can be found here.

Și bun venit la o comparație între două dintre iluminatoarele despre care toată lumea vorbește pe YouTube si pe blogosfera de beauty. O lungă perioadă de timp m-am întrebat care e diferența dintre ele, dar, luna trecută am fost destul de norocoasă să le încerc pe amândouă.

 Dacă te asemeni în vreun fel mine, pariez ca-ți va plăcea acest articol 🙂

benefit watt's up

Benefit watt’s up! cream highlighter

Ce spun ei:

“Iluminatorului nostru “soft focus” transformă “watt” ya got cu o strălucire delicată, superbă de șampanie. Finisajul crema-spre-pudră este un comutator “wow”pentru toate tenurile. Vei adora aplicatorul său moale.

  • stălucire luminoasă
  • aspect “soft-focus”
  • aplică-l solo sau peste machiaj”

Ce spun eu:

  • evident, nu am produsul in varianta mare, așa că nu pot spune nimic despre aplicatorul său de jos. Eu, de obicei, îl aplic direct din tub și apoi difuzez produsul cu vârful degetelor. Consider că, astfel, funcționează cel mai bine pentru mine
  • are într-adevăr un finisaj cremă-spre-pudra și dureaza foarte bine pe piele (cel puțin 10 ore)
  • nu este deloc prăfos
  • trebuie să folosiți o cantitate foarte-foarte mică dacă doriți puțina iluminare. Dar puteți aplica mai multă, la nevoie și nu vă va face pielea să arate prea încărcată
  • nu-mi accentuează porii sau liniile fine
  • arată bine pe peilea mea palidă și cred că ar arăta la fel de bine pe un ton mediu
  • preț: 152 lei pe site-ul Sephora
  • cântărește: 9,4 g în greutate netă (0.33 oz.)

Concluzie:

Consider că este un iluminator minunat, chiar dacă are un preț mai ridicat. Datorită faptului că ai nevoie de o cantitate mică de produs, te va ține multă vreme.

In theBalm of Your Hand

theBalm Mary-Lou Manizer

Ce spun ei:

“Faceți cunoștință cu Mary-Lou Manizer, un iluminator  cu o tentă inocentă, de culoarea mierii care atrage atentia tuturor. Aceast iluminator și fard de ochi difuzează lumina astfel încât pielea ta va arăta mai blând și mai tânără adăugând între timp o strălucire subtilă.”

Ce spun eu:

  • am acest produs in paleta In theBalm of Your Hand. Aici dimensiunea produsului este mult mai mică decât în ambalajul original, dar nu cred că trebuie să vă faceți griji. O am de la sfârșitul lunii noiembrie și am folosit-o în fiecare lună foarte mult, dar i-am făcut doar o mică adâncitură
  • aveți nevoie de o cantitate foarte-foarte mică pentru o strălucire subtilă, frumoasă și folosesc o pensula mică pentru a aplica produsul
  • nu este deloc prafos
  • cred că funcționează cel mai bine pentru persoanele care au tenul cu un ton mai închis decât al meu. Mi se pare puțin prea galben pe pielea mea. Cel puțin în timpul zilei. Dar noaptea nu mă deranjează deloc
  • nu-mi accentuază porii sau linii fine
  • l-am folosit ca iluminator pe obraji, dar și ca fard de pleoape (in colțul intern și pe pleoapa mobilă) și funcționează la fel de bine. Ca fardul de pleoape nu mă deranjează deloc tonul său galben
  • acest produs arată la fel de bine cel puțin 10 ore
  • o prietenă de-a mea a avut aceast iluminator în ambalajul original, dar, din păcate, l-a scăpat pe jos si s-a detriorat rău. Din fericire pentru mine, ea și-a cumpărat altul și mi l-a dat mie pe acela să mă joc cu el și să văd dacă mi-ar plăcea (cu o lună înainte să-l cumpar în paleta pe care o puteți găsi mai sus). Sincer vă spun că nu exista nici o diferență între produsul original și cel din această paletă
  • preț: 62 lei pe site-ul Marrionnaud
  • greutate: varianta mare este de 8,5 g

Concluzie:

Ador să folosesc acest iluminator pentru look-uri de seara care sunt mai “glam”. Încă îl folosesc pe timpul zilei, dar trebuie să am grijă să nu aplic prea mult.

swatches

Concluzie finală:

Îmi plac amândouă foarte mult și îmi e foarte greu să mă decid care e mai bun, dar pentru nuanța mea de ten cred ca o să îl aleg pe cel de la Benefit, mai ales în timpul zilei. Are un ton mai piersiciu care cred că mi se potriveste mai bine.

Pentru o iluminare foarte puternică, seara, cred ca prefer Mary-Lou.

Oricum, nu aș renunța la nici unul.

Ați încercat vreunul din cele două iluminatoare prezentate? Care este preferatul vostru?

Leave a Reply

