PRODUSE TERMINATE #10

The english version of this article can be found here.

Deci, iată-mă acum și cu partea de îngrijire a pielii în materie de produse terminate, pe care le-am adunat din februarie până în mai. Partea de produse de machiaj și măști o găsiți aici. În general, când am folosit produsele de mai jos, pielea mea era normal-uscată, deshidratată și hiperpigmentată.

 

Bioderma Sensibio H2O, La Roche Posay Lipikar Syndet, Bioderma White Onjective & Serum, ziaja aloe face toner

Bioderma Sensibio H2O Make-up removing micelle solution (250ml)

 

Acest produs nu este nou pe blogul meu. E primul meu pas în rutina de demachiere. Așa cum am mai spus până acum, mi se pare foarte asemănătoare cu cea de la Garnier, dar poate cea de la Bioderma este puțin mai blândă cu pielea și puțin mai puternică în înlăturarea machiajului, în același timp.

Aș mai cumpăra: da, imediat ce o găsesc la un preț decent.

La Roche Posay Lipikar Syndet (400ml)

Acest produs este de fapt un gel de duș pentru copii. L-am folosit pe față, deoarece se presupune a fi blând cu pielea. Face puțină spumă și usucă ușor pielea, dar mi-a plăcut să-l folosesc. Nu prea are miros și curăță destul de bine fața. Din nou, nu a fost singurul produs pe care l-am folosit pentru a-mi îndepărta machiajul, dar este bun pentru ultimul pas de curățare.

Flaconul de 400 ml m-a șinut aproximativ 10 luni de utilizare zilnică (cel puțin o dată pe zi).

Aș mai cumpăra: poate. În acest moment încerc să găsesc un produs care să-mi curățe pielea fără s-o usuce deloc, dar cred că-l voi mai cumpăra și pe acesta la un moment dat.

 

Bioderma White Onjective Lightening Cream (30 ml)

 

Nu am fost impresionată de acest produs. Se presupune a fi un produsul de tipul 2 în 1: cremă hidratantă și SPF. Nu știu ce să spun despre el … Nu cred că oferă suficient SPF, mai ales în condițiile în care se presupune că se folosește în conjuncție cu serumul de mai jos. Îmi era teamă să-l folosesc singur, fără un alt produs SPF, pentru că nu am văzut niciunde cât de mult protejează împotriva razelor solare. Ca și cremă se simte plăcut pe față și o menține hidratată în timpul zilei.

 

Aș mai cumpăra:  Nu. E foarte scump pentru ceea ce face și nu cred că protejează prea bine pielea împotriva soarelui.

 

Bioderma White Onjective Lightening Serum (30 ml)

 

Acesta este un produs interesant. Vitamina C (inclusă în ambalaj) trebuie adăugată manual în ser, înainte de prima folosire. Data valabilității este foarte mică – aproximativ 2 luni. Am văzut că ajută împotriva problemelor de hiperpigmentare, dar nu la fel de mult precum mi-ar plăcea. De asemenea, simțiți furnicături de fiecare dată când o aplicați (lucru menționat pe ambalaj) deoarece are o concentrație ridicată de vitamina C. Ambalajul este o sticlă opacă din plastic, deci este ușor și are o pompiță bună – ingredientele din interior se păstrează mai bine și sunt mai stabile cu cât mai puțin sunt expuse la aer.

Aș mai cumpăra:  Nu. Încerc ceva de la La Roche Posay deocamdată.

 

ziaja aloe face toner dry & normal skin (200 ml)*

La început am fost foarte mulțumită de aceast toner, dar o dată ce l-am terminat și am început să folosesc Paula’s Choice Skin Recovery Enriched Calming Toner, am descoperit că cel de la ziaja nu a facut nimic pentru hidratarea pielii mele. Sunt de acord ca mi-a pregatit pielea pentru toate celelălte produse de îngrijire a pielii, aceasta se simte plăcut la atingere și cred ca este de 10 ori mai ieftin, dar tot prefer sa investesc in PC-ul.

