BRAND FOCUS: YVES ROCHES [ro]

The english version of this article can be found here.

Testez aceste produse de mai bine de 2 luni, așa că vă pot oferi o recenzie completă a acestora.

Yves Rocher Sexy Pulp Extrem Black

 

Yves Rocher Sexy Pulp Extrem Black*

Am scris puțin despre acest rimel aici. Formula chiar este negră și separă cu adevărat genele. O poți folosi în mai multe straturi, astfel încât dă un aspect natural sau unul mai dramatic (dar mai puțin dramatic decât rimelul Benefit They’re Real!). Nu mi se întinde pe la ochi și nu-mi pică bucățele de rimel pe fața de-alungul zilei. Este ușor de demachiat.

Altele:

  • 10 ml
  • preț întreg: 19,90€ (cu 50% mai puțin acum pe site: 9,99€ *) / 45 RON (cu 23% mai puțin acum pe siteoff now on the site: 34,90 RON)

Concluzie:

Aceasta este un rimel uimitor! O să-l cumpăr din nou, cu siguranță, când îl voi termina.

 

Yves Rocher Rouge Vertige in 41 Satin*

Aroma este dulce, dar plăcută pentru mine. Ambalajul este ușor, din plastic, dar se închide bine, astfel încât nu veți avea surpriza să îl găsiți deschis în geantă. Formula este foarte cremoasă și ușor de aplicat. Nu mă simte greu pe buzele mele și le menține hidratate atât timp cât îl port. Are particule strălucitoare multicolore, lucru care inițial nu mi-a plăcut, dar m-am răzgândit instant după ce l-am încercat. Pe buze arată destul de frumos, ca un finish satinat (pe care și pretinde să-l aibă).

Nuanța pe care o am eu este un roz deschis, plăcut. Este mai roz decât buzele mele, dar cu siguranță e o culoare de zi cu zi (vezi imaginile de mai jos făcute în lumină naturală). Are o longevitate impresionantă pentru un ruj cremos. Se transferă pe ceașcă atunci când beau cafea/ apă, dar buzele-mi par intacte. Se estompează frumos în timpul zilei, astfel încât să nu ajung doar cu acele linii inestetice ca și contur. În lumina artificială, particulele strălucitoare pot fi mai evidente, dar nimic foarte deranjant pentru mine.

Altele:

  • 3,5g
  • preț întreg: 15,90€ (cu 37% mai puțin acum pe site: 9,99€ *) / 36 RON (cu 23% mai puțin acum pe site: 27,90 RON)

Concluzie:

Acesta este primul meu ruj Yves Rocher și a reușit să mă convingă că trebuie să încerc mai multe de la ei. Îi recomand.

 

 

 

 

Yves Rocher Gel de duș concentrat Mango & Coriandru*

Mirosul este minunat și fresh. Ambalajul este mic, drăguț (ca orice alt produs Yves Rocher) și foarte practic. Are o supapă și de fiecare dată când stoarceți produsul, acesta iese ca o picătură. Este o versiune concentrată a unui gel de duș obișnuit. Acesta promite să fie de 4 ori mai puternic decât un gel normal de duș. Aș spune că sunt de acord cu această afirmație. Este destul de concentrat și pentru tot corpul meu am nevoie doar de 1-2 picături, în funcție de cât de cald a fost acea zi sau dacă am făcut sport.

Mi se pare excelent pentru călătorii și pentru mediul înconjurător.

Altele:

Concluzie:

Îmi place. Nu ocupă mult spațiu în duș, este excelent pentru călătorii și pentru mediul înconjurător.

 

 

Yves Rocher Collection Été Eau de Toilette 2017*

Mirosul îmi amintește de diminețile reci de vară. Note: citrice, fructe de vară și mentă. Este o toaletă de toaletă, deci, bineînțeles, longevitatea nu este grozavă. Pe mine durează între 2 și 4 ore. Ambalajul unul de sticlă cu capac plsatic. Sincer, capacul e puțin deranjant. Trebuie să-l zgâlțâi un pic de fiecare dată când vreau să-l deschid și să-l închid pentru că este destul de strâns, dar presupun că este o măsură mai ieftina de siguranță, astfel încât produsul să nu se scurgă. Spray-ul este fin. Designul e drăguț, dar nu prea girly. Are un aer boem și cool.

