CE-I NOU ÎN VIAȚA MEA

The english version of this article can be found here.

 

Bună tuturor,

Poate ați observat că în ultima lună nu prea m-am putut ține de programul meu obișnuit de postare pe blog și există câteva motive pentru asta.

stuttgart

În primul rând, cu o lună și jumătate în urmă, am plecat de la vechiul loc de muncă, mi-am împachetat lucrurile și m-am mutat în Germania, împreună cu prietenul meu. Acest lucru nu a fost doar un impuls de moment – ideea ne-a venit de mai multă vreme, iar când a apărut oportunitatea în această primăvară, am simțit că este momentul potrivit pentru a face acest pas. Există o mulțime de motive pentru care ne-am decis să părăsim România, dar nu consider că acesta este locul potrivit pentru a le discuta.

Desigur, au fost anumite documente care au trebuit completate, dar încet-încet le-am rezolvat pe toate, iar acum ne putem bucura de noua casă. Acum locuim într-un frumos apartament din Stuttgart. Pe aici sunt copaci peste tot și te poți plimba ore în șir.

În al doilea rând, a trebuit sa merg la interviuri pentru un nou loc de muncă. Din fericire am găsit unul destul de repede, așa că nu a trebuit să-mi fac prea multe griji. Acum, tot ce trebuie să mai fac, este să înceapă cursuri de limba germană, așa cum se cuvine, fiindcă până acum am învățat-o doar folosind Duolingo în ultimele luni și am nevoie să progresez mai repede.

stuttgart plieningen

Al treilea motiv pentru care nu am putut să mă țin de program în luna iulie, a fost festivalul Masters of Rock din Cehia. Este un festival de muzică durează 4 zile, mergi cu cortul și ai o muțime de trupe care cânta de dimineață până seara. A fost grozav și este un mod frumos de a te relaxa. Am avut nevoie de asta după tot împachetatul, mutatul și toate grijile din ultima perioadă.

Sper că acest articol face lucrurile puțin mai clare pentru voi. Vreau să știți că nu am fost leneșă, nu am neglijat blogul, pur și simplu am fost puțin mai ocupată decât de obicei. Dar acum m-am întors și eu sunt foarte fericită. Sper că nu voi mai rata (niciodată) o zi de marți!

PS: Dacă sunteți interesați de mutarea, mai în detaliu, într-o altă țară (în special din România în Germania), aș fi bucuroasă să-mi împărtășesc experiența cu voi, fie aici, pe blog, sau pe privat, pe e-mail ( deirdre.notjustmakeup@gmail.com)/ Facebook (aici).

Leave a Reply

