PRODUSE PREFERATE ÎN ULTIMA PERIOADĂ

The english version of this article can be found here.

Astăzi vă vorbesc despre unele dintre produsele mele preferate din ultima perioadă. Am mai multe – unele vechi (v-am spus despre ei de o mie de ori) și unele noi. Am testat cele mai noi pentru ultimele 3 luni sau cam asa ceva.

bioderma, oil, melvita

Bioderma Atoderm Huile de douche – v-am mai spus că pe acesta l-am primit asta de la Romina în Beauty Swap-ul nostru (dacă l-ți ratat, click aici). L-am folosit doar pe față, gât și decolteu și pot să vă spun sincer că m-am îndrăgostit. Am inceput sa il folosesc din începul lui iulie, o dată pe zi, dimineața. Curață bine, nu usucă fața, este calmant și are ingrediente bune. Îmi place să-l folosesc în special cu un prosop fierbinte pentru că am obține și puțină exfoliere, iar fața mea se simte luminoasă, hidratată și curată.

Uleiurile Melvita – le folosesc pe ambele simultan, aproape în fiecare noapte, începând cu luna iunie. Îmi place cât de hidratante se simt. Nu se simt “grele” pe piele și se absorb relativ repede. Dimineața, fața mea se simte frumoasă și hidratată. Porii nu sunt la fel de mari precum erau cu o noapte înaint, iar pielea mea încă arată luminoasă (nu grasa), atunci când îndepărtez uleiurile. Uneiul din roler îl folosesc sub ochii, iar celălalt pe față.

Schwarzkopf taft

Fixativul Schwarzkopf taft Carbon Power – când m-am mutat în Germania, am realizat că nu am fixativ. Nu prea folosesc eu așa mult acest tip de produs (un tub mare îmi ajunge pentru mai bine de un an), dar totuși am vrut să am unul prin casă pentru când îmi împletesc părul sau îmi fac bucle. Sincer, sunt foarte bucuroasă că l-am ales pe acest. Oferă volum destul de mult, considerând că am părul fin și foarte lung. De asemenea, nu-l lasă crocant și nu răman cu o tonă de produs în păr după ce am folosit fixativul. Îmi place mult!

Schwarzkopf Moisture Kick Spray/Conditioner BC Bonacure – de ziua mea, Anastasiya a fost drăguță și mi-a trimis niște cadouri. Acest produs, în varianta mică, de călătorie, a fost unul dintre ele. Îl folosesc atunci când am părul frizzy sau când vârfurile mi se simt uscate. Produsul nu se simte “greu”, pătrunde rapid părul, și deci nu trebuie să aștept mai deloc ca acesta să se usuce. Îmi face părul meu sa arate și să se simta mai bine, mătăsos. Când termin acest mic tub, cu siguranță voi merge să  mi-l iau pe cel full size.

the body shop

Produsele The Body Shop, in general – m-am indragostit de acest brand, în special în produsele lor de corp. Cred că parfumul meu preferat de la ei este moringa, dar cel de căpșuni se apropie de primul loc. Îmi place tot ce am încercat de la ei până acum și trebuie să încerc mai multe de la acest brand.

makeup revolution

Makeup Revolution Pro Cleanse Brush Tool – l-am cumpărat acum 6 luni și eu pot să spun sincer că este una dintre cele mai bune achiziții ale mele. Este ușor, simplu de utilizat și nu mai trebuie să-mi pun soluție de curățat, în plamă, deci nu mai am mâinile zbârcite când termin de curățat toate pensulele. De asemenea, reușește să curățe în profunzime datorită celor 2 texturi diferite pe care le are. Pot să-l folosi cu pensule de orice dimensiune și funcționează foarte bine. În plus, acest produs arată la fel de bine acum, precum arăta în ziua în care l-am cumpărat. Deci cred că vom rămâne buni prieteni de-acum încolo.

Cam atât cu produsele care-mi plac în ultima vreme. Voi ce mai folositi acum?

Leave a Reply

