LOOK CURAT ȘI FESTIV

The english version of this article can be found here.

Și LA MULȚI ANI! Vreau să vă mulțumesc pentru că m-ați citit în 2016 și sper că nu vă voi dezamagi nici în anul în care tocmai am intrat. Pentru 2017 vă doresc tot ce-i mai bun și toate produsele de machiaj pe care doriți să le încercați.

Azi vreau să vă arăt un look simplu, dar totuși festiv (datorită rujului roșu) pe care l-am purtat încă de la începutul lunii decembrie. Știu că pentru majoritatea dintre noi, sărbatorile s-au terminat, dar iarna e încă aici, deci buzele roșii sunt încă în trend.

festive look

În ultima săptămână a anului 2016, am pus pe Instagram această fotografie. Uite ce am folosit:

Ochi:

  • theBalm eyeshadow primer Put a Lid on It
  • Catrice eyeshadow palette LE “Victorian Poetry”
  • NYX High Definition Blush în Taupe – da, am folosit blush pe post de fard de pleoape, în pliu. Pentru mine, e cea mai naturală culoare în acea parte a pleoapei
  • Physician Formula Eye Booster 2-in-1 Lash Boosting Eyeliner + Serum
  • essence Multi-Action mascara

Catrice Victorian Poetry

Față:

  • MISSHA M Perfect Cover BB Cream SPF42/PA in No. 13/Bright Beige

  • MAC Blot Powder – în zona T
  • NYX High Definition Blush în Taupe – pentru un ușor contur
  • theBalm blush in Cabana Boy
  • theBalm Mary-Lou Manizer

NYX SMLC Monte Carlo

Buze:

  • NYX Soft Matte Lip Cream in Monte Carlo

 

NYX SMLC Monte Carlo

Vă mulțumesc pentru că mă citiți și, din nou, vă urez un 2017 grozav!

Leave a Reply

