PRODUSE TERMINATE #5

The english version of this article can be found here.

Cel mai recent articol al meu de acest gen îl puteți găsi aici.  Acesta va fi împărțit în 3 părți: îngrijirea feței, îngrijire corporală și alte mărunțișuri (legate de înfrumusețare) și machiaj. Asta pentru că pur și simplu am prea multe produse și aș ajunge la un articol foaaarte lung.

Am început să adun aceste produse de prin august, deci e de înțeles de ce am atât de multe. De asemenea, nu am nici un gel de duș, șampon sau balsam pentru că am uitat să le păstrez. Același lucru este valabil și pentru măști. Mi-am amintit să le țin doar pe câteva dintre ele.

empty products

Melvita Damask Rose Water

Dacă nu vă place mirosul de trandafiri din produse, nici nu are sens să vă bateți capul. Dacă da, atunci este un spray plăcut, mai ales atunci când este cald afară. Face tenul un pic mai luminos și odihnit/ revigorat.

Aş mai cumpăra: Poate că în timpul verii.

Bioderma Atoderm Huile de douche

Am vorbit deja aici despre acest produs. Pe scurt: pielea mea îl adoră.

Aş mai cumpăra: Acum, încerc altceva, dar cu siguranță voi reveni la el în viitor.

Bioderma Atoderm Nutritive

Am adorat această cremă de față. Am folosit-o noaptea și în zilele în care stăteam acasă și simțeam nevoia de mai multă hidratare. Are o textura ușoară și nu se simte uleioasă sau grea pe piele. Dar, evident, n-aș purta-o sub machiaj.

Aş mai cumpăra: Am cumpărat-o deja.

Noreva Iklen Anti-Brown Spot Serum

Mi-a fost recomandat de către dermatolog pentru problema mea cu melasma. Are efect atât timp cât e aplicat cel puțin o dată pe zi, cu SPF ridicat și mai ales atunci când soarele nu este la fel de puternic.

Aş mai cumpăra: Am cumpărat-o deja.

Noreva Trio White S SPF 50 UVA/UVB

Mi-a fost recomandată împreună cu serumul de mai sus. Își face treaba, dar am pigmentare destul de puternică, iar soarele din timpul verii nu m-a ajutat. De asemenea, are o textură destul de groasă și lasă în urmă o “mască” albă. Trebuie să port fond de ten dacă vreau să arăt prezentabil (la lucru, de exemplu).

Aş mai cumpăra: Am cumpărat-o deja.

La Roche-Posay Anthelios XL SPF 50+ Comfort

Am primit 3 mostre de la dermatolog mea la ultima vizită (cred că am aruncat unul dintre ele, din greșeală). Este un SPF plăcut, care nu lasă “mască” albă. Se simte plăcut pe piele, dar în aproximativ 4-5 ore, începe să se simtă uleios.

Aş mai cumpăra: Nu știu încă. Poate…

benefit it’s potent eye cream

Acesta a fost un produs în miniatură. Minus: Nu-mi place că este într-un borcan și, dacă se deplasează spre ochi, încep să lăcrimez, dar nu este o problemă atât de gravă și nu se întâmplă prea des. Plus: este o cremă plăcută, arată bine sub machiaj, este hidratantă și îmi place textura ei.

Aş mai cumpăra: Poate în viitor.

benefit Total Moisture facial cream

Și acesta a fost un produs în miniatură și sincer nu mă așteptam să-mi placă. Are o formulă ușoară, care mă menține hidratată în timpul verii. Ce nu-mi place la ea e că vine într-un borcan. Avertizare – este parfumată. Pe mine nu mă deranjează, dar știu că există oameni care au o problemă cu asta.

Aş mai cumpăra: În cazul în care benefit ar pune produsul într-un tub, aș merge acum să cumpăr produsul în varianta mare.

Atât pentru azi. Ne vedem săptămânile viitoare cu restul produselor (pentru corpul și machiaj).

Vă doresc o săptămână minunantă!

Leave a Reply

