ANTI-HAUL #1

The english version of this article can be found here.

Dacă nu știți despre ce este vorba aici, vă rog să vizionați acest video. Din câte știu, Kimberly Clark a fost prima persoană care a inventat acest tip de clip. Îmi place foarte mult ideea pentru că suntem mereu „bombardați“ cu produse noi care pretind că sunt cele mai bune pe care le-am văzut vreodată. Intenția mea este ca acest articol pe care îl citiți acum, să fie primul din noua mea categorie. Cred că ceva de genul acesta are puterea să facă oamenii puțin mai conștienți de produsele pe care își dau banii sau măcar să îi facă să se gândească de două ori dacă e sau nu necesar.

Și vă rog, nu mă înțelegeți greșit! Dacă dețineți oricare dintre produsele/ mărcile menționate mai jos, nu vă simțiți ofensați. Pur și simplu nu cred că ele ar fi ceva de care personal aș avea nevoie momentan.

LORAC Pirates of the Caribbean Collection

Trebuie să știți până acum cât de mult îmi place Pro Palette de la LORAC. Consider că e un produs foarte calitativ, are nuanțe minunate și absolut își merită banii. De aceea sunt tentată să încerc mai multe produsele de-ale lor. Singurul lucru care mă oprește este că nu se vând în Europa și ar trebui să le comand prin amazon.

Luând în considerare ce am spus mai devreme și faptul că ambalajul pentru această colecție este  cu adevărat uimitor, am câteva probleme peste care nu pot să trec:

  1. de obicei, nu-mi plac produsele ediție limitată, mai ales, la brandurile highend. De ce fac asta? Pot înțelege ambalajele ediție limitată, dar de ce nuanțe și/sau formule?
  2. nu-mi plac colecțiile legate de filme și/ sau celebrități (mă uit la voi MAC și Urban Decay). Consider că e vorba doar de marketing și încearcă să folosească reciproc pentru a obține mai multe persoane implicate în produsele lor. Și de multe ori ambele (celebritățile/ filmele vs. produsele de înfrumusețare) sunt de slabă calitate. Nu spun că e neapărat cazul aici, pentru că nu am auzit nici o recenzie legată de ele, dar nici nu-mi trebuie să știu
  3. culorile nu sunt ceva ce aș purta în mod normal
  4. ambalajul este prea mare și butucănos, încât pur și simplu m-ar călca pe nervi

Preț: paleta de farduri de pleoape $52, paleta de farduri de obraz $30 și MOD lip cream duo $26 fiecare

too faced sweet peach collection
via glamour.com

Too Faced Sweet Peach Collection

Primul motiv de la colecția Pirații din Caraibe se aplică și aici. Cu atât mai mult că nu-mi place deloc ambalajul. E prea girly pentru mine, prea colorat. Și nu-mi place că are un miros. Știu că toată lumea e înnebunită că Too Faced are palete parfumate, dar pentru mine este exact opusul. Acesta este principalul motiv pentru care nu dețin paleta Chocolate Bar, chiar dacă oamenii încă voresc entuziasmați despre ea. De asemenea, selecția de culori din colecția Sweet Peach nu mă atrage în nici un fel.

Pret: Eyeshadow paleta $49

maybelline dream cushion liquid foundation
via maybelline.com

Maybelline Dream Cushion Liquid Foundation

Sau orice alt fond de ten de tip cushion din drugstore. Știu deja că cea mai deschisă nuanță a lor este pentru mine totuși prea închisă. Eu, personal, sunt interesată să încerc produse de acest tip oferite doar de piața coreană. Cele din drugstore-urile occidentale sunt foarte scumpe și n-aș plăti vreodată o asemenea sumă de bani pe ele. Din câte știu, coreeni au început acest trend și, de obicei, fondurile lor de ten conțin și proprietăți de îngrijire a pielii, ceea ce pentru mine este mereu un plus.

Preț: 11,95€

Palete de iluminatoare

Nu sunt un makeup artist, nu fac editoriale și n-aș folosi un astfel de produs. Am deja câteva iluminatoare în diverse formule (cremă, pudră și cremă-spre-pudră) și diverse nuanțe de bej și roz. De fapt, îmi mai doresc un iluminator care să să aibă un ton alb. Altfel, cred că o asemenea paletă este prea mult pentru mine, chiar dacă sunt blogger și-mi place să mă mai joc cu produsele de machiaj. Eu n-am nevoie de nuanțe de verde, albastru sau curcubeu pentru iluminator.

Aș dori să închei acest articol cu o zicală de la Kimberly Clark: N-am nevoie și n-o să cumpăr!

PS: Nu uitați că mă poți găsi pe Facebook (utilizator: deirdrelestrange), Instagram (utilizator: @notjustmakeup_) și e-mail.

O zi bună vă doresc!

1 thought on “ANTI-HAUL #1”

Leave a Reply

