25 things about me/ 25 de lucruri despre mine

EN:

Hello everybody,

Today I want you to get to know me a bit better. I have to admit I “stole” this idea from Anca. She posted this type of article a few days ago (find her 25 things here – for Romanian speaking people only). So I got inspired and here are my “things”:

not just makeup @Alin Vulparu
source

  1. I do not like arugula or white pepper – I really don’t like the smell or the taste
  2. I like more salty than sweet snacks
  3. I currently have a pile of chocolate in my house and it presents no interest to me
  4. I’m not the best at sports (far from it) and I become very red in the face at the smallest effort
  5. I have a bachelors degree in Electronics and Telecommunications
  6. I work for almost 5 years in this field
  7. I only became interested in the beauty world about 3 years ago. Up until then, I only wore mascara and lipstick, from time to time
  8. I like plush toys. A few Christmases ago, my brother gave me a big plush dog (over 60 cm) and I sleep on it almost every night. I don’t really use my pillow because I think the dog is more comfy
  9. when I was a child I painted and drew a lot, especially long dresses and faces of girls wearing makeup (maybe it was a sign :)) )
  10. I mainly like to listen to metal and jazz
  11. I hate crowds but I love going to concerts and music festivals (only the ones that interest me). I especially like doing that with my boyfriend
  12. I’m in a relationship with him for more than 4 years
  13. he has longer hair than I do and he plays guitar. He got my (full) attention when he played The Islander from Nightwish on his guitar http://www.youtube.com/watch?v=x2sd8UMUaIk
  14. we have a 4 and a half year old black cat – her name is Idi
  15. I love cooking and trying new recipes
  16. I talk and smile a lot when I’m nervous
  17. the first person I got to meet as a result of having this blog is now one of my best friends. We talk at least every 2-3 days
  18. I love buying makeup but I hate buying it just for the sake of shopping
  19. I love coffee
  20. I like mystery and fantasy books
  21. my favorite book as a child/adolescent was Harry Potter. I still love reading it from time to time
  22. I am very specific as to where I keep my things. I hate when somebody moves them without asking me
  23. I hate seeing clothes on the floor
  24. I can’t stand people that constantly try to show off
  25. part of the reason I like my current job are the fun people I get to work with

Bonus: My boyfriend does all the photography for my blog. Thank you! 😀

cat @Alin Vulparu
source

 

Thank you for reading this and let me know something about you. I would love to get to know my readers!

RO:

Bună tuturor,

Azi vreau să mă cunoașteți puțin mai bine. Trebuie să recunosc că am “furat” această idee de la Anca. Ea a postat acest tip de articol acum câteva zile (găsiți cele 25 de lucruri despre ea aici). Ea face o chestie foarte faina in luna aceasta – posteaza zilnic pe blog. Ma bucura asa tare acest lucru.
Asadar, Anca m-am inspirat saptamana aceasta și aici imi gasiți “lucrurile”:

  1. Nu-mi place rucola sau piperul alb – chiar nu-mi plac deloc mirosul si gustul
  2. îmi plac mai mult gustările sărate decât cele dulci
  3. în prezent am o grămadă de ciocolată în casă și nu prezintă nici un interes pentru mine
  4. nu sunt cea mai bună la sport și devin foarte roșie la față, la cel mai mic efort
  5. am terminat facultatea de Electronică și Telecomunicații
  6. lucrez de aproape 5 ani în acest domeniu
  7. am devenit interesată de lumea frumuseții abia în urmă cu aproximativ 3 ani. Până atunci, am purtat doar mascara si ruj, dar și alea din când în când
  8. îmi plac jucăriile de pluș. În urmă cu câteva Crăciunuri am primit de la fratele meu un câine mare de pluș (peste 60 cm). Dorm pe el aproape în fiecare noapte. Nu-mi prea folosesc perna, fiindcă îmi este mai confortabil cățelul
  9. când eram copil pictam și desenam mult, mai ales rochii lungi și fețe de fete care poartă machiaj (poate că a fost un semn :)))
  10. îmi place cel mai mult să ascult metal și jazz
  11. nu-mi plac mulțimile, dar îmi place să merg la concerte și festivaluri de muzică (doar acolo unde mă interesează cine concertează). Mai ales îmi place să fac asta cu prietenul meu
  12. sunt într-o relație cu el de mai bine de 4 ani
  13. el are părul mai lung decât mine și cântă la chitară. Mi-a atras atenția (totală), când a cântat The Islander de la Nightwish la chitară http://www.youtube.com/watch?v=x2sd8UMUaIk
  14. avem o pisică neagră de 4 ani și jumătate – numele ei este Idi
  15. îmi place să gătesc și să încerc rețete noi
  16. vorbesc și zâmbesc mult când sunt emoționată
  17. prima persoană pe care am ajuns să o întâlnesc ca urmare a acestui blog este acum una din cele mai bune prietene ale mele. Vorbim cel puțin o dată la 2-3 zile
  18. îmi place să cumpăr machiaj, dar nu-mi place să-l cumpăr doar de dragul de cumpărăturilor
  19. îmi place cafeaua
  20. îmi plac foarte mult cărțile de mister și fantezie
  21. cartea mea preferata din copilărie/adolescență a fost Harry Potter. Îmi place și acum să o citesc din când în când
  22. sunt foarte “fixată” să-mi țin lucrurile acolo unde le-am pus. Nu-mi place când cineva le mută fără să mă întrebe
  23. nu-mi place să văd haine aruncate pe podea
  24. nu pot suferi oameni care încearcă în mod constant să se dea mari
  25. o parte din motivul pentru care îmi place locul de muncă actual sunt oamenii distractivi cu care lucrez

Bonus: Prietenul meu face toate pozele de pe blog. Multumesc! 😀

Vă mulțumesc că ați citit acest articol și spuneți-mi câteva lucruri despre voi. Mi-ar plăcea să-mi cunosc cititorii!

11 thoughts on “25 things about me/ 25 de lucruri despre mine”

Leave a Reply

