ASTA SAU AIA BEAUTY TAG

The english version of this article can be found here.

Azi, vă primesc pe blog cu un tag. Acesta există de multă vreme în blogosfera beauty și mi-a plăcut întotdeauna. Drept urmare, m-am gândit că în sfârșit ar fi cazul sa fac și eu tag-ul.

Machiaj

  • Fard de obraz sau pudră bronzantă? -> Fard de obraz.
  • Lipgloss sau ruj? -> Ruj.
  • Dermatograf sau mascara? -> Mascara, dar prefer să le port simultan, pe ambele.
  • Fond de ten sau corector? -> Corector.
  • Fard de ochi netru sau colorat? -> Pentru un machiaj de zi cu zi, aș alege neutru.
  • Pudră presată sau liberă? -> Presată – mai ușor de transportat.
  • Pensule sau bureți? -> Pensule pentru pudră, bureți pentru cremă.

Unghii

  • O.P.I sau China Glaze? -> Nu am încercat nici unul dintre aceste brand-uri, dar sunt tentată să încep cu O.P.I.
  • Lungi sau scurte? -> Scurte.
  • Acrilice sau naturale? -> Naturale.
  • Deschise-țipătoare sau închise la culoare? -> Neutre.
  • Cu floare sau fără floare? -> Fără floare.

Corp

  • Parfum sau Body Splash? -> Parfum.
  • Lotiune sau unt de corp? -> Unt de corp.
  • Gel de duș sau săpun? -> Gel de duș.
  • Lush sau altă companie de produse de corp? -> The Body Shop.

Par

  • Ondulat sau drept? -> Drept. Părul meu nu prea vrea să stea ondulat.
  • Coc sau coadă de cal? -> Depinde de ocazie.
  • Agrafe sau fluturași? -> Agrafe.
  • Fixativ sau gel? -> Fixativ.
  • Lung sau scurt? -> Lung.
  • Deschis sau închis? -> Închis.
  • Breton lateral sau breton complet? -> Nici una, nici alta.
  • Sus sau jos? -> Depinde.

Atât a fost pentru mine. Sper că v-a plăcut.

Dacă ați făcut acest tag, vă rugăm să-mi spuneți mai jos, în comentarii, pentru că mi-ar plăcea să vă citesc răspunsurile. Dacă nu l-ați făcut, vă invit pe toți să-l încercați (în comentarii sau pe blog-urile voastre).

Leave a Reply

