PRODUSE TERMINATE #4

The english version of this article can be found here.

Iată-mă din nou, cu un nou articol. Aceste fotografii sunt vechi de mai bine de o lună, dar n-am reuşit să scriu şi articolul. Acestea sunt produse pe care le-am ajuns golit pe parcursul lunilor de primăvară. Erau mai multe, precum geluri de duș, șampon, dar în vechiul apartament nu aveam foarte mult spațiu, așa că am decis să păstrez doar ce e mai important.

Să începem!

batiste, la roche posay

La Roche Posay Effaclar Soluţie Micelară (200 ml)

Îmi place marca La Roche Posay și îmi pare foarte rău să o spun, dar acest produs nu prea funcționează. Este relativ scump (începe pe la 10 euro, cred) și cred că pe banii respectivi ai putea cumpăra Bioderma sau vreo două Garnier (400ml).

Aş mai cumpăra: NU!

 

Batiste şampon uscat Cherry – Fruity & Cheeky (200ml)

Îmi plac şampoanele uscate de la Batiste, aşa că mi-a plăcut şi acesta. Mirosul este plăcut, dar preferatul meu este Tropical.

Aş mai cumpăra: Deja am mai cumpărat unul (Tropical)

too faced better than sex, avon luxe

Too Faced Better Than Sex mascara (deluxe size)

Am incercat-o, mi-a plăcut foarte mult şi am înţeles în sfârşit tot hype-ul din  jurul său. Chiar și așa, consider că e un pic prea scump și există alte produse care oferă cam același rezultat.

Aş mai cumpăra: Poate (într-un viitor mai îndepărtat)

AVON Luxe mascara în nuanţa Caviar Black

Este o mascara bună, cu peria ușor curbată. Aș spune că e un dupe bun pentru Better Than Sex (și mult mai ieftin).

Aş mai cumpăra: Probabil da, dupa ce termin ce am acum în sertar

essence make me brow, rimmel wake me up concealer

 

essence make me brow în nuanţa 02 browny brows

Cred că e puţin prea închisă pentru pentru mine. Altfel, îmi place formula și modul în care se aplică, dar am găsit un alt produs care e mai bine pentru mine.

Aş mai cumpăra: Poate, în cazul în care cei de la NYX sau Săpun & Glory nu sunt disponibile

Rimmel Wake Me Up anticearcan în nuanţa 100 Ivory

Unul dintre anticearcănele mele preferate de până acum. Are o acoperire de mică și luminează zona de sub ochi. Deci, este perfect pentru zilele leneșe, atunci când vrei doar puţin machiaj care ştii va arăta bine pe tine.

Aş mai cumpăra: Da, când termin ce am acum în sertar

nyx, benefit stay don't stray

 

NYX Tinted Brow Mascara în nuanţa Brunette

Mi-a plăcut mult acest produs, dar singurul dezavantaj pe care îl are, este peria prea lunga. Aceasta face ca aplicarea să fie mai grea, dar puteți șterge cu ușurință produsul umed de pe fața, dacă e cazul.

Aş mai cumpăra: Poate, pentru că momentan îmi place produsul de Soap&Glory mai mult (perie mai mică şi nuanţă mai potrivită pentru mine)

benefit stay don’t stray eyeshadow primer

aceasta produsul în varianta deluxe şi l-am primit când am cumpărat kit-ul Primping with the Stars. Am încercat să plac acest produs pentru că îmi place benefit ca brand, dar, din păcate, pur și simplu nu pot. Cred că primerul de la elf (formula veche) a fost mai bun decât acesta. Acest produs a fost OK în unele zile, în altele nu a fost bun de nimic. Iar pentru pleoapele mele uleioase, nu este o opțiune.

Aş mai cumpăra: Nu

avon femme

AVON Femme body Souffle (150 ml)

Are o formulă bună, uşoară, dar trebuie să fiu sinceră: mirosul prea mult pentru mine. Este foarte dulce, foarte puternic, şi rămâne cu pe piele timp de câteva ore. Chiar dacă îmi place, din cauza mirosului, nu-l pot folosi zilnic. Îl puteam folosi cam o data pe săptămână.

Aş mai cumpăra: Nu

elf high definition powder

e.l.f. High Definition powder în nuanţa Translucent

Este o pudră de culoare albă, în cutie. Mi-a plăcut mult. Nu arată cakey și setează bine machiajul. În ultima vreme, am folosit-o mai mult pentru a-mi seta anticearcănul.

Aş mai cumpăra: Poate

Sper ca v-a plăcut articolul. Voi ce produse ați mai terminat in ultima vreme?

Leave a Reply

