BRAND FOCUS – BENEFIT COSMETICS – PARTEA 1

The english version of this article can be found here.

Dacă mă urmați pe Instagram (notjustmakeup_), știți că în urmă cu două luni, am primit un pachet de la una dintre companiile mele preferate – Benefit. Mi-au trimis produse în variantă travel size, ceea ca mi se pare grozav pentru că, pe lângă faptul ca pot să încerc o mulțime de produsele de-ale lor, unele nu se vor termina prea curând, chiar dacă acestea nu sunt full size.

După ce le-am încercat pe unele dintre ele vreau să va împărtășesc părerea mea sinceră. Astăzi vă voi vorbi despre o parte din ele, dar voi face cel puțin o partea 2-a la acest articol după ce voi ajunge să le încerc și pe restul.

Hoola ultra plush *

Plus:

  • este un luciu de buze cu sclipici în el. La început am fost foarte frică să-l încerc pentru că am crezut că sclipiciul va arăta inestetic, dar sincer nu prea se vede atunci când îl poartă. Nici măcar în lumina directă a soarelui
  • vine într-un tub transparent și este foarte ușor să scoți produsul din ambalaj
  • miroase frumos, dulce
  • nuanța este una aproape transparentă de culoare ușor cafenie, care nu interferează cu culoarea naturala a buzelor mele
  • după aplicarea acestui luciu, buzele îmi arat mai bine, deoarece îmi netezește liniile fine și uniformizează culoarea naturala a buzelor
  • se simte OK pe buze
  • nu este deloc lipicios
  • este foarte lucios de la prima aplicare
  • nu usucă buzele, atunci când îl porți
  • nu se ia inestetic de pe buze și nimeni nu-și poate da seama ca purtai ceva inainte

Minus:

  • nu este chiar un minus pentru mine, pentru că nu mă aștept de la un luciu de buze să reziste toată ziua, dar, evident, nu va supraviețui unei mase și se va transfera pe pahar sau pe ceașca de cafea
  • în cazul în care, din greșeală, aplici prea mult, vei simți particulele de sclipici când îți presezi buzele

Alte:

  • 6,5 ml / 0,22 fl. oz

benefit

Girl meets pearl *

Acest produs nu mi-a fost trimis. L-am primit într-un set (Primping with the Stars), pe care l-am cumpărat anul trecut. Setul conține 6 produse travel size.

Plus:

  • punându-l lângă Mary Lou de la theBalm, am observat că aceste 2 produse sunt foarte asemănătoare, chiar dacă la început nu ai crede asta. Când il scoți pe mană, vezi o cremă roz-perlată, dar atunci când îl difuzezi devine auriu cu o nuanță subtila roz-piersicie
  • varianta travel size vine într-un tub opac și ceea ce face ca produsul să fie ușor de scos și de controlat
  • miroase frumos, dar mirosul nu este puternic și nu persistă
  • rezistă bine toată ziua. Cel puțin când mă întorc dupa 8 ore la muncă, este tot acolo unde l-am pus, doar că puțin mai șters

Minus:

  • acest lucru este foarte personal și subiectiv, dar highlighterele cremă nu sunt întotdeauna preferatele mele pentru că-mi e mai greu să lucrez cu ele. Acesta e motivul pentru care eu nu tind să-l folosesc prea mult. Prefer highlighter-ele pudră

Alte:

  • 7,5 ml / 0,25 fl. oz

Rockateur blush *

Plus:

  • miroase frumos, dar nu puternic
  • este satinat, dar particulele de sclipici nu se văd pe obraji. Sclipiciul face ca fardul de obraz să arate stralucitor, dar nu într-un mod fals
  • cum eu am pielea foarte deschisă, e mai greu pentru mine să folosesc acest fard de obraz. De asemenea, nu am de gând să mă bronzez in această vară (sau vreodată), așa că trebuie întotdeauna să fie atentă să nu se aplic prea mult și să nu-mi dea un aspect nenatural
  • este foarte pigmentat
  • rezistă bine – este încă pe obraji când vin de la serviciu (mai puțin vizibil, dar îl puteți vedea în continuare)

Minus:

  • este mai greu de purtat sau persoanele cu piele deschisă la culoare. Cred că e cel mai potrivit pentru persoanele cu pielea bronzată sau cele de culoare medie

Alte:

  • 3 ml / 01 oz

swatch

Watt’s up *

Am scris despre acest produs aici și nu-mi place să mă repet, așa că poți să citesti articolul respectiv dacă te intereseaza mai multe detalii. În acest articol, poți găsi, de asemenea, o comparație între Watt’s up și Mary Lou.

theBalm

Ați incercat careva dintre aceste produse? Ce parere aveți depre produsele Benefit?

PS: Nu uitați că mă poți găsi pe Facebook (utilizator: deirdrelestrange), Instagram (utilizator: @notjustmakeup_) și e-mail.

PPS: Produsele marcate cu * sunt produse primite ca PR.

Ne vedem saptamana viitoare! 🙂

Leave a Reply

