WISHLIST PARTEA A 3-A

The english version of this article can be found here.

După cum se vede și din titlu, acesta este al treilea articol al meu de produse pe care mi le doresc. Aici spun pe ce produse/ branduri am mai pus ochii în ultimul timp. Iata-mi lista:

Parfum:

De curând am terminat mult-iubitul meu parfum de la Chloe și în decembrie mi-am cumparat Boss The Scent for Her, care îmi place foarte mult. Nu vă faceți griji – undeva prin 2017 o să-mi cumpăr din nou Chloe, pentru că îmi place atât de mult, dar acum sunt deschisă să încerc mirosuri noi și sper că voi merge în curând într-un magazin și să încerc cel puțin una dintre acestea:

  • Thierry Mugler Alien (Eau De Parfum) – l-am mirosit doar pe tester în Douglas pentru că purtam deja parfum în momentul respectiv, dar încă îmi amintesc cât de mult mi-a plăcut și sper că se va protrivi cu pielea mea. Note de vârf: iasomie; note de mijloc: note lemnoase; Note de bază: chihlimbar
  • Ghost Deep Night (Eau de Toilette) –  l-am pus pe listă, în mare parte, datorită numelui brandului și formei pe care o are sticluța. Dar, trebuie să recunosc, că și notele sale mă atrag. Note de vârf – trandafir; Notele de mijloc – piersici, caise, lemn; Notele de bază: vanilie, mosc, chihlimbar
  • Viktor&Rolf Flowerbomb – acest parfum este destul de cunoscut în comunitatea beauty, iar Fragrantica spune ca oamenii cărora le-a plăcut acest parfum, le-a plăcut și Chloe și Alien. Note de vârf: bergamot, ceai, osmanthus; Notele de mijloc: iasomie, flori de portocal african, frezii, orhidee; Notele de bază: mosc, patchouli
  • Jo Malone London Colognes Peony & Blush Suede (Eau de Cologne) – din câte am înțeles, acest parfum se presupune a fi cel mai ales parfum pentru ziua nunții, în SUA. Nu intenționez să mă căsătoresc, dar acest lucru îmi spune că este ar trebui să fie un parfum subtil și elegant. Note de vârf: mar roșu; Note de mijloc: bujor, iasomie, garoafă, trandafir; Notele de bază: suede

Produse de machiaj:

 

De prin luna decembrie am început să port cam tot timpul ruj roșu atunci când purtam machiaj, așa că m-am decis să-mi cumpăr și un creion de buze roșu. Din fericire, recent am auzit că Mac Pro Longwear Lip Pencil este fantastic și are o durabilitate considerabilă. Tot ceea ce trebuie să fac este să merg la un magazin și să-mi aleg nuanța potrivită.

Zoeva este un brand care îmi place foarte mult atunci când vine vorba de pensule de machiaj și dermatografe. Așa că în acest an mi-am pus în cap să încerc mai multe produse de machiaj de la ei, printre care (bine-cunoscutele) palete de farduri de pleoape și noile rujuri mate (așa-i că arată drăguț?).

Cred că toată lumea știe până acum că apreciez un highlighter bun, dar, de exemplu, atunci când merg la lucru, nu vreau să se vadă din avion că am obrajii iluminați. Am auzit că essence pure nude powder se presupune a fi cel mai bun highlighter pentru machiajul de zi și pentru preț.

În acest an vreau să încerc unele brand-uri noi pentru mine, cum ar fi Bobbi Brown și nu știu de unde să înceap, dar oamenii spun că Intensive Skin Serum Concealer este destul de bun. Recomandări?

Vreau să încerc un exfoliant de buze și îmi place ideea de a fi sub forma unui ruj. Am văzut că The Body Shop au unul, dar nu sunt hotărâtă că pe acesta îl voi cumpăra până la urmă. Dacă aveți o idee mai bună, vă rugăm să-mi spuneți.

Produse de îngijire a feței:

Aceasta este o altă categorie în care doresc să experimentez mai mult în 2017. Iată produsele/ breandurile pe care vreau să le încerc:

  • Omorovicza este un brand care mă atrage de ceva vreme deja, dar prețul produselor mă descurajează puternic. Pe de altă parte, numărul mare de recenzii bune mă fac să pun brandul pe wishlist-ul acesta
  • L’Oreal Exfo mask – această mască exfoliantă de argilă este, în principiu, un produs 2 în 1 – mască și exfoliant. Cel puțin asta am citit în această recenzie pe Mateja’s blog. Mateja a spus că este o mască foarte bună și cred că e cea mai bună pentru mine dintre cele 3 pe care le are L’Oreal
  • Clarins HydraQuench Intensive Serum Bi-Phase – cred că pielea mea deshidratată va fi foarte fericită să încercați acest serum. Am auzit o mulțime de lucruri foarte bune despre el pe canalul de Youtube Beauty with Emily Fox
  • Origins Retexturizing mask with Rose Clay și Origins Drink Up Intensive Overnight Mask – la ambele am citit recenzii bune online și sunt mă tentează să încerc ceva marca Origins
  • Pixi Glow Tonic – promite strălucire (d’oh!) și o textură mai bună a pielii, iar în această perioadă a anului este exact ce-mi doresc

Voi ce produse vă mai doriți?

Vă doresc o zi bună!

4 thoughts on “WISHLIST PARTEA A 3-A”

    1. Yeah, totally know the feeling :))) Ma gandesc sa-mi iau ceva set cu miniaturi, dar apoi ma gandesc ca mai am destule produse de skincare, si chiar si asa un kit nu e tocmai ieftin. Pff… greu :)))) Dar da, cred ca intr-o zi o sa-mi iau inima-n dinti.

      Like

  1. Uu, Alien e preferatul meu. Din toate timpurile. Dar sa ti-l iei mai la inceputul anului, eu vara nu-l port pentru simplu motiv ca e prea tare. Si da, si eu am pe wishlist highlighterul de la Essence! ❤

    Liked by 1 person

    1. Bine de stiut. Merci 🙂 In cazul asta cred ca o sa merg cel tarziu in februarie sa-l iau. Noroc ca aici vremea rece tine de obicei pana prin luna mai, inclusiv :))
      Daca iti iei highlighterul inaintea mea, please let me know cum ti se pare 😀

      Liked by 1 person

Leave a Reply

