VISÂND LA VACANȚĂ: LAS VEGAS

The english version of this article can be found here.

Poate din cauză că în această vară  nu am reușit să am o vacanță cum se cuvine sau poate pentru că vremea de toamnă se apropie cu pași repezi, dar în ultimul timp am visat să călătoresc într-un oraș hot. Undeva unde m-aș putea plimba aiurea, de-alungul zilei, și apoi să party all night long. Știu că există multe orașe care se potrivesc acestei descrieri, dar pentru mine doar unul singur îmi vine clar în minte: Las Vegas!

De asemenea, recent am aflat despre site-ul www.vegas.com. Este un site plin de oferte pentru Vegas. Dacă doriți să le vedeți, puteți să intrați aici. Dar atenție! Eu m-am tot uitat pe site-ul lor și mi-a alimentat și mai mult dorința.

Acestea fiind spuse, weekend-ul trecut am fost foarte inspirată de această temă, așa că am încercat să creez un machiaj adecvat Vegasului, iar apoi am mers la plimbare împreună cu prietenul meu.

Avem un aeroport chiar în afara orașului. Este unul destul de mare, cu o mulțime de zboruri zilnice, si e grozav că au un loc special unde poți vedea avioanele venind și plecând. Deci acolo ne-am petrecut duminica după-amiaza. Vremea a fost destul de caldă și văzând un avion care tocmai ateriza, m-a făcut să mă gândesc din nou la Vegas. M-a făcut să mă gândesc cum aș ateriza în acel oraș frumos, ce mi-ar plăcea să port pe avion și, desigur, ce machiaj mi-aș alege.

Din fericire, am fost destul de mulțumită de ce purtam în momentul respectiv – un machiaj natural, no-makeup-makeup. Cred că ar fi ceva ușor și rapid, încât nu mi-ar tăia prea mult din timpul de vizitat.

daytime makeup look (1)

daytime makeup look (2)

Iată ce am purtat: fond de ten, pudră în zona T, gel pentru sprâncene, luciu de buze, fard de pleaope în nuanțe naturale și mascara.

daytime makeup look (3)

Dupa vizita la aeroport, eram hotărâtă! Îmi doream un machiaj glam, dar mult mai în stilul meu. Ne-am dus acasă pentru a lăsa mașina și aveam doar 20 de minute să-mi retușez machiajul și să-mi transform viziunea în realitate. Și chiar am reușit.

În primul rând, am înlăturat excesul de sebuum cu bloting papers. Am adăugat puțin corector și pudră pentru a mă asigura că tenul meu arată perfect. Pe pleoape am adăugat niște fard portocaliu-ruginiu, am închis la culoare pliul pleoapei, am adăugat dermatograf și niște (multă) mascara. Am adăugat, de asemenea, fard de obraz și un ruj lichid roșu pentru a mă asigura că nu trebuie să-mi bat capul toată seara.

Iată rezultatul final:

nighttime makeup look (1)

nighttime makeup look (3)

nighttime makeup look (3)

nighttime makeup look (4)

Cam atât pentru azi.

Cum vi se pare acest look? Ați fost vreodată în Vegas? Cum vi s-a părut?

PS: Găsiți-mă pe Facebook aici și pe Instagram aici (notjustmakeup_).

Leave a Reply

