PRODUSE TERMINATE #6

The english version of this article can be found here.

Săptămâna trecută am postat un nou articol despre produsele terminate în ultima perioadă – îl puteți găsi aici. Astăzi vă vorbesc despre cea de a doua parte a acestuia: îngrijirea corpului și alte produse de înfrumusețare.

empties

Missha Pure source cell sheet mask  with Shea Butter

Nu am prea multe de spus despre acest produs. A fost o mască bună.

Aş mai cumpăra: Poate, dacă o găsesc într-un magazin.

Skinlite Eye Puffiness Minimizing Patches

A fost primul produs de acest gen pe care l-am încercat. Mi-a placut, dar i-am purtat doar când mă puneam să dorm. Patch-urile sunt puțin prea rigide și se simt sub ochi dacă nu stau întinsă în pat. Altfel, chiar au făcut o diferență a doua zi – nu aveam linii fine, piele hidratată și așa mai departe. Păcat că efectul nu durează mai mult de o zi.

Aş mai cumpăra: Da, dar cred ca vreau să încerc unii și de la alte companii.

Missha Pure Source cell sheet mask with Honey

La fel ca cea cu unt de Shea. A fost OK.

Aş mai cumpăra: Poate.

Beauty Formulas Oil Control Tissues

Au fost șervețele bune care mă ajută să îndepărtez uleiul neplăcut de pe față. Ridică puțin din machiaj, dar nu foarte mult.

Aş mai cumpăra: Da, dacă nu le găsesc pe cele de la essence care sunt mai compacte, deci mai potrivite pentru geanta mea.

Beauty Formulas tea tree deep cleansing nose pore strips

N-aș putea spune că am găsit benzile care să-mi curățe complet punctele negre, dar pentru mine, acestea au fost ceva mai eficiente decât altele pe care le-am mai încercat.

Aş mai cumpăra: Le-am cumpărat deja.

L’Occitane Delightful Rose Hand Cream (10 ml)

Mi-a plăcut foarte mult. Are un parfum frumos, textură bună, nu lasă nici un film uleios pe piele și este perfect pentru geantă.

Aş mai cumpăra: Da, dar doar în varianta mini pentru că o pot ține lejer în geantă.

empties

The Body Shop Body Butter with poppy extract

Mi-a placut consistența, hidratarea pe care mi-a oferit-o, dar nu și mirosul. A fost un pic prea puternic și prea bărbătesc pentru gustul meu.

Aş mai cumpăra: Da, dar cu un alt miros

The Body Shop Body Butter with strawberry seed oil

Mi-a plăcut totul la acest produs. Parfumul a fost uimitor!

Aş mai cumpăra: Da.

Sephora Daily Brush Cleaner

La început mi-a placut mai mult decât orice alt daily brush cleaner pe care l-am încercat. Această sticlă este de fapt a doua pe care am cumpărat-o. După ce s-a terminat aceasta, am realizat că în Germania nu există Sephora, așa că mi l-am luat pe cel de la ebeline. Acum consider că ambele fac exact același lucru, doar că cel de la Sephora e mult mai scump.

Aş mai cumpăra: Nu prea cred.

Batiste Dry Shampoo Tropical

Îmi plac sampoanele uscate de la Batiste. Mirosul Tropical este preferatul meu. După ce l-am terminat, am vrut să-l încerc pe cel de la Aussie, dar sincer, nu-mi prea place acela.

Aş mai cumpăra: Cu siguranță.

essence studio nails – nail polish corrector pen

Este un corector în formă de stilou care ajută persoanele neîndemânatice, ca și mine, să-și facă manichiura să arate mai bine. Este dotat cu 3 vâruri de schimb și îmi place extrem de mult acest produs.

Aş mai cumpăra: Deja l-am cumărat.

Leave a Reply

