PRODUSELE MELE PREFERATE PENTRU APLICAREA MACHIAJULUI

The english version of this article can be found here.

Nu ne-am mai văzut de ceva vreme (de fapt eu să scriu și voi să citiți). Azi vreau să vă povestesc despre produsele mele preferate pentru aplicarea machiajului. Dețin aproximativ 25-30 de pensule, dar ador să folosesc doar 7 dintre ele (plus un burete). Îmi plac și celălalte pensule pe care le am, să nu mă înțelegeți greșit, dar aceste sunt pensulele la care apelez cel mai mult.

Să începem!

favorite makeup tools

Ochi:

  • ZOEVA 227 Luxe Soft Definer – pentru mine, este perfect pensula pentru ochi! Pot s-o folosesc pentru o aplicare ușoară de culoare, în pliul pleoapei și pentru blending. Cred că vă puteți da seamna cât de mult îmi place considerînd că scrisul s-a cam luat de pe ea
  • ZOEVA 228 Luxe Crease – de obicei o folosesc când culoarea aplicată în pliu nu trebuie să fie intensă sau ca o pensula curată, numai bună pentru blending
  • e.l.f. professional Eye Crease Brush – este o pensulă foarte ieftină, dar îmi place s-o folosesc în colțul interior al ochilor sau să când aplic  culoare pe partea inferioară a ochilor
  • pensulă din paleta theBalm Nude Tude – folosesc cel mai mult partea pentru eyeliner, fie cu o culoare închisă, fie cu un eyeliner gel. Funcționează excelent cu ambele

 

favorite eye makeuep tools

Sprâncene:

Real Techniques lash-brow groomer – este moale, pieptană sprâncenele atât de rapid și se simte plăcut în proces. De asemenea, am folosit-o din când în când pentru a-mi peiptăna genele după ce am aplicat o mascara care le face să se lipească între ele. Aveți grijă să nu vă înțepați în ochi! Partea pentru gene este făcută din metal și este foarte ascuțită

favorite brow makeuep tools

Față:

  • e.l.f. Complexion Brush – este din linia Studio, deci este ceva mai scumpă decât prima linie de la această companie. Totuși, este destul de ieftină pentru o pensulă de față și este perfectă pentru pudră sau fard de obraz. Când atingeți ușor produsul, această pensulă ia cantitatea perfectă de produs de care aveți nevoie
  • Real Techniques setting brush – este moale și se lucrează minunat cu ea. O folosesc pentru a-mi seta anitcercănul cu pudră sau pentru a aplica iluminator
  • Real Techniques miracle complexion sponge – nu am avut niciodată un Beauty Blender original, dar deocamdată nici nu simt nevoia. Cred că acest burete este foarte moale și nu mănâncă prea mult produs. Plus vă oferă un sentiment plăcut atunci când îl folosiți pe piele și lasă în urmă un finisaj luminos, care mie personal îmi place

 

favorite face makeuep tools

De cele mai multe ori îmi țin aceste pensule în “trusa” venită cu setul Real Techniques Eyes Starter Set, care este grozav, mai ales atunci când călătoriți.

De asemenea, toate pensulele despre care am vorbit în acest articol sunt foarte calitative. Pe unele le am de mai bine de 3 ani și încă nu avut probleme cu ele – nu le-au picat perii și nici nu și-au pierdut forma.

Cam atât despre ustensilele mele de aplicare a machiajului. Vouă ce vă place să folosiți?

Leave a Reply

