LIEBSTER AWARD [RO]

The english version of this article can be found here.

Săptămâna trecută Othela m-a nominalizat pentru acest premiu. Mulțumesc! Puteți găsi articolul ei aici. Întrebările sunt distractive, așa că am decis să îi răspund cât de curând posibil.

liebsteraward

Iată și regulile pentru Premiul Liebster:

1. Mulțumește persoanei care te-a nominalizat și adaugă un link către blog-ul acesteia.
2. Copiază și adăugă insigna Premiului Liebster în articolul tău.
3. Nominalizează alți bloggeri care au mai puțin de 200 de abonați.
4. Răspunde celor 10 întrebări adresate de către persoana care te-a nominalizat.
5. Creează 10 întrebări noi pentru bloggerii nominalizați de tine.
6. Anunță bloggeri nominalizați lăsându-le un comentariu pe blog-ul lor.

Întrebări pentru mine:

1. Care este cel mai bun produs pe care l-ai folosit vreodată pe pielea ta?

Pielea mea e combinație – uscată, deshidratată cu zona T puțin uleioasă. Da, foarte ciudată. Momentan apreciez mult uleiurile de la Melvita și masca Glamglow Thirstymud. Împreună îmi readuc hidratarea, peste noapte.

2. Îți plac mai mult produsele de înfrumusețare ieftine sau high-end?

Depinde. Când mă gândesc la îngrijirea pielii, am tendința să investesc mai mult. Dar, când mă găndesc la machiaj, e un fel de un amestec între ambele.

3. Care sunt primele 3 produse pe care le cumperi cel mai des?

Miracle Complexion Sponge de la Real Techniques, apa micelară de la Bioderma și șamponul uscat de la Batiste.

4. Care este lacul de unghii preferat?

Nu am unul, dar in ultimul timp îmi plac mult ojele de la Essie.

5. Care este vacanța ta de vis?

Nu prea am un loc specific în minte. Nu sunt cea mai mare fană de a merge la plajă, deci nu vă asteptați la acest răspuns de la mine. Îmi place, de obicei, un amestec de concediu relaxant într-un loc/ oraș nou și puțină cultură.

6. Ce îți place cel mai mult la țara ta?

România (țara de origine) – natura este frumoasă

Germania (țara în care locuiesc acum) – cultura, mentalitatea generală a oamenilor, care cred că este mai apropiată de a mea. De asemenea, îmi place să fiu în stare să călătorească oriunde vreau, datorită infrastructurii bune, atât pentru mașini, cât și pentru transportul în comun.

7. Ce țări ai vizitat?

Hm…În mare parte Europa de Est, Austria și Germania.

8. Care e sezonul tău favorit și de ce?

Primăvara. Îmi place când totul revine la viață și soarele strălucește atât de plăcut, dar încă nu e prea cald.

9. Care este amintirea ta preferată din copilarie?

Greu de spus, pentru că am avut o copilărie frumoasă, normală. Cred că aș alege mersul cu familia la Marea Neagră.

10. Ce îți dorești să faci înainte să mori?
Vreau sa vizitez cât mai mult posibil și să învăț despre diverse culturi.

Întrebări pentru voi:

  1. Îți schimbi rutina de ingrijire a pielii în fiecare sezon? Cum?
  2. Care este produsul tău preferat de machiaj?
  3. Ce urăști cel mai mult?
  4. Care este locul tău preferat?
  5. Care este mâncarea/ingredientul ta/tău preferat/ă?
  6. Ce observi prima dată când întâlnești pe cineva?
  7. Care-i job-ul de vis?
  8. Ce te bine-dispune atunci când nu te simți în apele tale?
  9. Dacă ai putea trăi oriunde în lume, unde ai trăi?
  10. Care este amintirea ta preferată până acum?

Acum voi încălca puțin regulile pentru că nu știu câți subscriberi are fircare blog. Iată lista de persoane nominalizate: RominaIrinaAnca, Lorena, Andreea Serban, Andreea Papp, Lucia, Andreea (Dolloshka), Teodora, thia. Și, evident, oricine altcineva care dorește să participe.

Leave a comment