 

Aș mai cumpăra: A fost ok, dar nu.

 

Bioderma Atoderm Nutritive, Bioderma Photoderm MAX SPF 50+, Rituals Winter Protection SPF30, noreva TrioWhiteS SPF 50, noreva IKLEN Anti-Brown Spot Serum

 

Bioderma Atoderm Nutritive (40 ml) x2

 

Ați văzut deja acest produs în alte câteva articole de pe blogul meu. Îmi place să pun un strat gros și merg la somn. Uneori nu vreau senzația aceea groaie și nici nu am nevoie de o hidratare așa profundă, iar atunci aplic puțin produs și nu mă voi alege nici nu pielea lipicioasă. Pentru mine, pe timpul iernii a fost perfectă. De asemenea, merită să menționez că nu are un miros.

Aș mai cumpăra:  am deja o rezervă prin sertarele.

 

Bioderma Photoderm MAX SPF 50+ (40ml)

 

Am folosit-o pe aceasta în timp ce foloseam gama Bioderma White Objective pentru că, așa cum am mai spus, nu am putut avea încredere într-o cremă în care nu văd nivelul de protecție solară. Îmi place consistența acestei creme – e destul de lichidă. Din ceea ce îmi amintesc, se absoarbe destul de bine în piele și lasă fața albă, dar mult mai puțin decât cea de la noreva. Am folosit-o în timpul iernii și nu am văzut pe piele pete sau pistrui noi (credeți-mă, îmi apar foarte rapid). Machiajul se aplică bine peste, dar crema îi afectează longevitatea.

Aș mai cumpăra: Poate, dacă vreau un produs european de protecție solară.

 

Rituals Winter Protection SPF30 (20ml)

 

Acest produs este foarte parfumat. Miroase frumos, dar parfumul e într-o cantitate prea mare pentru mine. După aplicare, lasă foarte puțin fața alba, un pic lucioasă și se usucă destul de bine pe piele. Dar, în ansamblu, prețul este prea mare, iar nivelul ridicat de parfum mă lasă rece. De asemenea, vine cu un balsam de buze, la capăt, care este, cu toată sinceritatea, cel mai rău balsam de buze pe care l-am încercat vreodată. Lasă buzele albe (adică alb-opac) și le usucă atât de mult încât trebuie neapărat să folosești un tratament intens pentru buzele în timpul nopții.

Aș mai cumpăra: nu.

 

 

noreva TrioWhiteS SPF 50 (40ml)

 

Am scris deja un pic despre această cremă aici. Din nou, este o cremă FPS foarte grea. Este dificil să o faci să pătrundă bine în piele și lasă o peliculă puternică albă și lipicioasă. Este foarte greu să aplici machiaj peste ea, chiar și după ce aștepți cele 30 de minute recomandate. Recent am trecut la FPS-uri coreene și pot vedea deja o diferență majoră. Dacă doriți, pot să vorbesc despre ele într-un articol separat.

Aș mai cumpăra: nu.

 

noreva IKLEN Anti-Brown Spot Serum (30 ml)

 

Am observat că mi-a deschis tonul pielii și l-a mai echilibrat din punct de vedere al culorilor, dar nu a fost un efect major. Bineînțeles, nu ma aștept ca după doar câteva luni să-mi lase pielea perfectă. Consistența sa este asemănătoare cu cea a apei și intră rapid în piele. Ce nu mi-a plăcut a fost că mirosea foarte puternic a alcool.

 

Aș mai cumpăra: pentru moment nu. Nu e un produs rău, dar nu m-a convins, momentan.

 

PS: Nu uitați că mă poți găsi pe Facebook (utilizator: deirdrelestrange), Instagram (utilizator: @notjustmakeup_) și e-mail.

PPS: Produsele marcate cu * sunt produse primite ca PR.

O zi bună vă doresc!

Leave a Reply

