THE BODY SHOP SHADE ADJUSTING DROPS IN LIGHTENING

The english version of this article can be found here.

Am acest produs deja de 6 luni și iată că în sfârșit m-am decis să-i fac un review.

The Body Shop Shade Adjusting Drops in Lighetning review

Cel mai bun mod în care pot descrie textura este un fond de ten foarte lichid. În general, eu nu simt că picăturile schimbă textura originală a fondului de ten. Asta se întâmplă dacă folosiți un fond de ten lichid, desigur. În cazul în care utilizați unul mai cremos sau chiar spumos, evident, textura se va schimba. Personal eu nu cosider acest lucru ca fiind un minus, deoarece sunt conștientă de faptul că, dacă amestecați o formulă lichidă cu una cremoasă, întregul amestec va fi mai subțire decât textura cremoasă.

Nu mă simt ca longevitatea fondului de ten are de suferit. De cele mai multe ori port Benefit Hello Flawless amestecat 1:1 cu picăturile TBS Lightening. Nu văd ca fondul de ten să-mi alunece de pe față sau zona T  să devină mai uleioasă decât de obicei. Desigur, cred că longevitatea ar putea fi puțin compromisă la fondurile de ten longwearing, care au de obicei o consistență mai groasă, dar eu nu dețin așa ceva, deci nu mă pot pronunța.

TBS Lighetning Drops reviewTBS Lighetning Drops review - foundation swatches

Nunața acestor picaturi nu este complet albă. Are un subton roz foarte evident, care la începutul m-a speriat, pentru că nu-mi plac cum arată fondurile de ten cu subtonuri reci pe fața mea. Dar, din moment ce majoritatea fondurilor de ten care sunt mai întunecate decât culoarea pielii mele (cele mai multe fonduri de ten de tip drugstore) au baza foarte galbenă, subtonul roz este de fapt o idee foarte bună. Acesta face ca fondul de ten să fie mai ușor de purtat pe un ten neutru, ca al meu. Desigur, cu cât aplicați mai multe picături, cu atât mai roz devine fondul de ten.

În general, ambalajul este OK. Este un flacon de sticlă de 15 ml, cu un design destul de simplu, care îmi place. Dar, pur și simplu pipeta nu funcționează! De fapt, funcționează exact în sens invers decât în modul care ar trebui s-o facă în mod normal. Deci, atunci când apăsați pe pipetă, aceasta împinge produsul afară, în loc de a-l aspira. Și nu, nu e doar a mea. Am auzit mulți oameni care se plâng de aceeași problemă. Aș prefera să plătesc cu 2-3 euro mai mult, astfel încât The Body Shop să poată face o pipetă adecvată pentru acest produs.
Ca soluție alternativă, puteți agita bine produsul înainte de a-l deschide și, astfel, produsul se “împinge” în pipetă și rămâne blocat până când apăsați pe ea.

TBS Lighetning Drops reviewTBS Lighetning Drops review - foundation swatches

O altă problemă pe care o am cu aceste picături de la The Body Shop este că eu sunt, de obicei, o persoană mai paranoică atunci când vine vorba să-mi închid produsele de machiaj. Așa că strâng capacul puțin mai mult, pentru siguranță,  dar nu  vă imaginați că stâng prea tare. Nu am avut niciodată o problemă cu orice alt produs de machiaj până nu l-am întâlnit pe acesta. Am reușit să crap puțin capacul. De atunci, prefer să nu-l strâng mai deloc (doar îl închid), dar acest lucru îmi displace puternic atunci când trebuie să călătoreasc cu el. Produsul nu a curs până acum, dar, din nou, cred ca cei de la TBS ar putea investi mai mult în partea funcțională a ambalajului.

TBS Lighetning Drops reviewTBS Lighetning Drops review - foundation swatches

15 ml vă v-a ține destul de mult timp, dar, în mod evident, depinde de cât de multe picături utilizați la fiecare aplicație. Data de expirare este de 12 luni de la deschidere, care mi se pare o perioadă decentă de timp, având în vedere că produsul este expus la aer de fiecare dată când doriți să-l utilizați. Momentan am trecut puțin mai mult de jumatatea sticlei și cred că voi reuși să-o termin la timp, înainte de data de expirare.

TBS Lighetning Drops reviewTBS Lighetning Drops review - foundation swatches

Preț: 83 lei

Fondurile de ten din fotografiile de mai sus:

  • Benefit Hello Flawless Oxygen Wow în “I’m pure 4 sure” Ivory
  • Rimmel Match Perfection în 100 Ivory
  • Catrice Nude Illusion Make Up în 015 Nude Vanilla
  • La Roche-Posay Toleriane în 10

Concluzie:

Pentru o persoana cu pielea foarte deschisă, care nu prea poate găsi nuanța potrivită, mai ales când vine vorba de drugstore, acest produs este minunat. Cu toate că are unele minusuri, le pot trece cu vederea și sper ca The Body Shop  să ia atitudine în acest sens.

Ați încercat picăturile de la The Body Shop? Vă plac?

PS: Nu uitați că mă poți găsi pe Facebook (utilizator: deirdrelestrange), Instagram (utilizator: @notjustmakeup_) și e-mail.

O zi bună vă doresc!

Leave a Reply

