BEAUTY SWAP CU ROMINA [nio’s beauty corner]

 

The english version of this article can be found here.

Bună tuturor,

Eu și Romina de la nio’s beauty corner vorbeam din decembrie anul trecut să facem un swap și iată că în sfârșit am reușit acum câteva săptămâni. Acum, ce-i un swap? Un swap este atunci când un beauty blogger cumpără produse pentru alt blogger. Și invers. Deci, asta este ceea ce am făcut – ne-am propus un termen limită și un buget, pentru a fi corect față de fiecare. Știu că alte persoane solicită produse sau genuri de produse, dar nu am făcut așa și a fost mai interesant astfel. Cel puțin pentru mine. Am citit mult blogul Rominei în luna în care a trebuit să-i cumpăr ceva. Am vrut să știu dacă are un wishlist, ce produse cumpără de obicei, ce ii place, ce nu-i place și, de asemenea, am încercat să-mi amintesc ce tipuri de produse menționează ea când ne întâlni. Dacă vreți să vedeți ce am reușit să-i ofer, puteți vedea aici.

Acum, să vedem ce am primit de la Romina:

bioderma

 

  • Bioderma Atoderm Huile de douche – este un ulei pentru duș, dar Romina l-a avut și mi-a că e minunat să-l foloseși și pe față, mai ales dimineața, dacă vrei doar o curãțare blândă. Trebuie să recunosc că l-am folosit doar în acest mod toată săptămâna trecută și chiar îmi place. Se simte atât de bine pe față și curăță fără să  îmi îndepărteze uleiurile naturale ale pielii. De asemenea, l-am folosit și cu un burete pentru puțină exfoliere și este minunat. Cu siguranță un produs pe care voi continua să-l folosesc cu mare plăcere.
  • Avene Eau Thermale – aceasta este apa termală preferată a mea și o folosesc mereu. Această sticlă de 50 ml, va fi grozavă pentru călătoriile pe care am gănd să le fac luna acesta.
  • Bioderma Sensibio H2O make-up removing micelle solution – în urmă cu câteva luni, Romina mi-a dat o sticlă mică de Bioderma, pentru că am menționat la un moment dat că nu o încercasem vreodată. Dar ea n-a știut că de la prima folosire am devenit “dependentă” de această apă micelară, deoarece am folosit-o pe fata mea. Iar cu o săptămână înainte de swap, mi-am cumparat o sticla de 500 ml ca s-o am multă vreme în casă. Dar, sinceră să fiu, un flacon de 250 ml, este mult mai ușor de transportat cu mine, așa că mulțumesc Romina 😀

 

lip balms

 

  • ziaja orange butter lip balm moisturising – un produs foarte iubit, cel puțin în beauty blogosfera românească. Îl am pe lista (mentală) de câteva luni deja, dar de fiecare dată când am fost într-un magazin am complet uitat să-l cumpăr. Din fericire, Romina mi l-a pus printre cadouri și foarte bucuroasă să-l am. Miroase delicios, chiar a coajă de portocală, plus este atââât de hidratant!
  • Aquaphor Healing Ointment Advanced Therapy – am auzit multe despre acest produs. Este pentru pielea uscată, crăpată sau iritată, deci este perfect pentru genunchi, coate și buze (buzele mele au mereu nevoie de un balsam de buze). Nu l-am încercat încă, pentru că mai am încă 4-5 balsamuri de buze deschise deja. Cred că-l voi încerca pe acesta în toamnă, atunci când am mai multa nevoie de hidratare
  • Paula’s Choice Skin Recovery Antioxidant Serum (Normal to Dry) – nu am încercat până acum, cu adevărat, produsele Paula’s Choice. Așadar, acest produs este o oportunitate foarte bună pentru mine. Nu am avut timp să-l încerc încă, dar voi reveni asupra lui când am o opinie.

 

physicians formula

 

  • Physicians Formula Eye Booster – un alt produs nu am avut timp încerc, încă. Romina mi-a povestit atât de multe lucruri bune despre acest eyeliner, dar a menționa și un dezavantaj – nu este rezistent la apă, deci cea mai bună idee să-l folosești atunci când este foarte cald. Cum am deja ochii foarte ușor-iritabili, cred că voi aștepta până când va fi puțin mai rece afară ca să-l pot purta cum se cuvine zi de zi

 

theBalm cindy-lou manizer

 

  • theBalm Cindy-Lou Manizer – trebuie să recunosc: acesta a fost produsul de care am fost cea mai încântată atunci când mi-am vazut cadourile de la swap. Dacă sunteți cititori fideli ai acestui blog, știți deja că Cindy-Lou și-a făcut apariția în ultimul meu Whishlist. Se pare că unii oameni au fost luat notițe. Bineînțeles că l-am swatch-uit în secunda în care l-am găsit – este un iluminator roz atât de drăguț. Pentru că sunt destul de albă, îl pot folosi ca fard de obraz foarte luminoas și iluminator.  M-am îndrăgostit!

 

Pentru Romina: știu că ți-am mulțumit deja când ne-am întâlnit, dar trebuie s-o spun aici. Îți mulțumesc! Mă bucur că ești atât de interesată de produsele de îngrijire a pielii și că acum pot încerca și eu o parte din preferatele tale.

Ați încercat ceva din ceea ce am primit eu? Care este opinia voastră despre ele?

 

PS: Nu uitați că mă poți găsi pe Facebook (utilizator: deirdrelestrange), Instagram (utilizator: @notjustmakeup_) și e-mail.

O zi bună vă doresc!

Leave a Reply

