DRUGSTORE MAKEUP STARTER KIT – OPTIONAL

The english version of this article can be found here.

Acum ceva vreme am scris un articol despre ce produse de machiaj de tip drugstore puteți să cumpărați pentru a vă face propriul kit, dacă sunteți începători. Articolul respeciv îl puteți citi aici. Acum, m-am gândit că azi aș putea extinde “seria” discutând despre produsele opționale, în opinia mea. Deci, dacă vreți să aflați ce iluminatoare, dermatografe etc puteți să cumpărați la un preț relativ mic, citiți în continuare.

IMG_2525

Bază de machiaj – nu am încercat prea multe baze de machiaj de tip drugstore, dar pot să vă vorbesc despre unul care-mi place în anumite perioade. Am Catrice Prime and Pore refining Anti-Shine Base Baza Machiaj Matifianta (21.5 lei) (30 ml) și pot spune că nu văd nici o diferență în ceea ce privește mărimea porilor, dar îmi place să-l aplic pe toata fața pentru a mă asigura că nu-mi va străluci prea tare pe parcursul zilei și îmi mai place în zilele în care crema de fața nu-mi oferă suficientă hidratare. După aceea, fondul de ten se aplică mult mai ușor și arată mai bine decât ar fi arătat fară această bază de machiaj. Dacă vreți să micșorați optic dimensiunea porilor, am auzit că Maybelline Baby Skin Pore Eraser este destul de bun și cred că-l voi cumpăra și eu în curând. Vă voi ține la curent.

Fond de ten – am încercat multe, dar înca nu mi-am găsit preferatul. Dacă aveți tenul deschis la culoare, ca mine, și vi se pare că toate fondurile de ten drugstore sunt prea închise, încearcați Bourjois 123 Perfect CC Cream în nuanța 31 Ivory. Nu rezistă cel mai grozav pe ten, dar 4-6 ore n-o să aveți probleme cu el (în funcție de tipul de ten)

IMG_2527

IluminatorBaton 3 in 1 pentru ochi, buze, fata e.l.f. Essential (9 lei). Am nuanța Persimmon #3102 și-mi place foarte mult. Scrisul se duce foarte repede, ambalajul se simte ieftin, dar nu se sparge ușor și credeți-mă că mi-a căzut din mana de câteva ori până acum. Tubul este mic, are 4g de produs, dar vă va ține multă vreme. Produsul e grozav pentru ca îl puteți folosi atât pentru un machiaj mai subtil, de zi, cat și pentru un machiaj de noapte (dacă-l aplicați mai intens).

 

Pudră bronzantă – sinceră să fiu, nu dețin un astfel de produs, fie el drugstore sau high-end. Aveam o pudră cu două nuanțe mai închise decât culoarea naturală a pielii mele și foloseam foarte puțin produs. Dar nu consider că pudra bronzantă e pentru mine, așa că mereu sar pasul acesta

IMG_2528

Dermatograf – am încercat multe produse de acest gen și cred ca totul se rezumă la ceea ce look vrei sa obți. De exemplu:

  • pentru un look ochi de pisica: v-aș recomanda să incepeți cu un dermatograf felt tip (tip carioca). Îmi place mult cel de la Soap & Glory Supercat Carbon Black Extreme Eyeliner Pen (£ 6.00 / € 7.02) – 1,6 g fiindcă îmi place vârful său, oferă precizie foarte bună, formula este destul de închisă, nu se întinde, nu dispare cel puțin 8 ore de pe pleoape (dar nu are o formulă rezistentă la apă) și folosesc apă micelară pentru a îndepărta produsul, iar acesta se șterge în câteva secunde fără a fi nevoită să trag de pleoapele.
  • pentru thighline (sublinierea liniei superioare a ochilor): am scris un articol în care am prezentat acest produs și cred ca el este menit pentru thightline, dar și pentru aplicarea clasică, în linia apei  (linia inferioară a ochilor). Este vorba deespre essence gel eye pencil waterproof în  nuanța 02 around midnight (12.8 lei). N-am încercat alte nuanțe, dar ma aștept ca toate să dea același randament.

 

Voi ce ați adauga la această listă?

Leave a Reply

