MACHIAJ PENTRU O SĂPTĂMÂNĂ #2

The english version of this article can be found here.

Bun venit pe blogul meu! Azi vă arăt ce produse mi-am ales săptămâna trecută.

Îmi cer scuze pentru calitatea acestor fotografii. Toate sunt făcute cu camera de la telefon și în lumini diferite, deci nu sunt chiar grozave. Dar, oricum. hai să începem.

makeup for a week #2

Ochi:

  • theBalm Put a lid on it eyeshadow primer
  • theBalm In theBalm of You Hand
  • AVON superSHOCK eyeliner in Blackberry and Flash
  • AVON Glimmerstick in Mocha Flash
  • benefit BADgal lash
  • Soap&Glory Achery Volu-Boost

makeup for a week #2

Față:

  • MAC Blot Powder
  • The Body Shop Shade Adjusting Drops (Lightening)
  • Rimmel London Match Perfection Foundation
  • Rimmel London Match Perfection Skin Tone Adapting Concealer
  • benefit erase paste

red lipstick

Buze:

  • Maybelline COLORsensational in Pleasure Me Red (547)
  • Farmasi True Color in Bold Bordo (45)
  • Maybelline Moisture Extreme in That’s Mauvie
  • Melkior lip pen in BORDOaici

red lipstick

Acestea sunt produsele pe care le-am folosit saptamana trecută.

Ce alte articole v-ați dori să mai vedeți pe blogul meu?

2 thoughts on “MACHIAJ PENTRU O SĂPTĂMÂNĂ #2

    • Rujurile pe langa ca sunt frumoase, au si o textura foarte placuta.
      Pudra de la MAC e usoara, nu incarca tenul chiar daca aplici ceva mai mult decat ar trebui si pe mine ma tine mata cam vreo 4 ore, dupa care merge aplicata din nou fara probleme. Nu iti face fata mata, dar lasa un finish satinat. Singura problema e ca daca aplici mai mult iti face fata putin alba, dar eu sunt deja foarte deschisa la culoare asa ca nu ma deranjeaza.

      Multumesc pentru comentariu si o zi frumoasa iti doresc 🙂

      Liked by 1 person

Leave a Reply

