MACHIAJ PENTRU O SĂPTĂMÂNĂ #1

The english version of this article can be found here.

Vreau să schimb câteva lucruri aici, pe blog. Vreau să încep să postez câte două articole în fiecare săptămână – unul scrut și unul obișnuit (ca cele pe care le puteți găsi pe blog-ul meu momentan). Nu știu în ce măsură voi reuși, dar promit că mă voi strădui.

În ultimii 3 ani, am reușit să colectez destul de multe produse de machiaj, încă ușor de gestionat, nu vă faceți griji, dar cu siguranță am mai multe decât o fată obișnuită ar avea. De aceea, am decis de ceva timp deja, că, la începutul fiecărei săptămâni voi lua o geantă goală și voi pune în ea produse de machiaj pe care vreau să folosesc acea săptămână. Astfel mă ”forțez” să folosesc toate produsele care sunt deja deschise și să văd ce-mi place și ce nu. Dacă văd ceva ce nu-mi place să folosesc zilnic, acela e sigur un produs de care nu am nevoie în sertarele mele și îl voi da altcuiva care poate are mai multă nevoie de el.

makeup for a week

În fotografia de mai sus puteți vedea produsele pe care le-am folosit săptămâna trecută. Mi-a plăcut fiecare produs din geantă și la fel și look-urile diverse obținute.

Ochi:

  • Urban Decauy Naked Basics
  • wet’n’wild Walking on Eggshels
  • essence Multi-Action mascara
  • Soap&Glory Achery Volu-Boost

Față:

  • benefit hello flawless oxygen wow! liquid foundation
  • The Body Shop Shade Adjusting Drops (Lightening)
  • Rimmel London Match Perfection Skin Tone Adapting Concealer
  • benefit erase paste
  • MAC Blot Powder
  • essence blush 10 Adorable
  • theBalm Cindy-Lou Manizer

PS: Produsele de buze nu sunt incluse pentru ca am uitat sa le scot din geantă.

PPS: Poate data viitoare ar trebui sa fac și niște fotografii la look-urile pe care le creez.

Cum vi se pare acest tip de articol? Vă place? Ce ați vrea să fie diferit data viitoare?

Leave a Reply

