PRODUSE TERMINATE #9

The english version of this article can be found here.

În viitorul apropiat voi mai avea câteva articole de genul acesta, pentru că din luna februarie (de când am publicat ultimul articol de produse terminate) și până acum, am adunat foarte multe produse. Am încercat să le împart în categorii, și așa se face că aici veți găsi produse de machiaj, balsamuri de buze și măști de față.

 

essence all about matt! oil control paper, essence Stay All Day 16H Long-Lasting concealer, Sephora nail polish, benefit BADgal lash, Soap&Glory Archery Volu-Boost Brow Fiber Gel

 

essence Stay All Day 16H Long-Lasting (7 ml)

 

[Nu știu dacă se găsește în România!]

Este un corector bun, cu o consistență frumoasă și-mi acoperă bine cearcănele. Se așează puțin în liniile fine, dar se poate seta cu puțină pudră sau puteți face ca mine – fiți atente în timpul zilei și blenduiți, din când în când, cu degetul. De asemenea, fiind essence, are un preț excelent (în jur de 12 lei). Expiră în 6 luni, ceea ce nu este ideal. Se poate folosi și mai târziu de această perioadă, dar începe să se usuce puțin câte puțin.

Aș mai cumpăra: poate. Momentan mai am altele pe care vreau să le termin.

benefit BADgal lash (mini) *

Se presupune a fi un rimel care promite volum. Personal, nu pot să spun că m-a dat pe spate. Adică, este un rimel potrivit pentru machiajul de zi de zi. Lasă genele naturale și separate, dar nu este dramatic. De asemenea, nu este rezistent la apă (nu că ar pretinde acest lucru). Sincer, dacă vreau un rimel cu astfel de caracteristici, pot liniștită să cumpăr unul de la essence.

Aș mai cumpăra: nu. Din nou, este un produs bun, dar este prea scump pentru ceea ce face, în opinia mea.

Soap&Glory Archery Volu-Boost Brow Fiber Gel in Talk of the Brown (2.7 ml)

[Nu se găsește în România!]

Din punct de vedere al nuanței, acest produsul este perfect pentru mine. Aș spune că este cu jumătate de nuanță mai deschis decât benefit gimme brow în culoarea 3. Formula este mai puțin uscată decât cea de la benefit, iar aplicatorul este mai lung, dar totuși suficient de precis. De asemenea, prețul este mult mai prietenos cu buzunarul decât gimme brow, dar, din păcate pentru mine, îl pot comanda doar online.

 

Aș mai cumpăra: da, când mai fac o comandă din UK.

 

essence all about matt! oil control paper

 

Hârtiile nu au pudră pe ele și nu-mi ridică fondul de ten sau corectorul. Elimină uleiul, dar nu-l controlează, așa cum îi spune numele. Dar pe mine nu mă deranjează acest aspect. Pot aplica puțină pudră peste zona T și nu-mi mai strălucește fața pentru următoarele 4-5 ore.

 

Aș mai cumpăra: da.

 

Ojă Sephora (5 ml)

 

O am de vara trecută de la beauty swap-ul pe care l-am făcut cu bloggerițele din Timișoara și cred că a fost folosit cam un seft un ea. Acum a început deja să se separe și să se îngroașe, așa că am decis să o arunc. Are o culoare frumoasă nud-roz. Rozul apare doar atunci când adăugați mai mult de un strat. Mi-a plăcut ca și ojă de zi de zi pentru că nu a trebuit să-mi bat capul prea tare cu ea. Dacă începe să se ducă puțin la vârfuri, nu prea-ți dai seama pentru că este o nuanță nud. Pe unghiile mele ținea cam 3 zile, deci ca orice altă ojă normală.

Aș mai cumpăra: poate. Momentan nu am nici un magazin Sephora unde locuiesc (dar am auzit că vor veni pe 29.06.2017 și aici!). În plus, aș vrea să mai încerc alte mărci și formule.

