CUM SĂ ÎMPACHETEZI – EDIȚIA DE SCHI

The english version of this article can be found here.

În aproximativ o săptămână merg la schi (snowboard, de fapt) și deja am început să mă gândesc la împachetat. Dacă sunteți interesați de acest subiect, continuați să citiți.

Primul lucru pe care îl fac, e să mă gândesc unde merg, pentru cât timp și ce fel de activități voi face acolo. În al doilea rând, mă voi uita la prognoza meteo pentru a mă asigura că sunt pregătită pentru orice situație. În al treilea rând, mă voi gândi cu ce călatoresc – mașină sau avion – și cât de mare poate fi valiza mea. După ce toate aceste detalii sunt stabilite, pot începe lista.

În mod normal, nu sunt stresată când trebuie să împachetez, pentru că, de obicei, am o listă pregătită pentru când trebuie să călătoresc. O țin în siguranță pe One Drive și o pot accesa oriunde am conexiune la internet, împreună cu alte versiuni ale listei (când merg înapoi în România, când merg la un festival de muzică, când merg în delegație etc). De cele mai multe ori, îmi petrec aproximativ 15 minute pentru a ajusta lista “originală” noilor mele nevoi și o salvez și pe aceasta pe One Drive, sub un nume potrivit, în cazul în care voi mai avea nevoie de ea din nou, la un moment dat. Iată cum ar arăta lista mea:

snowboard
Fotografie luată de aici

Lucruri legate de schi:

  • echipament de schi/ snowboard – dacă aveți. Eu voi închiria când ajung acolo,  pentru că nu am snowboard sau boots pentru snowboard, așa că acestă parte nu se va afla pe lista mea
  • cască
  • geacă rezistentă la apă și călduroasă
  • pantaloni impermeabili pentru schi
  • mănuși de schi
  • ochelari de schi
  • șosete de schi – multe, multe. Luați cu 1 sau 2 perechi mai mult decât aveți nevoie
  • strat termic

PS: Pentru mine kit-ul de avalanșă nu e necesar pentru că merg la un obiectiv turistic și nu mă dau cu snowboard-ul în afara traseelor normale. Dar dacă o faceți, asigurați-vă că împachetați și acest kit.

Haine:

(pentru orice alte activități care nu includ schi în mod deosebit)

  • căciuli
  • eșarfe călduroase
  • tricouri
  • pullovere călduroase
  • blugi
  • lenjerie intima, sutien
  • șosete normale (groase)
  • pijama

 

Încălțăminte:

  • bocanci de iarna, impermeabili
  • papuci – pentru purtat după duș și în camera de hotel

 

Articole de toaletă și de prim ajutor:

 

  • gel de duș – dacă vă place să-l folosiți pe al vostru și nu pe cel de la hotel
  • loţiune/ unt de corp
  • cremă hidratantă de mâni
  • pastă de dinți și periuță de dinți
  • aparat de ras
  • pila de unghii – nu știi niciodată când ai nevoie de ea
  • orice medicament pe care îl luați momentan
  • paracetamol, ibuprofen
  • lentile de contact și/ sau ochelari de vedere – dacă aveți nevoie de ele
  • plasturi – pentru mici tăieturi

Păr:

 

  • șampon și balsam
  • șampon uscat – după ce ați ținut toată ziua casca pe cap, s-ar putea să aveți nevoie de puțină reîmprospătare înainte de cină
  • perie de păr
  • elastice de păr
  • agrafe
  • spray/ ulei care protejează termic părul
  • uscător de păr – verificați dacă veți avea un uscător de păr în cameră, înainte să-l împachetați
  • orice alte aparate de styling pe care doriți și știți că le veți utiliza

 

Față:

 

  • cremă de protecție solară (FPS ridicat cu UVA și UVB)
  • balsam de buze cu FPS
  • crema hidratantă, toner, uleiuri – practic toată rutina ingrijire a pielii pentru zi și noapte
  • produse de machiaj, bureți și pensule

 

Diverse:

 

  • telefon + încărcător
  • laptop/ tabletă + încărcător – bun  pentru când doriți să verificați prognoza meteo, să vă uitați la seriale pe Netflix înainte de culcare, să răsfoiți social media, să citiți știrile etc.
  • GoPro/ cameră + încărcător – nu am, dar s-ar putea să doriți să le puneți pe listă
  • adaptoare – dacă este necesar
  • cărți/ Kindle + încărcător
  • ochelari de soare
  • saci de rufe – de obicei, iau mai mulți pentru că îmi place să-mi separ hainele

 

Foarte important!

 

  • pașaport/ CI
  • permis de conducere – unde e cazul
  • asigurare de călătorie
  • portofel + card(uri) de credit/ debit și numerar

Am uitat ceva? Voi ce ați împacheta?

PS: Nu uitați că mă poți găsi pe Facebook (utilizator: deirdrelestrange), Instagram (utilizator: @notjustmakeup_) și e-mail.

O zi bună vă doresc!

Leave a Reply

