PRODUSE TERMINATE #7

The english version of this article can be found here.

În ultimele săptămâni am postat articole despre produsele terminate în ultimele luni (cam de prin vara până acum) – le puteți găsi aici (îngrijirea feței) și aici (îngrijirea corpului). Astăzi vă vorbesc despre cea de-a treia parte (și ultima, momentan): produse de machiaj.

empty makeup products

essence make me brow  eyebrow gel mascara in 01 blondy browns and 02 browny brows

Sunt între aceste 2 nuanțe, așa că întotdeauna trebuie să le amestec pentru a obține nuanța potrivită pentru mine. Îmi place produsul, ambalajul și pensula. Păcat ca essence nu mai are și alte nuanțe la acest produs.

Aş mai cumpăra: Soap&Glory are o nuanță perfectă pentru mine, deci nu cred că voi cumpăra acest produs curând, doar dacă nu cumva essence vine și cu alte culori.

benefit they’re Real! mascara (travel size)

De fiecare data când vorbesc despre acest rimel nu am decât lucruri bune de spus despre el: nu se transferă, arată minunat pe genele mele și chiar dacă oamenii se plâng că este greu de dat jos, eu admir modul în care se menține și nu consider că e așa “imposibil” să mă demachiez când vreau. Cred că acest rimel va fi mereu printre preferatele mele, chiar dacă îmi place puțin mai mult Roller Lash.

Aş mai cumpăra: Deja folosesc un alt tub mic și încă mai am în sertar unul este nedeschis. Dar da, mă voi asigura mereu că am un tub prin casă!

benefit they’re Real! tinted primer (travel size)

E un rimel fain, care de fapt, dă un aspect foarte natural genelor. Pensula e mai moale și are perii mai fini decât mascara normală, they’re real! Formula are culoarea maro, dar nu arată deloc așa pe gene. Parul meu este destul de închis la culoare, dar nu negru, și nu se observă pe gene că acest primer este maro. Cu rimelul they’re real! pus peste vei obține un aspect foarte intens (evident, pentru că deja sunt 2 straturi de rimel pe gene).

Aş mai cumpăra: Da. Este perfect pentru un machiaj care se vrea să arate cât mai natural.

benefit they’re Real! remover (travel size)

Acesta e cel mai ușor și eficient mod de a demachia ochii. Nu trebuie să folosești mult – o cantitate echivalentă a două boabe de mazăre e suficientă pentru ambii ochi. Trebuie să masezi ușor produsul pe gene și pleoape. Apoi poți să folosești 2 cotton pads care conțin apă micelară. Astfel produsul se îndepărtează foarte ușor.

Aş mai cumpăra: Da, în varianta mare, dar după ce termin ce folosesc momentan.

Bourjois 123 Perfect CC Cream

Nuanța este aproape perfectă pentru mine (dacă nu mă uit foarte-foarte aproape). Arată destul de natural pe piele, ceea ce îmi place foarte mult, și oferă un finish luminos (dacă îl aplici cu un burete umed vei obține un finish și mai luminos).

Aş mai cumpăra: Da, dar nu acum pentru că deja am alte două fonduri de ten pe care le folosesc și care îmi plac foarte mult.

Soap&Glory Supercat liquid black eyeliner pen

V-am povestit de foarte multe ori despre acest eyeliner (recenzie aici și aici, iar aici îl puteți vedea “în acțiune”). Consider în contiuare că este un eyeliner grozav de cumpărat pentru prima dată, atunci când vrei să începi să intri în lumea machiajului. Te ajută mult să înveți să desenezi linii drepte și este confortabil.

Aş mai cumpăra: Deja am un backup nedeschis.

Urban Decay Primer Potion

Urban Decay Eyeshadow Primer Potion Anti-Aging

Este un primer foarte bun, dar cantitatea e cam mare pentru mine. Nu reușesc să termin 11 ml de primer de fard de pleoape în mai puțin de un an (perioada sa de expirare), chiar dacă mă machiez destul de des (aproximativ 5 ori pe săptămână).

Aş mai cumpăra: Poate. Dacă îl găsesc într-un tub travel size.

Atât a fost cu produsele terminate din ultima perioadă. Ce altceva v-ar plăcea să mai vedeți pe blogul meu? Puteți lăsa ideile voastre în comentarii sau să mă contactați pe Facebook (https://www.facebook.com/deirdrelestrange), Instagram (user:notjustmakeup_) sau e-mail (deirdre.notjustmakeup@gmail.com).

Leave a Reply