 Glamglow Thirstymud Hydrating Treatment, Blistex MedPlus, LUSH Rosy Cheeks mask, ziaja orange butter lip balm, Origins Original skin mask with rose clay

 

Blistex MedPlus (7ml)

 

Acest produs mi-a fost recomandat de o prietenă și nu m-a dezamăgit. Conține mentol și furnică buzele în primele utilizări. Pentru că este într-un borcănel, îl foloseam mereu înainte de culcare. A fost un balsam foarte bun și-mi vindeca până dimineața buzele crăpate.

Aș mai cumpăra: da.

ziaja orange butter lip balm (10ml)

 

Acest produs a fost foarte ridicat în slăvi anul trecut în comunitatea de beauty din România. Eu l-am primit de la Romina în beauty swap-ul pe care l-am făcut în vara trecută. Mi-a plăcut ambalajul pentru că e foarte igienic, produsul în sine este ușor de scos și controlat, miroase a portocale și-mi hidratează bine buzele.

Aș mai cumpăra: da, cândva în viitor. Momentan îmi place să folosesc balsamuri de buze cu FPS.

Origins Original skin mask with rose clay (10 ml)

 

[Nu știu dacă se găsește în România. Cred ca erau la un moment dat în Sephora]

Pe ambalaj scrie că este o mască retexturizantă. Îndepărtează pielea moartă datorită particulelor mai dure care le conține. Mirosul nu este prea puternic, iar produsul în sine nu-mi irită pielea. O lasă netedă, puțin mai hidratată și poate puțin mai luminoasă.

Aș mai cumpăra: am cumpărat-o deja, tot în versiunea de 10 ml.

 

LUSH Rosy Cheeks mask (45 ml)

[Nu se găsește în România!]

Am scris deja puțin despre această mască aici. Mi-a plăcut tot la ea – mirosul, consistența, faptul că trebuie păstrată la frigider, așa că se simte rece și calmează pielea când o aplicați. Mi-a plăcut inclusiv pentru termenul scurt de valabilitate (aproximativ o lună de la deschidere), pentru că m-a făcut să folosesc măști mult mai des decât de obicei. Efectele au fost foarte faine: calmează pielea, o lasă hidratată, iar porii sunt mai puțin vizibili. Un dezavantaj: nu se poate lua în călătorii, pentru că trebuie ținută la frigider.

Aș mai cumpăra: cu siguranță.

Glamglow Thirstymud Hydrating Treatment (15g)

 

Acest produs are un miros destul de puternic. Nu-mi dau seama exact ce era, dar mi-a plăcut. Furnică puțin pielea, dar am trecut cu vederea acest aspect pentru că m-a ajutat când aveam pielea uscată. Nu vă așteptați de la această mască să vedeți rezultate dacă aveți pielea într-o formă decentă. Rezultatele se văd doar atunci când pielea este uscată sau foarte deshidratată. Prețul este foarte mare, dar am avut un voucher și era la jumătate de preț când am cumpărat-o, așa că am obținut-o gratuit.

Aș mai cumpăra: nu cred. Prețul este prea mare pentru ce știe să facă.

 

PS: Nu uitați că mă poți găsi pe Facebook (utilizator: deirdrelestrange), Instagram (utilizator: @notjustmakeup_) și e-mail.

PPS: Produsele marcate cu * sunt produse primite ca PR.

O zi bună vă doresc!

2 thoughts on “PRODUSE TERMINATE #9

  1. ❤ EU chiar azi am inceput sa folosesc crema de la Embryolisse.. e lovely 😀
    Also.. astept momentul in care produsele Lush o sa fie mai la indemana si pentru mine.. mereu citesc la tine cate ceva tentant 😀

    Liked by 1 person

    • Se anunta Lush sa vina si in Timisoara? That would be cool. Stiu ca acum cativa ani erau in Mall dar au disparut fix cand incepusem eu sa fiu interesata de brandul lor.
      Ma bucur ca iti place crema. E on my list to try, trebuie sa o si gasesc de cumparat 😀

      Like

Leave a Reply

