IN theBalm OF YOUR HAND – recenzie

The english version of this article can be found here.

Bună tuturor,

Se pare că am întârziat și în această săptămână cu articolul, dar chiar sper ca în curând acest nou “obicei” al meu să dispară.

Acum să revenim la subiectul acestui articol: review-ul meu asupra acestei palete frumoase de la theBalm.

Dacă-mi urmăriți blogul de ceva vreme, s-ar putea să vă fi prins de faptul că îmi plac produsele theBalm. Consider că sunt drăguțe, au nume inteligente și amuzante, iar calitatea lor este uimitoare. În plus, produsele lor nu costă atât de mult pentru ce oferă.

theBalm

Paleta In theBalm of Your Hand este un produs care și-a făcut apariția anul trecut în Noiembrie, dacă nu mă înșel. Evident că am urmărit toate review-urile pe care le-am putut găsi pe atunci, iar apoi am fugit să o cumpăr.

Ce conține:

  • pe primul rând sunt produse față: fard de obraz Hot Mama, fard de obraz Instain în nuanța Argyle, fard de obraz Cabana Boy și pudra bronzantă Bahama Mama
  • pe al doilea rând sunt (mai ales) fardurile din diverse palete:
    • din shady lady vol. 1 –  insane jane
    • din shady lady special edition – mischevious marissa
    • din Nude ‘tude – Sexy
    • din Balm Jovi – Lead Zeppelin
    • iluminatorul Mary-Lou Manizer
  • din How ’bout them, apples? – Caramel (fard cremos de obraz într-o nuanță nude. Poate fi folosit și ca și ruj)
  • din theBalm Girls – Mia Moore (ruj roșu)

Plus:

  • ambalajul: cutia catonată, compactă și cu închidere magnetică cu care ne-a obișnuit theBalms. Eu, personal, prefer acest tip de ambalaj pentru călătorii
  • are un colaj de poze cu cele mai bine-cunoscute și îndrăgite produse theBalm
  • are o oglindă destul de mare pe care o folosesc mult
  • are clapă de carton separată pentru rujuri, astfel încât produsele pudră să nu  se amestece cu cele cremă atunci când le folosim
  • theBalm ține să menționeze mereu că produsele lor au întrebuințări multiple. De exemplu, Mary-Lou este un iluminator superb, dar poate fi folosit cu succes ca fard pe pleoapa mobilă
  • calitatea produsului este consecventă în această paletă
  • dețin unele dintre aceste produse și în ambalajul lor original și pot să vă spun sincer că nu există nici o diferență calitativă între produsele din această paletă și cele din ambalajul original
  • produse pentru față au o cantitate mai mică aici decât dacă ar fi să le cumpărați separat. Chiar și așa, au o cantitate suficientă de produs și din cauza pigmentării intense, nu le veți termina curând. Pentru mine dimensiunea mai mică este un plus pentru că am o mulțime de farduri de obraz și nu voi ajunge să hit pan cu acestea prea curând
  • paleta este mult mai ieftină decât dacă ar fi să mergeti și să cumpărați produsele individual
  • este o mare oportunitate grozavă de a încerca produse theBalm

theBalm swatch

Minus:

  • pentru unii oameni, ambalajele de carton arată ieftin
  • dacă aveți multe printre aceste produse, vă poate fi mai ușor să mergeți și să le compărați strict doar pe cele care vă interesează
  • nu sunt cea mai mare fană a rujurilor în palete. Nu mi se pare foarte ușor să-mi reaplic rujul de-alungul zilei. În special dacă port Mia Moore, fiind un roșu aprins, va fi nevoie să-l reaplic. Dar, desigur, puteți încărca cu ruj o pensulă de buze și să o țineți apoi în geantă

Concluzie:

Îmi place acest produs și nu regret deloc că l-am cumpărat. Sub numele paletei scrie “greatest hits vol. 1“. Poate că theBalm va face un vol. 2 în curând? Dacă da, cu siguranță  o voi cumpăra!

Dacă doriți să vedeți un machiaj folosind această paletă, click aici.

Ce produse din theBalm ați încercat până acum? Vă plac?

Ne vedem săptămâna viitoare!

Leave a Reply

