PRODUSE DE MACHIAJ: UNDE SĂ INVESTEȘTI ȘI UNDE SĂ ECONOMISEȘTI

The english version of this article can be found here.

Pentru acest articol m-am inspirat de la youtuberița Anna. Ea a postat un video săptămâna trecută cu acest titlu (Makeup: Where to spend and where to save), și m-am decis și eu să-l adopt. E vlogger-ița mea preferată și am considerat că e o variantă bună de a povesti despre produsele de machiaj pe care le consider eu că merită încercate. Și astfel, reușiți să vedeți și modul în care gândesc când vine vorba de cumpăraturi de produse de machiaj.

INVESTEȘTE:

spend or save - foundations and corrector

  • fond de ten – nu prea-mi mai place să cumpăr fonduri de ten de tip drugstore.  Nu, n-am devenit snoabă, dar sunt prea deschisă la culoare pentru ce oferă ei și, de obicei, cea mai deschisă nuanță este prea roz pentru mine. Preferatele mele momentan, de câteva luni deja, sunt benefit hello flawless oxygen wow! liquid foundation (177 lei) și Missha M Perfect Cover B.B Cream (în jur de 78 lei). Nu, nu consider că Missha este un brand de tip drugstore pentru că prețul nu este tocmai mic, chiar dacă sunt complet de acord că produsul merită complet fiecare bănuț. De asemenea, eu nu știu să se poată găsi la DM, Müller sau în supermarket
  • corector – reușesc foarte ușor să mă aleg cu “ochii vineți”, ori de la prea mult somn, ori de la prea puțin, (da, sunt ciudată) și am probleme de pigmentația din cauza soarelui. Nu am găsit o formulă bună, și cremoasă și care să stea nemișcată pentru mult timp, până să încerc benefit erase paste (128 lei)

save or spend - eyeshadows

save or spend - eyeshadows; LORAC & Urban Decay

  • farduri de pleoape – de departe paleta mea favorită de farduri de pleoape este LORAC Pro Palette (în jur de 185 lei), după cum probabil vă puteți da seama și din găurile pe care am reușit să le fac în vreo 4 farduri. Îmi place mult și Urban Decay Naked Basics (141 lei) pentru când vreau un look simplu și curat

Economisește:

save or spend - lipsticks, pigments

  • produse și nuanțe trendy – e foarte distractiv să te joci cu culori mai neobișnuite pentru farduri de pleoape, dermatografe și rujuri, dar, pentru mine, nu sunt produse pe care le-aș folosi zilnic. De aceea tind să nu investesc prea mult în ele
  • la fel gândesc și când vine vorba de experimentat cu anumite tipuri de formule sau nuanțe de rujuri. Mi se pare mai inteligent să dau câțiva euro pe 2-3 rujuri și să văd dacă mi se potrivește culoarea.  În nici un fel nu spun că n-aș aprecia rujurile high end, dar prefer să-mi investesc banii doar atunci când sunt convinsă că-mi vor plăcea cu adevărat

save or spend - blush, contour

  • fard de obraz – deși îmi plac enorm fardurile de obraz la theBalm, tot consider că puteți găsi produse foarte bune de la essence (în jur de 10 lei) și NYX. Același lucru îl pot spune și despre produsele de contur. Eu ador să folosesc  NYX HD blush in Taupe (aproximativ 32 lei) pentru tenul meu foarte alb

save or spend - catrice

  • rimel – deși știți bine că îmi plac la nebunie atât benefit They’re Real cât și benefit Roller Lash, consider că puteți să economisiți banii și, cel puțin, să încercați ceva mai ieftin. Momentan folosesc catrice Rock Couture Extreme Volume Mascara 24h (18 lei) și e un produs destul de bun, mai ales pentru prețul pe care îl are. M-am înțeles minunat cu Maybelline The Rocket și Maybelline The Falsies, dar asta era pe când încă locuiam în România. Acolo găseam rimeluri Maybelline foarte des la reducere de 50%, și de aceea acum nu pot să le justific prețul de 50 lei

De menționat:

  • fardurile de la Melkior – le ador! Consider că au o calitate grozavă și mereu apar cu nuanțe noi. Melkior e un brand minunat și vă recomand să mergeți și să încercați măcar câteva produse de la ei. Dar am două motive pentru care nu se află în nici una din categoriile de mai sus:
    • nu îți iese foarte ieftin dacă îți cumperi 12 farduri de pleoape, dar, pe de altă parte, cantitatea de produs pe care o obții e foarte mare. Deci raportul preț/ cantitate/ calitate e destul de grozav. Și poate nici nu ai nevoie de așa multe nuanțe. Doar ai grijă să ți le alegi pe cele pe care știi sigur că le vei purta
    • nu se găsesc foarte ușor în afara României. Cu siguranță trebuie să-mi fac un stoc serios data viitoare când vin în țară

save or spend - Melkior, Physician Formula

  • Physicians Formula Eye Booster 2-in-1 Lash Boosting Eyeliner + Serum – din nou, nu e ieftin la 60 lei și nu e foarte ușor de găsit în Europa. Dar cred cu tărie că-și merită prețul. În trecut am tot încercat tușuri de la Rimmel, Maybelline, essence și nici care nu s-au apropiat de performanțele acestuia. E foarte negru, are un finish shiny și îmi e foarte ușor să-mi fac orice tip de linie cu el (chiar și una foarte subțire). Ochii mei lăcrimează foarte ușor și chiar nu am avut probleme cu acest tuș să mi se întindă, dar pentru că nu e rezistent la apă, poți să te trezești cu transfer, să zicem, dacă te prinde ploaia. Deci nu te da cu el când mergi la piscină

 

PS: Nu uitați că mă poți găsi pe Facebook (utilizator: deirdrelestrange), Instagram (utilizator: @notjustmakeup_) și e-mail.

O zi bună vă doresc!

Leave a Reply

