TAG: SUNT FRUMOASĂ

The english version of this article can be found here.

Mulțumesc Mara pentru acest tag! Tag-ul ei îl găsiți aici. Să începem cu fotografia și întrebările.

În primul rând, îmi pare rău, dar nu am o fotografie recentă cu mine fără machiaj. De fapt, eu nu prea am poze cu mine – punct. Cele mai multe dintre fotografiile pe care le găsiți pe blog au fost făcute special pentru acele articole. Din păcate, unde locuiesc eu, soarele nu prea vrea să apară, așa că nu prea pot să fac o poză decentă pentru acest articol. Oricum, uite o fotografie cu mine de acum aproximativ 4 ani. Acum arăt cam la fel. O să vă explic imediat.

not just makeup

1. Cum te numești?

Oana. Încântată 🙂

2. Câți ani ai?

26.

3. Ai avut vreodată probleme cu tenul?

Da și încă am. Nu cred că există o persoană care să poată spune că are un ten perfect tot timpul.

Momentan, plielea mea e uscată-deshidratată cu zona T uleioasă. De asemenea am melasma sub ochi. Mi-e foarte greu să scap de ea, dar n-o să vă plictisesc cu detaliile.

Lucrez normal (full time), învăț o nouă limbă și-mi mobilez noul apartament (închiriat), deci cearcănele sunt musai 🙂

4. Din ce cauză ai început să te machiezi?

De distracție. Am văzut câteva clipuri video pe YouTube de la Estee Lalonde și am realizat că machiajul nu trebuie să fie o mască. El poate însemna orice vrei. Și, dacă te plictisești, pur și simplu îl dai jos.

5. Ai întâlnit persoane care te-au jignit în legătură cu frumusețea ta fiind machiată sau fiind nemachiată pe internet sau în viața reală?

Nu chiar. Cel puțin nu-mi amintesc ca cineva să-mi spună în față. Poate fratele meu când eram mici și nu obținea ce-și dorea :))

6. Dacă da, cum ai reacționat? Te-au afectat aceste lucruri? 

7. Porți des machiaj în public? Pentru că nu ai încredere în tine sau din alte motive și care ar fi acelea?

De obicei pot machiaj când mă duc la lucru sau ies seara în oraș. Nu port machiaj când mă duc la supermaket și nici la cumpărături de haine/ produse de machiaj.

8. Te-ai simțit vreodată inferioară că nu te machiai?

Da. Când eram mai mică am fost niște petreceri unde (în opinia mea), fiecare fată arăta grozav, mai puțin eu. Nu era neapărat adevărat – până la sfârșitul serii, fiecare fată era nesigură pe sine din diverse motive (mai ales legat de coșuri, la vârsta respectivă). Știi cum e… probleme de adolescente. Dar voi încerca să nu se se mai repete.

9. Ce sfat le dai oamenilor care te urmăresc și poate se simt inferiori că nu poartă machiaj?

Să nu faceți asta niciodată! Machiajul ar trebui să fie distractiv și să vă dea mai multă încredere în sine, dar nu luați asta la propriu. Există 2 lucruri pe care trebuie să le ținem minte atunci când vorbim de frumusețe:

  • ai grijă de tine – fizic (îngrijirea pielii), minte și suflet
  • frumusețea dispare în timp

10. Cui îi dai mai departe acest tag?

La toată lumea! Chiar și dacă răspundeți în minte sau în comentariile de mai jos (wink, wink) la aceste întrebări, vă vor oferi o perspectivă bună a modului în care vă vedeți.

Vă mulțumesc pentru timpul acordat și vă doresc o săptămână minunată!

Leave a Reply