Ce nu-mi place în totalitate, este cantitatea de alcool pe care o are. Asta înseamnă că nu-l pot purta pe gât, unde pielea mea este mai sensibila, dar îl port pe brațe fără nici o problema.

Altele:

  • 100 ml
  • preț întreg: 30,00€  (cu 37% mai puțin acum pe site: 15,00€ *) / 34,90 RON (cu 23% mai puțin acum pe site: 27,00 RON)

Concluzie:

Îmi place foarte mult mirosul său de vară. Mă face foarte fericită.

 

Yves Rocher Ulei pentru corp sublim protecție solară FPS 30*

Este un ulei cu protecție solară sub formă de spray. Are FPS 30 și, de asemenea, spune că protejează împotriva razelor UVA. Îmi place să-l pulverizez în palmă și apoi să masez pe corp. Știu că produsele de protecție solară nu sunt atât de eficiente când le pulverizați direct, deoarece nu se aplică prea uniform pe piele. Acestea fiind spuse, simt că produsul se absoarbe bine în piele, nu lasă film gras sau lipicios. Miroase foarte frumos, dar conține parfum. Nu am observat pete noi de la soare de când am început să-l folosesc.

Ce nu-mi place este cantitatea mare de alcool pe care o conține. Este primul ingredient pe listă, deci aveți grijă dacă vă știți cu piele sensibilă. De asemenea, pe ambalaj scrie să nu se utilizeze pe față (din motive evidente). Până acum nu mi s-a întâmplat să-mi cauzeze iritații pe corp, dar după o utilizare frecventă cred ca pielea mea se usucă putin. Deci, fie îmi hidratez pielea foarte bine în fiecare noapte, fie folosesc alternez produsele de protecție solară.

Altele:

  • 150 ml
  • preț întreg: around 13€/ 65,00 RON (cu 31% mai puțin acum pe site: 45,00 RON)

Concluzie:

Îmi place protecția, sentimentul non-lipicios, ușurința de a-l aplica, dar nu-mi place cantitatea de alcool pe care o conține.

 

Yves Rocher Cremă de noapte pentru părul uscat*

Este un produs de tip leave in. E destinat părului foarte uscat sau deteriorat, dar cred că și părul fin poate beneficia de asemenea de produse nutritive. Are consistența unei creme și conține ulei de jojoba. Nu conține coloranți, silicon sau parabeni. Nu folosesc mult produs, în general, din cauza părului meu foarte fin. Pun în palmă cremă de mărimea unei migdale, o încălzesc între palme și apoi o aplic pe toată lungimea părului, concentrându-mă asupra vârfurilor. La început se simte puțin lipicioasă, dar după aproximativ un minut nu se mai simte deloc. Apoi, se presupune că dormiți vreo 8 ore și să vă treziți cu un păr hrănit și mai rezistent. Merită să menționez că n-am văzut petele  sau reziduu pe pernă. Dimineața, părul meu este mai strălucitor, nu se simte gras și este moale la atingere.

Altele:

  • 150 ml
  • preț întreg: 12,90€  (cu 30% mai puțin acum pe site: 8,99€) / 29 RON (cu 22% mai puțin acum pe site: 22,90 RON)

Concluzie:

Îmi place acest produs. Probabil că mă va ține multă vreme, deoarece nu se utilizează prea multe produs la fiecare aplicare (acest aspect este probabil diferit în cazul părului foarte uscat). Mirosul este uimitor, ca orice alt produs produs de Yves Rocher.

 

Ați încercat vreunul dintre aceste produse? Ce ar trebui să încerc în continuare de la Yves Rocher?

PS: Nu uitați că mă puteți găsi pe Facebook (utilizator: deirdrelestrange), Instagram (user: @notjustmakeup_) și e-mail.

PPS: Produsele marcate cu * au fost produse primite ca PR. Opiniile de mai sus sunt 100% ale mele. Nu am fost plătită să scriu acest articol.

O zi bună vă doresc!

Leave a Reply

