TAG: PRODUSELE CONSUMATE CEL MAI DES

The english version of this article can be found here.

Acum câteva luni am fost tag-uită de către Lorena. Asta era undeva pe la sfârșitul lui septembrie și mă simt prost că abia acum am apucat să-l fac (scuze Lorena!), dar mai bine mai târziu decât niciodată, așa-i?

Articolul ei îl găsiți aici. Acum să vedem acum ce produse am ales eu.

cele mai cumparate produse

Ca să știți de la început, nu am pus în acest articol deodorante, geluri de duș sau șampoane. Deși acestea sunt produsele pe care le folosesc cel mai des, nu am unele care să fie în mod deosebit preferatele mele. De obicei aleg ce ma atrage în magazin.

bioderma apa micelara

 

Apa micelară

Mereu mă pot baza pe acest tip de produs. E simplu, ușor de folosit și nu-mi rănește fața atunci când vrea sa-mi îndepărtez machiajul sau murdăria acumulată din timpul zilei (praf, populare etc.). Mărcile mele favorite de apă micelară sunt Garnier și Bioderma, care mi se par foarte similare una cu cealaltă. Momentan am una în varianta mică (Garnier; am uitat s-o adaug în poză), pentru călătorii,  și una în varianta mai mare (Bioderma),  pentru acasă. Acest lucru se datorează faptului că îmi fac stocul de Bioderma atunci când ajung în Romania. De ce e produsul acesta așa de greu de găsit Germania? Din fericire, Garnier pot să găsesc cam în orice magazin sau supermarket.

În trecut, am mai încercat și apa micelară de la La Roche Posay, dar în ciuda faptului că îmi place tare mult brand-ul, nu pot să spun că produsul respectiv a reușit să mă impresioneze. Machiajul ochilor, care nici măcar nu era waterproof, îl îndepărta foarte greu, deci, tind să rămân la Garnier și Bioderma.

bioderma atoderm

 

Bioderma Atoderm Nutritive

Probabil ați mai văzut produsul în acest articol de produse terminate și aici, pe Instagram, unde vă spuneam că l-am cumpărat din nou. Acum, iarna, am pielea uscată, deshidratată, cu zona T puțin uleioasă, deci hidratarea pe timpul nopții e necesară. Îmi place această cremă, mai ales noaptea, înainte de culcare. Dacă aplic un strat subțire, acesta se va absorbi rapid în piele, dar dacă am nevoie de mai multă hidratare, voi aplica un strat mai gros, ca la o mască hidratantă, și evident voi fi nevoită să aștept mai mult până să merg la somn. Dimineața, pielea mea va fi luminoasă și hidratată.

balsam de buze

 

Balsamul de buze

În general, am buzele ușor uscate, așa că acesta este un tip de produs pe care trebuie să-l aplic cel puțin o dată pe zi, de obicei înainte să mă pun să dorm, astfel încât buzele mele să-și revină peste noapte. Produsele mele preferate din această categorie sunt:

  • pe timp de zi folosesc Palmer’s Cocoa Butter Formula Original Ultra Moisturizing Lip Balm, care are și FPS15. Este foarte hidratant, repară buzele crăpate, miroase a cacao și este ieftin
  • pe timp de noapte folosesc Blistex MedPlus Lip Balm, care vine ambalat într-un borcănel. Miroase a mentol și în primele câteva utilizări, furnică puțin buzele, dar te obișnuiești destul de rapid cu senzația. Repară complet buzele până dimineața.

rimel

 

Mascara

La fiecare 3 luni îmi schimb mascara. Pe de o parte, pentru că se cam usucă până atunci, și pe de altă parte, din motive de igienă. Așa se face că nu prea am două rimeluri deschise simultan. De obicei, dacă se întamplă să am două mascara deschise în același timp, e pentru că am deschis-o pe prima și nu mi-a plăcut, dar n-am aruncat-o cu gândul că s-ar putea să se îmbunătățească o dată ce formula se mai usucă. Cea mai cumpărată mascara a mea trebuie să fie They’re Real! de la benefit, urmată îndeaproape de The Falsies de la Maybelline.

batiste

Șamponul uscat

Am vorbit deja de câteva ori, aici, pe blog despre șamponul uscat de la Batiste. Cred ca l-am menționat, în special, în articolele despre produse terminate. Este un produs pe care îl folosesc cel puțin de 3 ori pe săptămână. Am părul foarte fin și lung, și, evident, lipsit de volum și se îngrașa destul de repede. Așa că șamponul uscat este o necesitate în casa mea. Varianta Tropical este preferata mea de la Batiste. Pur și simplu îmi place mirosul, și, desigur, își face treaba exact după nevoile mele.

Voi produse utilizați cel mai mult?

PS: Nu uitați că mă poți găsi pe Facebook (utilizator: deirdrelestrange), Instagram (utilizator: @notjustmakeup_) și e-mail.

O zi bună vă doresc!

1 thought on “TAG: PRODUSELE CONSUMATE CEL MAI DES”

Leave a Reply

